Dodany: 29.01.2010 09:38|Autor: Faustyn
2010 :: Obejrzane filmy
Wpadłem ostatnio na myśl, by oprócz wypisywania książek, które przeczytam, notować też filmy, które obejrzałem ;)
STYCZEŃ 2010
1) Zakochany Szekspir (Shakespeare in Love) [1998]
2) Dziewiąte wrota (The Ninth Gate) [1999]
3) Monachium (Munich) [2005]
4) Jutro nie umiera nigdy (Tomorrow Never Dies) [1997]
5) Simpsonowie: Wersja kinowa (The Simpsons Movie) [2007]
6) Silver [1993]
LUTY 2010
7) Towarzysz Generał [2009]
8) Apollo 13 [1995]
9) Stary, kocham cię (I Love You, Man) [2009]
10) Gwiezdne wrota (Stargate) [1994]
11) Ze śmiercią jej do twarzy (Death Becomes Her) [1992]
12) Rozwiązanie siłowe (Power Play) [2002]
13) Dorwać Cartera (Get Carter) [2000]
14) Masa krytyczna (Critical Assembly) [2003]
15) K-PAX [2001]
16) Prezydencki szmal (Dead Presidents) [1995]
17) W świecie kobiet (In the Land of Women) [2007]
18) W 80 dni dookoła świata (Around the World in 80 Days) [2004]
19) Czasem słońce, czasem deszcz (Kabhi Khushi Kabhie Gham...) [2001]
20) Wujaszek Saddam (Uncle Saddam) [2000]
MARZEC 2010
21) 25. godzina (25th Hour) [2002]
22) Zakręcony piątek (Freaky Friday) [2003]
23) Przekleństwo wyspy (The Weight of Water) [2000]
24) Ocean's 13 (Ocean's Thirteen) [2007]
25) Leon zawodowiec (Léon) [1994]
26) Kac Vegas (The Hangover) [2009]
27) Uczniowie zmieniają świat (Kids in America) [2005]
28) Idealny facet (The Perfect Man) [2005]
29) Van Helsing: Londyńskie zlecenie (Van Helsing: The London Assignment) [2004]
30) Van Helsing [2004]
31) Terminator: Ocalenie (Terminator Salvation) [2009]
KWIECIEŃ 2010
32) Pasja (The Passion of the Christ)[2004]
33) Ostatni Mohikanin (The Last of the Mohicans) [1992]
34) Dotyk miłości (At First Sight) [1999]
35) Wiecznie młody (Forever Young) [1992]
36) Siedem lat w Tybecie (Seven Years in Tibet) [1997]
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.