Autor: Louri
Data dodania: 04.05.2016 15:13
1980: Pieśń kata
1981: Sprzysiężenie głupców
1982: Jesteś bogaty, Króliku
1983: Kolor purpury
1984: Chwasty
1985: Sprawy zagraniczne
1986: Na południe od Brazos
1987: Taylor Peter "A Summons to Memphis"
1988: Umiłowana
1989: Lekcje oddychania
1990: Mambo Kings śpiewają o miłości
1991: Updike John "Rabbit at Rest"
1992: Tysiąc akrów
1993: Butler Robert Olen "A Good Scent from a Strange Mountain"
1994: Kroniki portowe
1995: Kronika ryta w kamieniu
1996: Ford Richard "Independence D...
Autor: Louri
Data dodania: 20.02.2024 10:47
"Jesteśmy psami Ameryki. Teraz każda odmiana człowieka ma swoją nazwę własną, tylko my z jakiegoś powodu nie. Wsiury, rednecki, bez dużej litery."[464/5]
Ponieważ niezbyt po drodze mi z Dickensem, dlatego czytając Demon Copperhead ani nie wiedziałem, czego się spodziewać, ani nie byłem w stanie porównać nagrodzonej Pulitzerem powieści z tą, która została opowiedziana na nowo (retelling?): Dawid Copperfield. Zachęciła mnie arcyciekawym opisem, szczególnie:
"Demon opisuje własnym, bezlitośn...
Autor: ilia
Data dodania: 10.04.2024 22:55
Tak dużo dobrych książek polecili Biblionetkowicze, tylko wybierać i czytać. Zgromadziłam w tej czytatce wszystko co dotyczy zabawy "Czytamy i polecamy!", by było pod ręką. Niektóre książki już przeczytałam, inne dodałam do schowka, jeszcze inne czekają na swoją kolej.
WRZESIEŃ 2023
1. #WstydźSię!: O jednej z najbardziej niedocenianych sił rządzących światem (polecała niedźwiedź z tobołem)
2. Bonobo i ateista: W poszukiwaniu humanizmu wśród naczelnych (Jerzy Lengauer)
3. Cabin Porn: Podró...