Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Chwast (5) Dożywocie (3) E. E. (3) Utracona (5) Młodość (4) Opiekunka: Życie z Nancy: Podróż w świat alzheimera (5) Kamienna małpa (5) Kocha, lubi, szanuje... (4) Nie mam keine buty: O ludziach między Odrą i Wisłą (4,5)
Przyznaj, że zaniemówiłaś z wrażenia. ;) Moje dziecko jest fanem Findusów i Pettsonów. A w tym "Niezwykłym..." chyba najbardziej się podobał tajemniczy i zwariowany listonosz. :)
Dziękuję kochanemu mikołajowi, który przyszedł do mnie na spotkaniu w Katowicach. A właściwie to było dwóch mikołajów. Od jednego dostałam Jana Krzysztofa, a od drugiego Anielski tort.
Rastanjo, czy "Piąta pora roku" już do Ciebie doszła?
W listopadzie zdołałam przeczytać aż 4 książki, co i tak uważam za spory sukces :D Stokrotki w śniegu (3,5) Dolores Claiborne (5,0) Lato w Jagódce (3,0) Ostatnie historie (5,0)
Zanurzam się właśnie w Leśne morze
Niemiecki bękart ocena 5 W imię miłości ocena 4 Był dom...: Wspomnienia ocena 4
Przeczytałam w trzy godziny pewną powieść, w której powróciło echo "Mostu do Therabiti" i "Mojego drzewka pomarańczowego" czytanych przed laty. Powieść angielskiej pisarki Annabel Pitcher - w równie dobrym, co wspominane powyżej powieści - stylu. Zwarta, przemawiająca, szczera, prawdziwa opowieść chłopca, którego zmarła siostra "mieszka w urnie na kominku" i mimo, że już jej nie ma wśród żyjących, oddziałuje na nich z porażającą mocą... To ksią...
Kłopoty z nieznajomym
"W ogrodzie pamięci" i mnie bardzo się podobało! Muszę w końcu przeczytać jakąś inną książkę tej autorki.
Nie wiem, skąd można brać czas. Mam go tyle samo, co inni, tyle że przeznaczam na to, co najbardziej lubię. Ostatnio są to książki. :)
Filary ziemi, nie tylko klasztor, ale też budowanie katedr.
Jakie trollowqanie? Chodziło mi to, ze dla chorych ludzi "Mein Kampf" pełni rolę biblii i podręcznika.
Mój listopad był bardzo udany, no ale w końcu prawie 2 tygodnie spędziłam albo w domu, albo w poczekalniach w przychodniach i szpitalu :/ 1. Legion (6 - mamuniu, co za książka! Co za ludzie, co za historia i styl, jakim ją opowiedziano! Jakim cudem Zysk kompletnie nie promuje tak utalentowanej autorki?!?) 2. Magiczny ogród (5 - baaaardzo przyjemne czytadełko :) Fajne bohaterki + jabłonka postanowiona praktycznie na miejscu równorzędnej ludzio...
Na pewno za droga. Już wolę sama zrobić, albo używać pocztówek :)
Włoskie szpilki - 6 - mój absolutny numer jeden w tym miesiącu. Droga artysty: Jak wyzwolić w sobie twórcę - 4 - zbyt nawiedzona jak dla mnie. Kwadrans - 4.5 Przyjaciółka z młodości - 4.5 Zaginiona dziewczyna - 5.5 Nie chcę o tym mówić: Jak przerwać dziedziczenie męskiej depresji - 5 Honor - 4 - o moim mieszanym stosunku do autorki pisałam już pod notą wydawcy dotyczącą tej książki. Mam wrażenie, że pisarki/pisarze, z którymi szczególnie ...
Co jeszcze denerwuje - kliknięcie w nr przypisu nie prowadzi do niego, tylko do początku listy przypisów i trzeba go szukać, co przy wyższych numerach oznacza przewijanie stron. Koszmar. To jest niewygodne nawet na kompie. W biografii Czajki-Stachowicz tak właśnie jest. Ponadto przeczytałam, że Czajka urodziła się w warszawie. Nie wiedziałam, że w 19. wieku je już produkowano! :/
Też akurat jesteśmy w trakcie czytania tego Findusa, ale kilka dni temu infekcja odebrała mi głos i mamy przerwę :-).
Mikołaju, dziękuję za Goodbye Kalifornio! Nie masz pojęcia, ile sprawiło mi to radości:)
Piękne są te zakładki! Szczególnie właśnie niektóre - stworzone jakby specjalnie dla... wybranych biblionetkowiczów:) Kartki pocztowe robiłem, zakładki chyba też (zwłaszcza plecione), póki co to używam zwykłych.
Nie mam pojęcia ile razy czytałam Anię, ale podejrzewam, że ze 20. ;))
I ładna i przydatna, ale zdecydowanie za droga.
Ochh cudne! Zwłaszcza ten kot! Uwielbiam zakładki, a te są wyjątkowo piękne!
Ofiara losu - 4 Niemiecki bękart - 5,5 Krucha jak lód - 5 Drugie spojrzenie - 3,5 Zamień chemię na jedzenie - 5 Kapuściński non-fiction - 5 Harry Potter i komnata tajemnic - 5,5 Dziewczyny z Danbury - 4 Myśleć efektywnie czyli Jak sprawniej rozwiązywać problemy i osiągać cele - 4,5
http://stylowi.pl/337634
A tak w ogóle to nie lepiej samemu zrobić? Np. takie: http://stylowi.pl/joah71/29484/zakladki-do-ksiazek/strona/2
Fajne takie rzeczy, ale tak jak mówisz nie za taką cenę. Najlepsze i najprostsze są takie sznureczki dorabiane w niektórych książkach.
Niepamięć Wiatr przez dziurkę od klucza
Skąd Ty bierzesz na to czas?
K.Varga "Trociny" (5) J.Eugenides "Intryga małżeńska" (5) M.Amis "Ciężarna wdowa" (2) W.Styron "Hawany w Camelocie. Eseje osobiste" (4) M.Fredriksson "Anna, Hanna i Johanna" (4) R.Yates "Zakłócony spokój" (3) G.Tamas "Mężczyzna z laserem. Historia szwedzkiej nienawiści" (5) D.Ciriello "Egejskie marzenie" (2,5) J.Barnes "Nie ma się czego bać" (5,5) A.de Saint-Exupery "Listy do matki" (4) A.Bodor "Okręg Sinistra" (5) A.Tan "Przeciwieństw...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)