Dodany: 21.05.2006 00:26|Autor: firedrake

Ogólne> Offtopic

Who is the winner of Eurovision?


Liczyłem, że nie tylko Finowie mają poczucie humoru, co udowodnili wybierając Lordi na reprezentanta kraju. Liczyłem na wysokie miejsce ale nigdy na pierwsze i to z tak miażdżącą przewagą :) Finowie grają heavy metal wg najprostszej receptury do tego z mocnym przymrużeniem oka. Co ciekawe kawałek z Eurowizji - Hard Rock Hallelujah pochodzący z ich ostatniego krążka jest zdaje się najlepszym utworem na albumie - 100% Lordi, żadnego łagodzenia pod publiczność.
Ludzie na świecie jeszcze potrafią się śmiać, a to cieszy. Mało który kraj dawał Finom dalsze miejsce niż czwarte a od nas, Polski dostali maksymalną liczbę punktów :)
Jako ciekawostkę dodam, że Lordi - wokalista i założyciel trupy przebierańców pracował niegdyś przy produkcji filmów, konkretnie horrorów. Tu rozwiązanie zagadki jego pomysłowości i zręczności w tworzeniu dość przekonująco wyglądających kostiumów :)
Wyświetleń: 9122
Dodaj komentarz
Przeczytaj komentarze
ilość komentarzy: 34
Użytkownik: Kaoru 21.05.2006 01:21 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
A mnie te stroje wydawały się znajome...
Użytkownik: namibie 21.05.2006 11:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
Ja miałam przeczucie, że Lordi wygra, bo wydawało mi się, że oprócz kilku dwunastek (ale na aż tak wiele nie liczyłam) będą dostawać takie drobne punkty - 6, 7 i to im umożliwi dotarcie na pierwsze miejsce tabeli.
Z drugiej strony myślałam, że Polska dostanie się do finału ;]
Użytkownik: anndzi 21.05.2006 11:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja miałam przeczucie, że ... | namibie
A ja byłam bardzo zdziwiona, że Finowie wygrali. Nie znoszę heavy metalu. Przeraża mnie ta muzyka. Chyba wygrali dzięki strojom. Ja głosowałabym na Rosję. Przyjemną piosenkę mieli.
Użytkownik: ALIMAK 21.05.2006 11:36 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
Ja jeszcze przed ogłaszaniem wyników stawiałam na Rosję. Bo piosenka taka typowo eurowizyjna, bo wokalista wygląda jak chłopaczek z boysbandu, bo o miłości, bo wpada w ucho, bo trochę pretensjolanlnie...I nie pomyliłam się dużo. Sądziłam też, że Szwecja będzie wysoko. A tu Potwory wygrały. Byłam zaskoczona, ale nie do końca była to niespodzianka. Lordi przyciągają uwagę, są wyraziści. Czy to przełom? Moim zdaniem trochę tak. Do tej pory Eurowizja kojarzyła się z maślanymi, popowymi wykonaniami, słodkimi chłopczykami i dziewczynkami w kusych strojach, a tu hard rock, śpiewany przez ludzi, ubranych w mało przyjazne dla oka kostiumy. Jednak fanką eurowizji nigdy nie byłam i nie będę.

Nie podoba mi się nowy sposób podawania wyników. Wiem, że jest szybciej itd. jednak dla mnie ta część konkursu zawsze była najciekawsza. :|
Użytkownik: firedrake 21.05.2006 11:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Ja jeszcze przed ogłaszan... | ALIMAK
Chyba nikt posiadający choć odrobinę smaku nie traktuje Eurowizji poważnie i nie ogląda tego plastykowego cyrku z wypiekami na twarzy i szczerym przejęciem :) Fanem Lordi nie jestem (choć muzyka bardzo bliska mym preferencjom), są zbyt prości, jednak gdy dowiedziałem się, że będą startować w konkursie nie mogłem tego przegapić :)
Użytkownik: Anna 46 21.05.2006 11:52 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
Poziom konkursowych piosenek jest żenujący! Śpiewjące panienki konkurują, która bardziej piskliwie i "po dziecinnemu" - moda na lolitki?

Nasi raprezentanci - pozostawię bez komentarza (bo Mamusia usiłowała mnie jako tako wychować). Pytam tylko głosem wołającego na pustyni: Nie ma u nas Prawdziwych Artystów????

Godna uwagi była Bośnia i Hercegowina - muzycznie dopracowane i dająca się słuchać "bez odrzutu"; podobno Irlandia miała dobrą balladę - z żalem stwierdzam, że nie słyszałam.

Brawo dla Europejskiego Poczucia Humoru!!!
W ćwierćfinale głosowałam (z dzieckiem) na Finlandię - cieszę się, że wygrał TEN zespół!:-)))
Użytkownik: firedrake 21.05.2006 11:59 napisał(a):
Odpowiedź na: Poziom konkursowych piose... | Anna 46
Artyści prawdziwi z pewnością są, ale wiesz... to się nie sprzedaje zbyt dobrze :)
Co do Irlandii masz rację, tylko tekst trochę pretensjonalny - Every song is a cry for love, czy jakoś tak :)
Użytkownik: Anna 46 21.05.2006 12:10 napisał(a):
Odpowiedź na: Artyści prawdziwi z pewno... | firedrake
Masz rację, niestety.
Stara prawda: jeśli nie wiadomo o co chodzi - chodzi o pieniądze.
O czasy, o obyczaje! :-)
Użytkownik: Kaoru 21.05.2006 13:34 napisał(a):
Odpowiedź na: Masz rację, niestety. S... | Anna 46
W zeszłym roku piosenki podobały mi się o wiele bardziej. Tegoroczne były jakies takie... przewidywalne. A taka Francja na przykład ma jakiegoś pecha - pościelowa piosenka zupełnie tu nie pasowała. Zresztą samo głosowanie tak samo - Finlandia głosuje na Norwegię, Norwegia na Finlandię, etc.

A my sami też wybieramy dziwnych reprezentantów - jak nie Piasek (sic!) to Wiśniewski, o Ivanie już nie wspomnę... Zeszłoroczna jubileuszowa Eurowizja była wg mnie jedną z lepszych. Zespół z Norwegii miał genialną piosenkę ;-)
Użytkownik: mafia 21.05.2006 13:49 napisał(a):
Odpowiedź na: W zeszłym roku piosenki p... | Kaoru
Zgadzam się z Tobą :). Z zeszłorocznej mam nawet płytę... W tym roku raczej nie kupię.
Użytkownik: Kaoru 21.05.2006 18:20 napisał(a):
Odpowiedź na: Zgadzam się z Tobą :). Z ... | mafia
Ja raczej tez nie...
Użytkownik: ALIMAK 21.05.2006 11:55 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
Szkoda tylko, że w dużej mierze głosuje się na państwo, a nie na piosenkę.
Użytkownik: firedrake 21.05.2006 12:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Szkoda tylko, że w dużej ... | ALIMAK
Dlatego Rosja miała dużo punktów - wielu sąsiadów :)
Użytkownik: Anna 46 21.05.2006 12:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Dlatego Rosja miała dużo ... | firedrake
Tak, zapewne...lata przyzwyczajenia...rurociąg...:-)
Użytkownik: Amhotep 21.05.2006 13:38 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
Kurczę, a ja nie oglądałem, fajna odmiana w tak marnym konkursie jakim jest eurowizja. Ale o ile pamiętam sprzed paru miesięcy, jak słyszałem ten utwór Lordi, to nie były to zbyt ostre rytmy...
Użytkownik: firedrake 21.05.2006 13:42 napisał(a):
Odpowiedź na: Kurczę, a ja nie oglądałe... | Amhotep
Zbyt ostre nie, to taki klasyczny heavy a la lata 80-te.
Użytkownik: lena_14 21.05.2006 14:31 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
Według mnie Eurowizja jest bez sensu. Kraje bałkańskie głojusją na siebie, skandynawskie też, każdy na sąsiada. Tylko na Polskę jakoś się nie kwapią. Chociaż nie przepadam za Wiśniewskim myślę, że jego występ był całkiem niezły. W porównaniu do tego Armena albo tej beznadziejnej blondyny z Turcji jak śpiewała te swoje "supeRstaR" Ich Troje zaprezentowało się naprawdę ładnie. Najbardziej podobała mi się Ukraina. A te Lordi ech... szkoda gadać. A więc reasumując: nie warto wydawać wydawać na kostium 80 tys., męczyć dziewczynę w ciązy i w ogóle nikogo nie wysyłać. Włochy mają swój festiwal w Palermo, a my w Sopocie i Opolu. Stwierdzam, że w przyszłym roku nie oglądam.
Użytkownik: anndzi 21.05.2006 15:00 napisał(a):
Odpowiedź na: Według mnie Eurowizja jes... | lena_14
Ja też już nie oglądnę Eurowizji, chyba że z nudów. Szkoda czasu...
Użytkownik: Małgorzata_ 21.05.2006 14:46 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
Przyznaję nie oglądałam tegorocznej Eurowizji. Myślałam, że, jak co roku piosenki będą utrzymanie w klimacie europejskiego disco polo, a tu okazuje się, że ominęła mnie niezła zabawa ;).
Nareszcie europejczycy podeszli do tego festiwalu tak jak, powinny czyli z przymrużeniem oka i z poczuciem humoru i może taki wynik a nie inny da do myślenia organizatorom Eurowizji, że może już pora zmienić nieco formułę konkursu. Trochę świeżej krwi :) nomen omen :).

Bardzo śmieszy mnie, czasami irytuje, ale na ogół śmieszy (zależy od mojego humoru) podejście polskich organizatorów eliminacji eurowizyjnych, takie - "Eurowizja albo śmierć", "plama na honorze". Dla mnie to żenada.

Jeszcze raz brawa dla Lordi :).
Użytkownik: --- 21.05.2006 17:27 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
komentarz usunięty
Użytkownik: firedrake 21.05.2006 21:46 napisał(a):
Odpowiedź na: komentarz usunięty | ---
A czemu wyznacznikiem jakości ma być zdolność słuchacza do zanucenia po jedno lub dwukrotnym przesłuchaniu? To co przychodzi najłatwiej ma zazwyczaj namniejszą wartość, czego najlepszym dowodem rumuński występ będący muzyczną profanacją :)
Użytkownik: --- 21.05.2006 23:01 napisał(a):
Odpowiedź na: A czemu wyznacznikiem jak... | firedrake
komentarz usunięty
Użytkownik: Amhotep 21.05.2006 23:30 napisał(a):
Odpowiedź na: komentarz usunięty | ---
Akurat Doda umie śpiewać, aczkolwiek jej osoba jest nieco drażniąca to tego chyba nie można jej odmówić.
Użytkownik: --- 22.05.2006 02:13 napisał(a):
Odpowiedź na: Akurat Doda umie śpiewać,... | Amhotep
komentarz usunięty
Użytkownik: firedrake 21.05.2006 23:36 napisał(a):
Odpowiedź na: komentarz usunięty | ---
Myślę, że porównywanie Straussa, Ravela, Czajkowskiego czy Chopina do Rodowicz, Geppert, Jantar czy Elvisa jest mocno ryzykowne. Podejście do muzyki jest różne, podobnie jak środek ekspresji, więc nie żeniłbym czegoś co nie należy do jednego gatunku. Druga grupa to szeroko pojęta muzyka rozrywkowa, nie tak pretensjonalna jak eurowizyjna bubble gum music, jednak bliższa jej niż wymienionym klasykom.
"To ci, którzy nie potrafią skomponować nic melodyjnego i nadęci krytycy uważają, że muzyka musi być męcząca." -? Naprawdę tak uważasz? Przecież muzyka ma być balsamem dla duszy, hedonistycznym środkiem do celu, radością... rzecz w tym, że jednym frajdę sprawia słuchanie bezdusznego plastykowego plumkania (co odniósłbym np. do czytania Coelho) a drudzy wolą coś ambitniejszego np. klasykę lub rock progresywny (w analogii książkowej - np. historyczne powieści, bądź inną literaturę o większym ciężarze gatunkowym). Co kto lubi :)
Użytkownik: --- 22.05.2006 00:06 napisał(a):
Odpowiedź na: Myślę, że porównywanie St... | firedrake
komentarz usunięty
Użytkownik: ALIMAK 21.05.2006 22:00 napisał(a):
Odpowiedź na: komentarz usunięty | ---
>>Żeby mieć jakieś szanse, trzeba by wysłać ładną dziewczynę, która naprawdę umie śpiewać (czy jest w Polsce taka?)<<

Doda?
Użytkownik: Marsia 22.05.2006 07:51 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
Ja się bardzo ciesze, że Lordi wygrał. Może nie za to, że jest z Finlandii :), ale przedewszystkim za to że odważyli się na złamanie konwencji.. Jest w tym trochę kiczu, ale myśle, że jest to kicz zamierzony. Jajcarze i tyle! Finowie górą!
Użytkownik: Sznajper 22.05.2006 07:56 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
Moim faworytem byli Litwini :) ale zwycięstwem Finów wcale się nie zmartwiłem. Wreszcie dało się oglądać Eurowizję, choćby dla sadystycznej przyjemności wyobrażania sobie miny wielbicieli boysbandów i przesłodzonych mandarynek.
Użytkownik: safin 24.05.2006 15:54 napisał(a):
Odpowiedź na: Liczyłem, że nie tylko Fi... | firedrake
A moi faworyci byli prawie na końcu ;) Norwegia (królowa śniegu mi się skojarzyła), Dania (przyjemny Twist) i Niemcy (takież Country):P Widocznie mam bardzo nieeuropejski gust. Jakoś się tym nie martwię(heh). Najgorsze z tego wszystkiego były Islandia, Malta, Monako, Hiszpania i Turcja. Na szczegółne wyróżnienie zasługuje głupiutka, plastikowa Ukrainka (zachowanie w stylu: "gdybym tylko miała mózg"). Poza tym denerwował mnie ten Rosjanin, a raczej to, jak kaleczył język angielski! Uh!
Lordi był jednak optymalnym zwycięzcą. Mnie się wydaje, że oni wcale nie chcieli wygrać. Pojechali żeby powiedzieć, że kpią sobie z eurowizji w żywe oczy. Podobne wrażenie odniosłem w zeszłym roku, po występie Norweskich przebierańców ;)
Użytkownik: czytelniczka91 26.05.2006 09:58 napisał(a):
Odpowiedź na: A moi faworyci byli prawi... | safin
ja kibicowałam Rumunii... a Finowie nie mieli brzydkiej piosenki, refren wpadał w ucho ale wydaje mi się że wygrali przez stroje co podoba się ludziom.
Użytkownik: czytelniczka91 26.05.2006 09:59 napisał(a):
Odpowiedź na: ja kibicowałam Rumunii...... | czytelniczka91
za to nie mogłam słuchać Turcji. Okropne!!
Użytkownik: p_132 26.05.2006 21:23 napisał(a):
Odpowiedź na: za to nie mogłam słuchać ... | czytelniczka91
to było okropne (Lordi)...!!!! no ale ludzie zazwyczaj wybierają to co mają w sercach... :/
w ogóle ta cała Eurowizja to jakieś dno... żeby Ich Troje startowało? to już przesada... ani to muzyki, ani to wyglądu nie ma... zawracanie głowy jedynie... i czym tu się podniecać w dodatku?
Użytkownik: czytelniczka91 28.05.2006 18:09 napisał(a):
Odpowiedź na: to było okropne (Lordi)..... | p_132
ja sie nie podniecam bo nie ma czym. Można posłuchać ale bez przesady, a Ich troje to katastrofa przecież było kilka ładnych piosenek z Polski a musieli ich wybrać wrrr...
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: