Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Dwie znalazłam: Jeżynowe wino i Zakochany duch. Zajrzyj do mnie do "W biblioteczce". Mam Wywiad z wampirem, jeśli chcesz. Jakby co, pisz ma maila, jest w profilu.
Czy masz może jeszcze "O sztuce" Winterson?
Masz zacięcie... :)
Nie mogło mnie zabraknąć w tym wątku:) Polecam Ci wszystkie "Młyny" - "Młyn nad Kamionną" i "Młyn nad Utratą", "Starą cegielnię", "Wzlot", "Różę" (króciutkie i znakomite - Iwaszkiewicz w krzywym zwierciadle!) i rewelacyjnego "Nauczyciela". Jak dotąd najmniej podobały mi się "Ucieczka Felka Okonia" (dokładnie z tych samych powodów) i "Biłek". "Zygfryda" bardzo lubię. Szkoda, że przerwałaś "Matkę Joannę..." to jedno z najlepszych opowiadań Iwas...
Całkiem niezłe to było, choć na kolana nie padłam.
Agnes Cecylia: Niezwykła historia
Namawiam Cię serdecznie do przeczytania opowiadań Iwaszkiewicza. Matkę Joannę od Aniołów przeczytałam tylko do połowy, wydało mi się zbyt trudne i tematyka niezbyt mnie zachęciła: opętane zakonnice... Bradzo dobre jest też Słońce w kuchni. Alei Przyjaciół nie czytałam, dodam sobie do schowka.
Właśnie skończyłam. Przygnębiająca i smutna ale rzeczywiście bardzo dobra.
Zależy która książka i ile punktów. Nie wszystkie wymienię na punkty ale kilka owszem.
To książka moich szczenięcych lat :) Nawet nie wiem ile razy ją przeczytałam, ale z pewnością rekordową ilość razy :) Do tej pory lubię do niej wracać. Taka niewinna to książeczka... Już wkrótce przejdzie w ręce mojej córeczki :) Mam nadzieję spodoba się i jej.
Szkoda, że teraz takich książek nie piszą... Tylko wampiry, księżniczki i czarodzieje...
Postaci są świetnie wykreowane :) Chociaż ja osobiście wolałam Deamon'a Sadi i Lucivar'a Yasalne. Ja także myślę, że mężczyznom książka również przypaść do gustu :) Chyba aż tak nie urazi ich męskiej dumy :P Jeśli podobała wam się Trylogia polecam także przyczytać książkę: "Serce Kaeleer" . Jest troche oderwana od trylogii ale równie dobra. A ja już nie mogę się doczekać kontynuacji : "Splątane sieci" Premiera: 17.09.2010 chyba już się ust...
Czytałam książkę i oglądałam film. Straszne i przemawiające do rozumu.
Jarosław Grzędowicz - Obol dla Lilith: 4 EuGeniusz Dębski - Valca Demona: 3,5 Maja Lidia Kossakowska - Więzy krwi: 4 Paweł Siedlar - Brzytwą, kochanie, brzytwą: 3 Eva Snihur - Zoya: 3 Jacek L. Komuda & Maciej Jurewicz - 36 pięter w dół: 4,5 Artur C. Szrejter - Skrzynia z Zamku Anioła: 3,5 Andrzej Pilipiuk - Czytając w ziemi: 4,5 Rafał A. Ziemkiewicz - Akwizytor: 4,5 Jacek Piekara - Sierotki: 4,5
Nie, dziękuję. Za dużo pożyczek, zresztą mam za dobre biblioteki w zasięgu. ;) Interesują mnie tylko wymiany. :)
Dziękuję za opinie ;) Skusiłam się na zakup i właśnie zaczynam czytać ;) Po pierwzszych 100 stronach zapowiada się całkiem nieźle :)
Powszechna historia nikczemności-Borges.
W takim razie pędze do biblioteki. Dzięki:-)
Biblionetkowicze dobrze radzą, warto ich pytać. :-) Nie zrażaj się. Google nie wie wszystkiego.
oczywiście, że można wszystko znaleźć w internecie, ale moje intencje były trochę inne. chodziło mi to co wy polecacie, co zapadło wam najbardziej w pamięć i co z czystym sercem możecie polecić
Aż spróbuję to przeczytać. Dzięki. :-)))
Ja czytałam jeszcze dwie inne jej książki ("Witaj na świecie, maleńka!" i "Nie mogę się doczekać... kiedy wreszcie pójdę do nieba") i stwierdzam, że autorka trzyma poziom. Nie zawiedziesz się.:)
Ja przeczytała "Smażone..." i bardzo mi sie spodobały, zastanawiam się jak reszta jej książek?
Sztywniak: Osobliwe życie nieboszczyków - polecam! Książka wywołująca skrajne emocje, od śmiechu przez niedowierzanie po obrzydzenie :)
<Rosyjski kochanek>
Dla mnie film jest genialny, ale książki trochę się boję, bo była napisana ze scenariusza, a nie odwrotnie. Widać moje obawy się sprawdzają:-) czyli co, lepiej nie czytać?
No to strasznie dziwne to wszystko. A może kliknęłaś pomyłkowo i dodałaś do książki drugiego autora? Nie podałaś nic i domyślnie się ten anonimowy dodał? Mam nadzieję, że to nie jest jakiś problem, który będzie pojawiał się nam częściej. Byłoby bardzo niedobrze. A co do uwag, to niestety trzeba je zgłaszać po dodaniu książki jako uzupełnienie. Na skutek błędu programistycznego wyszedł nam kiedyś niechcący pewien eksperyment. Przez jakiś czas ...
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 58 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" Michaił Bułhakow) 30 3. Rhezus ("Tułaczka śladami konania" - Róża Jakobsze) 30 4. Jan Baptysta Grenouille ("Pachnidło" - Patrick Süskind) 6 5. Klaudiusz ("Ja, Klaudiusz", "Klaudiusz i Messalina" - Robert Graves) 36 6. Seatan SaDiablo (Cykl "Czarne kamienie" - Anne Bishop) 46 7. Julian Ochocki ("Lalka" - Bolesław Prus) OUT 0 !!! 8. Antygona ("Anty...
Dobra wiadomość. Wydawnictwo W.A.B. na 24 listopada 2010 zapowiada wydanie ww. nowego Wallandera pod tytułem "Niespokojny człowiek". Do wydania po polsku zostaną jeszcze "Pyramiden" i "Innan frosten".
Oj, przepraszam - faktycznie ta moja wcześniejsza wypowiedź była chyba za ostra. Nie było moim zamiarem organizowanie krucjaty przeciwko zabytkom literatury :-) Jeżeli chodzi o przykład, to sama zaznaczyłam, że nie najlepszy... Chodziło mi o to, że niezbyt atrakcyjna szata zewnętrzna (w przypadku książki mam na myśli język, sposób narracji, jasnośc przekazu, itp. a nie, broń Boże, wygląd okładki) kryje wspaniałe i bogate wnętrze. A swoją drogą,...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)