Autor: beatrixCenci
Data dodania: 09.02.2013 01:08
STYCZEŃ
1. Sędzia Di i złote morderstwa (3) - lekkostrawne czytadło kryminalne dla odprężenia.
LUTY
2. Noc i dzień (5) - przepięknie napisane, ale po Woolf spodziewałam się jednak czegoś trochę głębszego.
3. Powrót nauczyciela tańca (3,5) - wrażenie, że autor popełnił częściowy plagiat na samym sobie oraz nadmiaru dogodnych zbiegów okoliczności. Nie spodobał mi się również sposób prowadzenia prywatnego śledztwa przez głównego bohatera, odpowiedni raczej dla prywatnego detektywa, niż polic...
Autor: Rbit
Data dodania: 18.11.2019 10:51
1. Osmaleni
2. Małe lisy
3. Obsoletki
4. Ciemno, prawie noc
5. Piaskowa Góra
6. Tkacz iluzji
7. Całe życie Sabiny
8. Agitka
9. Czego nauczył mnie August
10. Biały kamień
11. Kto to jest ten Jan Olik?: Humoreska naukowa
12. Gar'Ingawi wyspa szczęśliwa
13. Wody głębokie jak niebo
14. Przez ciebie, Drabie!
15. Elżbieta Cherezińska, Północna Droga
16. Kłopot
17. Wszystko czerwone
18. Zwyczajne życie
19. Kieszonkowy atlas kobiet
20. Ocalił mnie kowal
21. Noce i dnie
22. Mię...