Książka | Średnia ocena |
Pod ziemią w Villette (Hedström Ingrid) |
4,28 (29 ocen)
|
W imię prawdy (Sten Viveca) |
4,28 (20 ocen)
|
Karambol (Nesser Håkan) |
4,27 (183 ocen)
|
Miodowa pułapka (Lindell Unni) |
4,26 (41 ocen)
|
Krąg polarny (Marklund Liza) |
4,25 (10 ocen)
|
Mona (Sehlberg Dan T.) |
4,25 (12 ocen)
|
Raj (Marklund Liza) |
4,25 (230 ocen)
|
To co moje (Holt Anne) |
4,25 (106 ocen)
|
[geim] (Motte Anders de la) |
4,24 (163 ocen)
|
Żelazna krew (Marklund Liza) |
4,23 (55 ocen)
|
Słońce i cień (Edwardson Åke) |
4,22 (93 ocen)
|
Gwiazdozbiór (Zaborowska Marta) |
4,22 (41 ocen)
|
Niewidzialny strażnik (Redondo Dolores) |
4,22 (69 ocen)
|
Dom na końcu świata (Edwardson Åke) |
4,21 (38 ocen)
|
Przysługa (Atkinson Kate) |
4,20 (48 ocen)
|
Człowiek bez psa (Nesser Håkan) |
4,19 (334 ocen)
|
Prawie martwy (Edwardson Åke) |
4,19 (42 ocen)
|
[bubble] (Motte Anders de la) |
4,19 (40 ocen)
|
Jej wszystkie śmierci (Zaborowska Marta) |
4,19 (16 ocen)
|
Bestseller (Opiat-Bojarska Joanna) |
4,18 (47 ocen)
|
Oczy Eugena Kallmanna (Nesser Håkan) |
4,18 (28 ocen)
|
Prime time (Marklund Liza) |
4,18 (192 ocen)
|
Park Marconiego (Edwardson Åke) |
4,17 (29 ocen)
|
Drugi syn (Söderberg Alexander) |
4,17 (6 ocen)
|
Na kogo wypadnie, na tego śmierć (Roll Liselotte) |
4,17 (3 ocen)
|
Wilcze lato (Rosenfeldt Hans) |
4,17 (6 ocen)
|
Wśród wrogów (Oswald Georg Martin) |
4,17 (12 ocen)
|
Mężczyzna, który gonił swój cień (Lagercrantz David) |
4,16 (383 ocen)
|
Powrót (Nesser Håkan) |
4,16 (80 ocen)
|
Najpiękniejszy kraj (Edwardson Åke) |
4,15 (46 ocen)
|
Punkt Borkmanna (Nesser Håkan) |
4,15 (103 ocen)
|
Studio Sex (Marklund Liza) |
4,14 (341 ocen)
|
Księżyc z lodu (Wagner Jan Costin) |
4,13 (63 ocen)
|
Nienawiść (Zielke Mariusz) |
4,13 (8 ocen)
|
Szczątki pamięci (Motte Anders de la) |
4,13 (24 ocen)
|
Uśpienie (Zaborowska Marta) |
4,11 (85 ocen)
|
Niebo to miejsce na ziemi (Edwardson Åke) |
4,07 (114 ocen)
|
Andaluzyjski przyjaciel (Söderberg Alexander) |
4,07 (43 ocen)
|
Komisarz i cisza (Nesser Håkan) |
4,06 (62 ocen)
|
Ponad wszelką wątpliwość (Persson Giolito Malin) |
4,06 (8 ocen)
|
Odpoczywaj w pokoju (Sarenbrant Sofie) |
4,05 (29 ocen)
|
Wołanie z oddali (Edwardson Åke) |
4,02 (137 ocen)
|
Kanalia (Pollak Paweł) |
4,01 (49 ocen)
|
Domino śmierci (Moström Jonas) |
4,00 (4 ocen)
|
Kiedy znikają ślady (Backman Elina) |
4,00 (3 ocen)
|
Kontener (Ollikainen A. M. (Ollikainen Aki)) |
4,00 (3 ocen)
|
Szachy pod wulkanem (Nesser Håkan) |
4,00 (13 ocen)
|
Nieszczelna sieć (Nesser Håkan) |
4,00 (161 ocen)
|
W zamkniętym kręgu (Sten Viveca) |
3,97 (37 ocen)
|
Babilon (Ceder Camilla) |
3,93 (30 ocen)
|
36 tydzień (Sarenbrant Sofie) |
3,93 (144 ocen)
|
Krwawy księżyc nad Villette (Hedström Ingrid) |
3,90 (21 ocen)
|
Księgobójca (Wolny-Peirs Maja (Wolny Maja)) |
3,90 (21 ocen)
|
W cieniu władzy (Sten Viveca) |
3,90 (21 ocen)
|
Linda (Persson Leif Gustav Willy) |
3,88 (52 ocen)
|
Ten, kto zabije smoka (Persson Leif Gustav Willy) |
3,88 (32 ocen)
|
Pustkowia (Dahl Arne (właśc. Arnald Jan)) |
3,87 (15 ocen)
|
Słodka śmierć (Lindell Unni) |
3,86 (11 ocen)
|
Na spokojnych wodach (Sten Viveca) |
3,84 (70 ocen)
|
Czy można umrzeć dwa razy? (Persson Leif Gustav Willy) |
3,83 (9 ocen)
|
Śmiertelny chłód (Ceder Camilla) |
3,81 (62 ocen)
|
Nauczycielka z Villette (Hedström Ingrid) |
3,78 (104 ocen)
|
Nos Pinokia (Persson Leif Gustav Willy) |
3,77 (15 ocen)
|
Kamienny żagiel (Edwardson Åke) |
3,76 (63 ocen)
|
Mężczyzna z Albanii (Montelius Magnus) |
3,75 (8 ocen)
|
Ryzykowna gra (Rosman Ann) |
3,75 (4 ocen)
|
Taniec z aniołem (Edwardson Åke) |
3,75 (215 ocen)
|
Niebo jest zawsze wyżej (Moström Jonas) |
3,67 (9 ocen)
|
Zima w bikini (Oskarsson Lena (pseud.)) |
3,67 (18 ocen)
|
Między tęsknotą lata a chłodem zimy (Persson Leif Gustav Willy) |
3,63 (294 ocen)
|
Siódmy dzień (Høvsgaard Jens) |
3,63 (52 ocen)
|
Niewidzialny człowiek z Salem (Carlsson Christoffer) |
3,62 (25 ocen)
|
Zamieć śnieżna i woń migdałów (Läckberg Camilla (właśc. Läckberg Jean Edith)) |
3,60 (589 ocen)
|
Eremita (Rydahl Thomas) |
3,57 (7 ocen)
|
Nagi ambasador (Zaar Magnus) |
3,57 (15 ocen)
|
Plac dla dziewczynek (Oskarsson Lena (pseud.)) |
3,48 (60 ocen)
|
Martwe księżniczki nie śnią (Høvsgaard Jens) |
3,47 (18 ocen)
|
To tylko dziecko (Persson Giolito Malin) |
3,45 (11 ocen)
|
Przed upadkiem (Carlsson Christoffer) |
3,40 (5 ocen)
|
Ruchome piaski (Persson Giolito Malin) |
3,35 (10 ocen)
|
Czarne tango (Oskarsson Lena (pseud.)) |
3,27 (37 ocen)
|
Kłamca i jego kat (Carlsson Christoffer) |
3,25 (4 ocen)
|
Trzeci stopień (Roll Liselotte) |
3,14 (7 ocen)
|
Sinon (Sehlberg Dan T.) |
3,00 (1 ocen)
|
Z tej samej krwi (Olsson Tobias) |
3,00 (2 ocen)
|
Cichy ptak (Mohlin Peter, Nyström Peter) |
|
Feed (Windo Nick Clark) |
|