Autor: dot59
Data dodania: 31.08.2016 13:16
Jakoś wyjątkowo dużo książek w tym miesiącu załapało mi się na czytatkę. Z tego połowa to kryminały.
Niemowa (4)
Tom czwarty cyklu z Sebastianem Bergmanem – nadal bardzo dobry technicznie, natomiast fabularnie już nieco mniej w moim guście. Intryga kryminalna mocno krwawa, a osoba sprawcy zaskakująca bardziej niż kiedykolwiek. Sebastian, jak zawsze, kosmicznie irytujący i jak zawsze, od niechcenia dostarczający niezmiernie cennego wkładu w śledztwo – tym razem jednak przegina, zapominając o ...
Autor: mirejlle
Data dodania: 04.05.2021 18:36
39.
Chłopiec, którego nikt nie kochał
Ocena: 5
Gatunek: biografia, autobiografia, pamiętnik
Tu w zasadzie nie ma o czym długo pisać. Niezmiernie podziwiam ludzi, którym chce się naprawiać koszmarne rodzicielskie zaniedbania, takie, które nigdy nie powinny się wydarzać. Niezwykli ludzie nie dość że chcą te dzieci kochać, to jeszcze próbują im zapewnić lepszy start. I wykorzystują do tego w zasadzie ostatnią szansę.
40.
Wrony
Ocena: 5
Gatunek: społeczna, obyczajowa
Świetna książka o niesp...