Dodany: 28.02.2010 11:01|Autor: moreni
LUTY 2010
Nadspodziewanie udany czytelniczo miesiąc, chociaż najkrótszy.:)
Szklane smoki (
McMullen Sean)
4,5 (nie najgorzej, ale po pierwszej części spodziewałam się jednak czegoś więcej)
O kotach (
Lessing Doris)
5,5 (książka świetna, nie dość, że przywróciła mi wiarę w noblistów, to zachęciła do dłuższej przygody z panią Lessing)
Dewey: Wielki kot w małym mieście (
Myron Vicki,
Witter Brett)
4 (książeczka sympatyczna, ale w zestawieniu z "O kotach" wyraźnie widać jej braki)
Awantury na tle powszechnego ciążenia (
Lem Tomasz)
5 (zostałam zachęcona biblionetkową recenzją i się nie zawiodłam)
Przeklęta ziemia (
Wheeler Tony)
4
Aniołowie dnia powszedniego (
Viewegh Michal)
5 (pierwszy mój kontakt z czeską literaturą i bardzo udany)
Panowie i damy (
Pratchett Terry)
4
Dzienny patrol (
Łukianienko Siergiej (Łukjanienko Siergiej),
Wasiljew Władimir (Wasiliew Władimir))
5 (no i masz, wsiąkłam na dobre;))
Jak pisać: Pamiętnik rzemieślnika (
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl))
4 (po tej książce doszłam do wniosku, że Kinga lubię bardziej jako człowieka, niż jako pisarza)
Gildia Magów (
Canavan Trudi)
2,5 (to pół za troszkę akcji na ostatnich stronach książki. Ale tak łatwo nie zrezygnuję, dlaej podobno ma być lepiej.)
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.