Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Poproszę :) jakoś nigdy oprzeć się nie mogę.
Kurczę, chciałabym obydwie... Znajdziesz u mnie coś dla siebie?
A tu jeszcze rok 2012 przed nami - głupota!
1. Anna Karenina ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj)OUT 22 2. Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle - wiele opowiadań)SAVE 34 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) 24 4. Anda Szemiot ("Godzina pąsowej róży" - Maria Krueger) 20 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 42 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 38 7. Hercules Poirot (Agata Christie, cykl o Herculesie Poirot) 52 8. To...
Jedna tylko może być odpowiedź - TAK chcę Sward!
Olsson - poproszę koniecznie! (no dobra, wisi mi jeszcze ze 20 nieprzeczytanych książek, ale już mi ją kilka osób polecało - nie oprę się...)
Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet Znaczy, dzisiaj zacznę. Gdyby nie Biblionetka, to pewnie bym przeszła obojętnie obok Larssona.
Nesko, przywieźć Ci Zapiski Oficera...?
Alicjo, rozmawiałaś z Dot? Czy przywieźć Ci Cień wiatru i Leśne morze?
Napiszcie, czy chcecie : Misiabela : "Jesień średniowiecza" i "Listy do brata" van Gogha Dot'59 : "Niech wieje dobry wiatr" Olsson Neska : "Lato polarne" Sward Olimpia : "Historia pewnego lata" Shreve, "Rok w podróży" Mayes
Przywieźć Ci Kocią kołyskę i Narzeczoną księcia?
1. Anna Karenina ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 24 2. Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle - wiele opowiadań) 32 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) 24 4. Anda Szemiot ("Godzina pąsowej róży" - Maria Krueger) 20 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 42 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey) 38 7. Hercules Poirot (Agata Christie, cykl o Herculesie Poirot) 52 8. Tomasz N....
Chcesz Córkę Wikingów? Mam dwie. Dam Ci.
Stan zatok się poprawia (czołowo-nosowych), więc pewnie się pojawię :-) Książek pożyczonych nie przeczytałam, ale zaraz pozaglądam do schowków. Po tym listopadowym maju należy się człowiekowi coś ciepłego, kojącego i dobrego, więc już zaczynam pakować torbę :-)
1. Anna Karenina ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 24 2. Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle - wiele opowiadań) 32 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) 24 4. Anda Szemiot ("Godzina pąsowej róży" - Maria Krueger) 20 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 42 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey)SAVE 38 7. Hercules Poirot (Agata Christie, cykl o Herculesie Poirot) 52 8. Tomas...
Syrenko, daj znać, kochana, jak będziesz wiedziała na pewno, czy będziesz na naszym spotkaniu (na które, tak czy siak, parę osób przyjdzie). Mam nadzieję, że ta [biiip] woda już wreszcie odpuści, czego życzę nam wszystkim od natychmiast.
Ja też się wybieram na spotkanie.
Mnie nie zalało, więc ten weekend jak najbardziej mi pasuje.
Witam, Poszukuje informacji o księgarniach w Poznaniu dostępnych dla osób niepełnosprawnych (bez barier architektonicznych), w których jednocześnie można zorganizować spotkanie autorskie. Z góry dziękuję za pomoc :-)
Witam! Gdyby komuś nie były potrzebne obcojęzyczne książki (angielski, niemiecki, rosyjski) chętnie przyjmę. Tematyka dowolna, pokryję koszty przesyłki. Kontakt: wojciechwinterson@o2.pl
Chcę! :) Tego nie czytałam. Dobrze nakreślona jest ta postać, prawda? Można by ją do Bitwy Bohaterów wrzucić. ;)
Czy chcesz przeczytać drugi tom "Rapsodii" E. Haydon? Przynieść Ci?
Jasne :) Przywieź. A chcesz "Podejrzanego" Lee Childa? Zachęcona przez Twoje entuzjastyczne opisanie Jacka Reachera, kupiłam sobie jedną z książek Childa i nie zawiodłam się.
1. Anna Karenina ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 24 2. Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle - wiele opowiadań) SAVE 32 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) 24 4. Anda Szemiot ("Godzina pąsowej róży" - Maria Krueger) 20 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 42 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey)36 7. Hercules Poirot (Agata Christie, cykl o Herculesie Poirot) 52 8. Tomasz N. N....
Bo to jest ta sama osoba.
Tak - tą tłumaczką jest pani Sława Lisiecka, doskonała tłumaczka. Jej tłumaczenia kupowałabym w ciemno! Polecam.
1. Anna Karenina ("Anna Karenina" - Lew Tołstoj) 24 2. Sherlock Holmes (Arthur Conan Doyle - wiele opowiadań) 30 3. Win Lockwood (cykl "Myron Bolitar" - Harlan Coben) 24 4. Anda Szemiot ("Godzina pąsowej róży" - Maria Krueger) 20 5. Pułkownik Sartoris (William Faulkner, w różnych dziełach) 42 6. Randle McMurphy ("Lot nad kukułczym gniazdem" - Ken Kesey)OUT 36 7. Hercules Poirot (Agata Christie, cykl o Herculesie Poirot) SAVE 52 8. Tomas...
"Szepczący wiatr" - piękny tytuł i niezapomniana książka...
Uwaga wnikliwi czytelnicy i miłośnicy prozy Wilbura Smitha! Już na samym początku czytania najnowszej powieści tego autora* znalazłam poważny błąd. Zastanawiam się, czy to pomyłka w tłumaczeniu, czy może autor pogubił się już w drzewie genealogicznym stworzonej przez siebie rodziny. Otóż w "Triumfie słońca" żoną Penroda jest Amber, natomiast w "Assegai" jest nią - poznana także w poprzedniej powieści - jej siostra Saffron. Co Wy na to? Spra...
Kończę czytać Starą baśń Kraszewskiego i mam ochotę na więcej, co polecacie?
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)