Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Moi ulubieni: Yuu Watase Ken Akamatsu Kusonoki Kei Mai Nakahara Coelho Tolkien Montgomerry Musierowicz Twain ..... i wiele wiele innych ^^
nie kojarze :/ ale wyporzyczyłam sobie kolejną książkę o narkomanach "hera moja miłość"
MIYAZAKI i WATASE górą!!!! lol
tak ale ja znam taką jedna osobę która wszystko ma naj... ona jest naj.. wszystko co robi jest naj i co czyta tesz... jak ktoś sie zainteresuje czymś co ja lubie sobie czasami na przerwie poczytać to ona podchodzi i zaraz wygłasza swoją mowe że to jest głupie i tylko sie na tym czas traci... zazwyczaj jeszcze dodaje że to co ona czyta jest dużo lepsze! nie lubie takich ludzi!!!! nie nawidze kogoś kto zachowuje się jak pępek świata!!!! mając ...
nie mam pojecia jakie książki lubisz :) ale MOJĄ książką ( dokładniej to mangą) życia jest FUSHIGI YUUGI autorstwa Yuu Watase... czytałam to jusz chyba z 100000 razy i dalej mi sie nie nudzi :) polecam tę mange wszystkim którzy lubią troche pofantazjować, pośmiać sie i popłakać :) pozdro
ja znam taką jedna dziewczynę która sie ISMENA nazywa (brata ma KASJANA)... nie wiem czy pytasz o polskie imiona :) ja mam na imie AYA :) tesz rzadko (albo nawet bardzo) spotykane w Polsce <lol> :D
ja lubie słuchać wszystkiego co wpadnie w ucho:) po części sama troszeczke tworze ^^ no ale to inna bajka :D ja kocham muzyke! zaraz po niej są książki ^^ (ale wgłębiać sie lepiej nie będę) uwielbiam takie zespoły jak: Simple Plan, Green Day, Good Charlotte, L'arc-en-ciel, Roxette, U2 no i Bajm (tylko sie nie śmiać! niektóre kawałki mają fajne ^^) nie przepadam za muzyczką a'la BRITNEY SPEARS albo ... (zreszta jusz chyba wiecie o co bi...
macie racje... tylko że w moim powiedzmy towarzystwie znajdują sie osoby wyrażające sie w bardzo hmmm... ordynarny sposób (nie przeszkadza mi sama krytyka jeżeli tak jak powiedzieliście jest dość dobrze uzasadniona , ale większość ich wypowiedzi kończy sie właśnie na mówieniu "bo nie!" a to mnie dobija!!!) wiem że każdy ma inny gust ale jeżeli wyrażam sie o czymś dosć krytycznie to zwykle to argumentuje albo mówie prosto z mostu czemu ...
w roku szkolnym jakieś 3 godzinki przed snem... no i jeszcze w czasie przerw <lol> ^^ a przez wakacje to oczywiście wiecej :) DUŻO WIĘCEJ!!!!!
w zupełności sie z toba zgadzam!!!!! WATASE GÓRĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a tak przy okzaji to wpadła mi w rączki inna manga Watase "ZETTAI KARESHI" jest zajefajna... szczególnie polecam tym którzy chcą sie pośmiać ^^ aha a co do jednej opinii... ktoś uważał że manga nic nie wnosi do naszego życia... a zwykłe książki tak... ja sie z tym zupełnie nie zgadzam... kiedys czytałam pare tak głupich książek że gdy skończyłam to myślała...
Ja uwielbiam Anie z Zielonego Wzgórza, Karolcie, Pippi no i oczywiscie moja ukochana szkolna lekturke "pies który jezdzil koleja" ... pozdro! dodam jeszcze tyle! ze ja od moze 2 lat czytam ksiazki hmmm... "nalogowo" wczesniej jakos mnie nie interesowaly! papatki
mnie pokonal Robinson Cruzoe! nie trawie tej ksiazki! pewnie wiele osób powie mi teraz ze to jest spoko ksiazka! Moze i jest spoko ale nie dla mnie! pozdrawiam!
1. Anie z Zielonego Wzgórza, Hobits 2. Yuu Watase, Lucy Maund Montgomery, Eric-Emmanuel Schmitt 3. Oskar i pani Róza 4. przygodowe, mangi, mlodziezowe, pamietniki 5. Fushigi Yuugi 6. kupuje i wypozyczam 7. nie
a ja już w połowie książki wiedziałam ze ona z tego nie wyjdzie! za często powracała do narkotyków! hmmm... nie miałam jeszcze styczności z tym "nowszym" wydaniem! musiałabym poszukać! aha... dzienki wszystkim :-) pozdro!
ja książek mam mnóstwo!!! nie wiem dlaczego ale lubie chodzić do księgarni! Zawsze znajde coś dla siebie!!! u mnie na półce przeważa ilość książek zawierających poezje... mam też mnóstwo historycznych XDD! jak chyba większość lubie raz na jakiś czas powrócić do ulubionej książki! pozdrawiam!!!
dokładnie to nie wiem! Ale czytałam że powstał na podstawie mangi! SERIO!!!
Powiedziałam coś nie tak? Jeżeli tak to przepraszam! A co do tego bełkotu to ja połowy wyrazów za bardzo nie kapowałam! Wydaje mi się że wszystko jest kwestią gustu!!! Pozdrawiam! I przepraszam jeżeli kogoś uraziłam moją wcześniejszą wypowiedzią!
Warto też wspomnieć o wielkim kinowym hicie " matrixie". Przecież też powstał na podstawie mangi (czyli komiksu). A co do czarodziejki z księżyca to uważam że anime było tak samo fascynujące jak i komiks! Sama jestem szczęśliwą posiadaczką ponad 120 mang, które później zostały przedstawione w anime! I mówię wszystkim! Mangi wcale nie są gorsze od anime!!! Pozdro!!!
Nie ma pojęcia co rozumiesz poprzez słowa "instrukcje czytania mang". Manga jest to komiks japoński. Hmmm. Komiks a niektórzy traktują go jak normalną książke tyle że pełną obrazków! Masz ponumerowane sceny i opisane! Często zdarzają się śmieszne i wzruszające sceny! Wszystko zależy jaką mange wybierzesz, Shojo czy Shounen! Ta pierwsza bardziej opiera się na uczuciach boheterów, natomiast ta druga na akcji! Napisz czego nie wiesz o...
No to to na prawdę jest romantyczne!!! Jezu, niektóre wypowiedzi na forum mnie normalnie przerażają! No cóż ale to jest wszystko wina upodobań i gustu!!! Dla mnie nie tylko R&J Shekspira, w mandze jest wiele takich historii. Z mangi to wydaje mi się że najpiękniejszą historią miłosną jest historia Miaki i Tamahome z Fushigi Yuugi! Serdecznie polecam! Manga ta jest pełna wzotów i upadków!!! Nigdy nie wiadomo co się stanie! Polecam z całe...
Strasznie to uduchowione (bez obrazy)! Mnie na prawdę film jakoś nie zachęcił żebym przeczytała książkę! Moja siorka uważa że film jest cudowny dlatego wydała na niego swoje kieszonkowe! Ja uważam że tylko wtopiła kase! pozdrawiam!
Jasne, że tak!!! Teraz przeczytałam "kłamczuchę", a jutro idę wypożyczyć kolejną!!!
Książki nie czytałam! A film był do bani!!!
Nie mam pojęcia co rozumiesz poprzez pojęcie "umiejętność czytania między wierszami". Taką zdolność to ma chyba każdy kto czytając książkę chociaż trochę uważa na to CO czyta! Do mnie jego książki jakoś nie trafiają! Możesz lubić to co chcesz, każdy ma przecież inny gust, ale to chyba nie znaczy że wszyscy muszą Go lubić. No nie?!?
O mój boże! Teraz ją przerabiam. Normalnie tragedia. I to ma być komedia? Ja tam tylko jakiś durny bełkot widzę. Przepraszam za wyrażenie, ale ta książka mi wogóle do gustu nie przypadła! Według mnie film jest lepszy od książki ale w bardzo małym stopniu. To by było na tyle.
Ja muszę podczas czytania słuchać dobrej muzy(oczywiście niezbyt głośno)! Niektórzy mówią że to ich rozprasza, ale mnie wtedy się lepiej czyta. Nie lubię za to kiedy ktoś nade mną stoi lub cały czas do mnie gada (nie tylko wtedy gdy czytam). Moim ulubionym miejscem do czytania jest mój pokój!
Przeminęło z Wiatrem nie czytałam, ale film mi się podobał. Wiem że czasami film zupełnie odchodzi od książki dlatego jeszcze jej nie przeczytałam! Warto???
A tak wogóle to oczym są Filary Ziemi Bo tytuł brzmi zachęcająco!?!
A moim zdaniem typowy romans czyli Romeo & Julia! Uwielbiam czytać Szekspira!
Hej!!!
Ja ciebie też pozdrawiam! A i dzienki za wyrozumiałość!!! Mam nadzieję że sięgniesz po którąś z książek! BYE!!!
No dobra! Wczoraj trochę sie powyżywałam na facetach i za to ich niestety muszę przeprosić! No ale dziewczyny! Czy ja nie miałam racji chociaż w pewnym stopniu? Teraz muszę powrócić do tematu MANGA! No więc jak już gdzieś wspomniałam manga zwykle wiąże się z fantastyką. Tak więc jeżeli ktoś nie wie ,to wielki, kinowy przebój "Matrix" został nakręcony na podstwie mangi! okej to ja już może przestanę na chwilę gadać o mandze bo ...
Sorki że odpisuję dopiero teraz! Wiesz co? Masz całkowitą rację chciałam tylko uwzględnić to że wątpię żeby jakiemuś chłopakowi spdobałaby sie manga shojo(czyli przeznaczona dla dziewcząt), dlatego też napiszę teraz kilka tytułów również dla chłopców!!! Są to m.in. Aoki Densetsu Shoot! Arrow Emblem:grand prix-no taka; Uchu-no Kishi Tekkaman Blade; Last Exile; 19th; no i może jeszcze Crest Of The Stars; A co do mangi shojo to tak dla ty...
Ludziska! "Nigdy w życiu" is the BEEEST!!!
Boże! Krzyżacy!!! Nawet mi nie przypominajcie! Błagam was! Normalnie to chyba najnudniejsza, najgorsza i najwstrętniejsza książka jaką kiedykolwiek czytałam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)