Autor: Monika.W
Data dodania: 01.01.2021 13:34
STYCZEŃ
1. Złoty róg, ocena: 5
Szymiczkowa trzymają poziom (że skopiuję konstrukcję gramatyczną z Lutka). Przemiła opowieść o Krakowie z początków XX wieku, gdzie intryga kryminalna jest tylko warunkiem sine qua non. Ta cała reszta, oj tak... Aż mi się zamarzył kapelusz z kokardą lub wronimi skrzydłami.
2. Człowiek, który był Czwartkiem, ocena: 3
Co to właściwie ma być? Jeśli sensacja z kryminałem - nuda, przewidywalność, zestarzało się okrutnie. Jeśli zaś powiastka filozoficzno-chrześci...
Autor: mirejlle
Data dodania: 14.07.2021 19:12
55.
Patolodzy: Panie doktorze, czy to rak?
Ocena: 4,5
Gatunek: medycyna
Bardzo interesujące, dużo ciekawostek, czasem trochę z kosmosu, ale mimo to naprawdę warto. Tylko trzeba trochę przywyknąć do stylizowania się na amerykańskie książki popularnonaukowe. Co mnie osobiście trochę drażni i nic na to nie poradzę. Jakbym nie umiała czytać ze zrozumieniem, tobym się za coś takiego nie zabierała, nie trzeba mi upraszczać. ;)
56.
Serca bicie: Biografia Andrzeja Zauchy
Ocena: 5
Gatunek: biogra...