Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Książki dają mi oderwanie od rzeczywistości, na chwilę przenoszę się w świat lektury, żyję razem z bohaterami, jestem w tym świecie.
Polecam książkę ,,Potęga miłości"- to niesamowita opowieść o sile miłości, o wybaczaniu... Potrafi zaczarować i sprawić że kazdy dzień nabierze nowego znaczenia. Niby prosta, a tak głęboka w swoim przesłaniu.
Dawno nie zrobiłem żadnej aktualizacji zakładek, dlatego natychmiast się poprawiam ;) Zakładki4.pdf Zakładki5.pdf Albo wszystkie do ściągnięcia STĄD . (Po kliknięciu na wybrane zakładki trzeba kliknąć strzałkę ↓ "Pobierz" w prawym dolnym rogu).
Niedoszły to ten który nie doszedł / nie dotarł - prawda? No to chyba nie ma zbyt wiele do powiedzenia o tym, co się działo na imprezie... :D
Saga Rodu Quinnów- cztrey książki tej autorki, które najbardziej polecam. zzacarowały mnie. pelne miłosci i ciepła.
polecam ksiązki Yrsy Sigurdardottir. Na pewno nie zawiedziesz się!
Czytanie kształtuje światopogląd
A dziś książka dotarła do mnie i na jakiś czas się rozgości. :)
Oba "Makarony" i "Zdobienie papieru" poszły! Za to mam kolejne kilka w temacie ogrodnictwo/budowa domu/tai-chi Cassell Julian, Parham Peter, „Malowanie domu” Ferens Bronisław, „Ziemia” Haas D., Kawecki Z., Marcinkowski J., „Rok na działce” Heitz Halina, „Pięknie kwitnące kwiaty na balkonie, tarasie, patio, oknie, schodach...” Hewitt Terry „101 praktycznych porad. Kaktusy i inne sukulenty.” Hwa Jou Tsung, „Droga Tai Chi” Jaroszewska Barbar...
Uaktualnione: 1.katie77 2.independent 3.sydney1605 4.ewka82 5.ACM(ona) 6.anek7 7.Aguska.22 8.Wiridiana 9.Gordo 10.leda 11.Agulina nieopierzona
Jakiś straszny zamęt! Ciemno, prawie noc Opowiadania Sklepy cynamonowe
Oczywiście wymiana jest możliwa, niestety nie znalazłam w Twoim schowku książki, która by mnie zainteresowała.
:-) No właśnie, miło powrócić. Ja czekam do jutra, żeby oddać kolejne głosy, zgodnie z zasadą "głosujemy raz dziennie". :-)
W drodze
Ja również dziękuję za imprezę! Co do relacji też chciałam się zapytać, czy nasz niedoszły przedstawiciel cenzury uznał, że po ocenzurowaniu tego, co się działo na imprezie, nie zostało już nic co można tu opisać? ;D
Już zapomniałam o tej zabawie :) 1. osiołek Srebrzynek ("Srebrzynek" - Juan Ramon Jimenez) 44 2. Horacio Oliveira ("Gra w klasy" - Julio Cortazar) 40 OUT 3. Mariam ("Tysiąc wspaniałych słońc" - Khaled Hosseini) 36 SAVE 4. Esteban Trueba ("Dom duchów" - Isabel Allende) 10 5. Marlena Fisher ("Nemesis" - Isaac Asimov) 48 6. Joachim Ziemssen ("Czarodziejska góra" - Tomasz Mann) 34 7. Jiazhi ("Ostrożnie, pożądanie" - Eileen Chang) 16 8. Jo...
Właśnie otrzymałem mail z księgarni, że wysłali do mnie "Sezon burz". Nie mogę się doczekać :-)
Już u mnie.
Polecam Księga Indian
Warto: Helter Skelter: Sprawa Mansona
Wielcy Indianie Ameryki Północnej
Zerknij tu: http://mak.bn.org.pl/cgi-bin/makwww.exe?BM=23&IM=06&WI=INDIANIEbAMERYKAbPolNOCNA&NU=01&MA1=rozwi%F1 a w tej książce jest trochę o współczesnej sytuacji Indian: Otwarta rana Ameryki
Najlepsze u Kinga jest to, że im dłuższe są jego książki tym bardziej wciągają :)
1. osiołek Srebrzynek ("Srebrzynek" - Juan Ramon Jimenez) 44 OUT 2. Horacio Oliveira ("Gra w klasy" - Julio Cortazar) 42 3. Mariam ("Tysiąc wspaniałych słońc" - Khaled Hosseini) 34 4. Esteban Trueba ("Dom duchów" - Isabel Allende) 10 5. Marlena Fisher ("Nemesis" - Isaac Asimov) 48 6. Joachim Ziemssen ("Czarodziejska góra" - Tomasz Mann) 34 7. Jiazhi ("Ostrożnie, pożądanie" - Eileen Chang) 16 SAVE 8. Joe Alex (z powieści Joe Alexa - M...
KOLEJKA: 1. nika7423
Ja bardzo długo nie mogłem się przekonać do takiej formy czytania książek, ale ostatnio dostałem gratis słabej jakości tablet, który nadaję się tylko i wyłącznie do czytania. Póki co jestem bardzo zadowolony szczególnie świetnie sprawdza się w samochodzie, autobusie i pracy. A moja ręka może odpocząć nie muszę w torbie nosić 4 książęk ;)
Up! Nikt inny się nie skusi?
Poszukuję literatury popularnonaukowej, historycznej, faktu itp. na temat Native American People, szczególnie z rejonu Ameryki Północnej (US, Kanada). I raczej zależy mi bardziej na literaturze dotyczącej współczesnej sytuacji rdzennej ludności Ameryki, jej kultury, sztuki itp., ale właściwie wszystko poza powieściami a la Cooper mnie interesuje. Pomocy, słoniocy!!! ;)
Zbierają na tytuł, który już można znaleźć w sieci. Łagodnie rzecz ujmując - mają bardzo dziwne kryteria doboru utworów.
Zapraszam do dyskusji na temat nowej książki Gaimana, i jego twórczości w ogóle. Jestem właśnie po lekturze Oceanu... i muszę powiedzieć, że zachwycam się sposobem w jaki Gaiman tworzy swoje postacie. Po pierwsze same pomysły postaci są świetne, autor ma skłonność do dziwaków i postaci charakterystycznych. Nie wiem czy jest wam wiadome, że Gaiman napisał dwa odcinki Doktora Who i po prostu na pierwszy rzut oka widać czyje to odcinki, właśnie po p...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)