Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Bardzo, bardzo, bardzo żałuję, ale "Rozmowy..." są już wymienione, tylko ich nie wyrzuciłam ze schowka :-(((
W zeszłym roku po raz pierwszy przeczytałam o akcji, zabawiłam się w Mikołaja i powiem szczerze, że sprawiło mi to tyle radości, że nie da się tego opisać :-))) Świetna akcja!!!
Niestety chodziło mi o tamtą konkretną :-(
A może Kerouaca "W drodze"? Czekam od jakiegoś czasu w bibliotece na nią, ale ktoś wypożyczył i nie oddaje od pół roku, więc może u Ciebie... :-)
Ja bym polecała na przykład Kto wygra miliard?. Nawet jeśli widział film, to książka jest zupełnie inna, choć osnuta na tym samym schemacie (teleturniej). Poleciłabym też Brak wiadomości od Gurba - z przymrużeniem oka o kondycji ludzkiej. I książka o której przypomniało mi się dzięki skrótom najnowszych postów na pierwszej stronie BiblioNETki - Dziwny przypadek psa nocną porą (z tego co wiem jakieś 2 miesiące temu było wznowienie tej pozycji).
Szukam właściwie tego, co w Schowku :-)
Napisałam do Ciebie maila :-)
Ostatnie przeczytałam Szklanka na pająki i bardzo mi się z Tokarczuk kojarzyło, chociaż to oczywiście nie jest już TO SAMO... Tokarczuk - moja mistrzyni, jest niedościgniona!
Jasne, daj tylko znać, czy w ogóle jej się to przyda. A ja sprawdzę, co jeszcze mam.
Zajrzyj do mojego schowka. Mam do wymiany dwie pozycje o kinie (a może nawet coś więcej by się znalazło). Nie na wypożyczenie, tylko na zawsze by były, więc nie musiałaby się martwić. Pozdrawiam.
Jeśli chodzi Ci o wydanie ze Świata Książki w twardej oprawie, to jest do zamówienia na stronie (tylko niestety bez tomu 3), lub możesz iść do księgarni (o ile jest w Twoim mieście i poprosić, żeby Ci zamówili). Jeśli nie masz karty klubowej, odezwij się na maila, bo jestem klubowiczem. Pozdrawiam.
Chwilowo jest zarezerwowane, ale jeśli BiblioNetkowicz się rozmyśli, to zobaczę :-)
Tobie również wysłałam maila (kolejny raz, mam nadzieję, zę teraz dotrze).
Wysłałam Ci maila. Pozdrawiam.
Parę dni temu pisałam nawet do Ciebie, że mam "Ukryte pragnienia" i że chętnie bym wymieniła na "Kolor magii", bądź ewentualnie "Świat Zofii". (Pytałam w jakim masz je stanie.) Może nie dostałaś maila, ale jeśli Cię interesuje taka wymiana, to daj znać na maila :-)
A jakie książki masz mi do zaoferowania? Obejrzałam Twój schowek, są tam książki, z którymi niby się nie chciałam rozstawać, ale... (możesz napisać na maila martunia33@wp.pl)
Nic nie znalazłam dla siebie niestety.
Ja nigdy nie brałam udziału w tej akcji, więc pytanie moje jest następujące - skąd wziąć adres osoby, którą chce się obdarować, tak, by ona o tym nie wiedziała?
A co byś chciała w zamian?
Byłabym bardzo chętna na "Srebrną zatokę", ale chyba nie mam nic z Twoich poszukiwanych. Czy znalazłabyś coś dla siebie w moim Schowku?
Wybrane zagadnienia z fizyki katastrof-rewelacyjna książka, bardzo w klimacie "uczelnianym", ma wątek kryminalny, aczkolwiek kryminałem typowym nie można jej nazwać. Mimo to polecam serdecznie!
Pisałam już co prawda o tym, ale napiszę jeszcze raz, że brakuje mi 3 i 4 części cyklu "Mroczna wieża" S.Kinga, ale w twardej okładce - wydanie Świata Książki.
Zależy którego - "Sprzedam dom..." już nie mam, ale "Lekcje tańca..." jak najbardziej aktualne.
Może nie groza, ale niejasność i dziwne dziecko to Kapturek na Manhattanie. Oprócz tego trochę inne klimaty i dziwne dziecko to Emma i ja.
Podróże z Charleyem: W poszukiwaniu Ameryki- co prawda z Charleyem podróżował, ale to pies, więc można go liczyć za pół ;-) A jeśli nie musi być koniecznie bardzo samotnie (tylko we dwójkę) to polecam Autonauci z kosmostrady albo Pozaczasowa podróż Paryż-Marsylia - podróż o jakiej nigdy wcześniej nie slyszałam :-)
Powroty nad rozlewiskiem
A ja ostatnio przeczytałam Sprzedawca broni. Intryga w tej książce mnie nie zachwyciła, ale humor - REWELACJA!!!
I zawsze prawnicy w jej książkach mają sprawy nietuzinkowe i tzw. bez wyjścia. Szczególnie polecam W imię miłości (Perfect Match), Bez mojej zgody, Świadectwo prawdy - tu chyba jest najbardziej wyszczególniony temat, o który ci chodzi.
Żołnierka
A. z zasady nie czytuję takich ksiażek, choć wiem, że mogą być terapią dla autora - mnie wprowadzają w apatię i budzą poczucie bezsilności, aczkolwiek Kochać zbyt mocno (kapcie potwora) czyli O tym jak wygląda przemoc domowa pochłonęłam - rewelacyjnie ukazuje mechanizmy towarzyszące przemocy (także to, co dzieje się w głowie ofiary) Moja koleżanka z pracy za to zaczytuje się w tego typu literaturze. Popowiada mi: Dziewczyna z piwnicy: Histor...
Tarot paryski
Radzę Ci zacząć od tego Kino stylu zerowego: Z zagadnień estetyki filmu fabularnego, rewelacyjny podręcznik, napisany zrozumiałym językiem, świetny początek do dalszych poszukiwań.
Interesowałaby mnie Performerka i Dziwiętnaście sekund, ale nie wiem, czy znajdziesz coś u mnie w Schowku dla siebie.
Tak są do wymiany, napisłam do Ciebia maila.
Ja również dostałam książki od Jagody - dzięki serdeczne!!!
Mam Tolo muszkieter z dywizjonu 303: Wspomnienia o Witoldzie Łokuciewskim może by cie zainteresowało. Może masz coś na wymianę? Możesz zajrzeć do mojego Schowka i śmiało pisać na maila.
Pierwsze co mi się nasunęło to Samobójczynie gdzie cała opowieść jest retrospektywna i mówi o motywacjach odebrania sobie życia.
A Cesarzowa i Miasteczko jest jak najbardziej dalej do wymiany!
Byłabym bardzo chętna na.. .Zabiorę Cię ze sobą - Niccolo Ammaniti, ewentualnie nad Meyes. Z pokorą i uniżeniem już nie mam, dziś zmieniła właściciela. Najlepeij napisz na maila martunia33@wp.pl to dogadamy ewentualne szczegóły.
Mam na forum parę wątków dotyczących wymiany ksiażek (aktualnie chyba 5) - sprawdź autora zetmarta, tam sa pozycję, które mam, może postaram się je wprowadzić do swojego Schowka.
A na co chciałabyś się wymienić?
W jakim stanie masz "Brulion Bebe B."? A na co chcesz się wymienić? Moje książki na wymianę w wątkach Chętnie wymienię :-)(część 1, 3 i 4)
Ludzie na walizkach
Jeśli interesuje Cię wymiana książek to mam na wymianę Cesarzową Orchideę w twardej oprawie.
Skafander i motyl znów do wymiany.
Cień wiatru i Zbyt głośna samotność zmieniły właściciela. Skafander i motyl i Ukojenie wstępnie zarezerwowane.
Wysłałam ci maila :-)
Pamiętaj też o moim schowku, mam tam w sumie tylko książki, które chcę przeczytać (a więc poszukiwane). Pozdrawiam
Póki co rezerwuję :-)
Bardzo chętnie rozważę Twoje propozycje - jeśli tylko je podasz - możesz na maila. Pozdrawiam!
Z rzeczy które ostatnio przeczytałam polecam bardzo "Obłok" Amandy Filipacchi (rewelacja, książka tak nowatorska, tak inna, piękna opowieść o miłości); cykl "Zmierzch", o którym dyskusja tutaj: [artykuł niedostępny] ; oraz przewspaniałą książkę "My to mamy speeda" Dave'a Eggers'a - każdy kto lubi literaturę drogi niech sięga, ta ksiązka jest taka jak podróze - nieprzewidywalna, wspaniała, a czasem ciężka...
Ja przeczytałam tą sagę (bez 4 częśći, która jeszcze nie wyszła po polsku) naprawdę z przyjemnością i wciagnęła mnie bardzo, choć do nastolatek się już nie zaliczam... Bardzo sceptycznie do niej podchodziłam, patrzyłam na moją - również nie nastoletnią - koleżankę, która w pracy, cichaczem pod biurkiem pochłaniała kolejne tomy i kręciłam nosem. Powiedziała - spróbuj! Nie mogę odrzucać i krytykować czegoś, czego nie znam, więc sięgnęłam...i nie od...
Teraz powinno być OK, dzięki!
Zobaczę, przemyślę, tylko zaznaczam, że to jest pierwsze wydanie "Skafandra...", takie z niebieską okładką, a nie to z filmową.
Mam schowek, ale nie wiem, czemu nie jest widoczny dla innych (nie mam zaznaczonej opcji schowania przed innymi użytkownikami - sprawdziłam, myślałam, że może mi się przez przypadek kliknęło...)
Ja też bardzo lubię tę powieść, czytałam ją parę razy i mam do niej ogromny sentyment (często razem z mamą ją sobie czytałyśmy na głos do poduszki - nawet gdy byłam już na studiach :-))) Podejrzewam, że ludzie, którzy się o tej książce wypowiadają negatywnie często nawet jej nie przeczytali. Wychodzą z założenia, ze skoro lektura i do tego "stara", to na pewno nie będzie dobra. Tymczasem powieść się połyka i nie straszne sa te trzy tom...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)