Przeczytane w marcu
Przeczytane w marcu (marniutko w tym miesiącu, ale czasu też nie było zbyt dużo na czytanie):
1) Sfinks, Graham Masterton
2) Zły sen, Margit Sandemo (czuję się zawiedziona:(więcej się po niej spodziewałam:()
3) Maria Rodziewiczówna, Z głuszy
4) Las ma wiele oczu, Margit Sandemo
5) Koriolan, Wiliam Szekspir
6) Zwierzenia Britt-Mari, Astrid Lindgren
7) Król Ryszard III, Wiliam Szekspir
8) Jasnowłosa, Margit Sandemo
9) Melania w starożytnym Rzymie, Annie Dalton
10) Ślady na piasku, Lucy Maud Montgomery
11) Tomek na wojennej ścieżce, Alfred Szklarski
12) Ala Makota: Osiemnastka
13) Imię Rózy, Umberto Eco (prawdziwa rewelacja!)
14) Wierna rzeka, Stefan Żeromski (gooooooood!)
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.