Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Miesiąc bogaty ilościowo, ale jakościowo średni. Dopiero końcówka dała więcej satysfakcji z lektury. :) - Jakub Ćwiek, Kłamca (4) - niezła rozrywka, czytadło. - Juliusz Verne, Tajemnicza wyspa (powtórka, 5) - Jacek Hugo-Bader, Biała gorączka (4) - James White, Szpital kosmiczny (3) - Mira Jaworczakowa, Oto jest Kasia (3) - Jakub Ćwiek, Bóg marnotrawny (4) - Jakub Ćwiek, Ochłap sztandaru (4) - Micos Aleksandropulos, Sceny z życia Maksyma...
A nie, pożyczać nie chcę. Jakoś wolę swoje czytać. ;) Poczekam cierpliwie. :D
A masz może coś dla mnie? Jakiegoś Smitha na przykład?
Jacek Dukaj, Czarne oceany (4,5) Richard Morgan, Modyfikowany węgiel (4) Pierre Peju, Siostrzyczka Ewa od kartuzów (5) Lois Lowry, Dawca (5) Doris Lessing, Lato przed zmierzchem (4,5) Teodor Jeske-Choiński, Gasnące słońce (4) Anne Provoost, Róża i wieprz (3,5) Waldemar Łysiak, Perfidia (powtórka, 4) Maurice Leblanc, Arsene Lupin, dżentelmen-włamywacz (powtórka, 4,5) Mikołaj Gogol, Ożenek (5) Anne Moir, David Jessel, Płeć mózgu (5) Zygm...
Bardzo się cieszę, że będziesz. :D
O, tego mi ostatnio brakowało! Nareszcie! :)
Tak prowadzone zajęcia odbywają się w bibliotece, do której chodzimy. Panie bibliotekarki z filii miejskiej biblioteki potrafią wspaniale zachęcać dzieci do czytania. Kiedyś spotkania były co tydzień, potem raz w miesiącu, chwilowo niestety jest przerwa, bo remont, ale na pewno jeszcze nie raz okoliczne dzieci będą miały okazję posłuchać czytania i porobić coś na temat przeczytanego fragmentu. Z dzieciństwa pamiętam gaszenie mi światła, jak za...
Bardzo dziękuję za kartkę z Kamienicy. Dzisiaj dotarła. :) Ach, ileż tam znajomych podpisów... :*
Sierpień spędzałam raczej na wędrówkach niż czytaniu, ale trochę audiobooków dałam radę odsłuchać. ;) Wakacje to jednak czas powtórek starych lektur, więc moja lista wygląda skromnie, choć jakościowo bardzo miło: Torill T. Hauger, Porwani przez Wikingów (powtórka, jak się okazało, 4) Torill T. Hauger, Sigurd, syn Wikinga (4) Ann-Marie MacDonald, Zapach cedru (5) Kornel Makuszyński, Szatan z siódmej klasy (powtórka, 5) Juliusz Verne, Piętna...
Przykro mi bardzo, ale zachował się jedynie tom 1. :(
Godzina nam obojętna, bo i tak na cały dzień do stolicy zjedziemy, chociaż oczywiście lepiej nie bladym świtem. ;) Tylko info poproszę. :)
Będę z Aguti. Już się cieszymy. :) Mało się udzielam, bo mam bardzo wolny internet i wieki czekam na każdą stronę. W razie czegoś pilnego proszę o sms-a. :)
Większość wysłuchana w audiobookach. Gdyby nie audiobooki byłoby w tym miesiącu cieniutko - trafiło się dużo pracy, mało przyjemności. ;) Charlotte Bronte, Dziwne losy Jane Eyre (powtórka, 5) Joanne Harris, Duch z przeszłości (4,5) Mark Twain, Jankes na dworze króla Artura (3,5) Andrzej Samson, 20 tysięcy godzin w budzie (3,5) Mario Puzo, Mamma Lucia (4) Susan Schaeffer, Śnieżny lis (3) Michelle Paver, Wilczy brat (5) Franz Kafka, Proce...
A w środku wesoły pociąg? :D Może być baaardzo fajnie. :D
Tak czy inaczej spotkanie w Toruniu będzie, bo kilka osób już ma zaplanowany przyjazd. Pytanie tylko, ile dokładnie nas będzie. Zmieścimy się w "Różach"? Trzeba doliczyć jeszcze Aguti - nie popuści nam. ;) Jak możesz to rezerwuj; ja mam teraz tyle roboty, że siedzę non stop, żeby wykroić czas na niedzielę.
Na Toruń namawiam jeszcze Allmę, bo jednak nie zdążyła wyjechać w siną dal. ;) Mam nadzieję, że da się namówić. Do Bydgoszczy już jej za daleko. :) No i może Brynia się skusi. Taką mam nadzieję.
I jeszcze: Duch z przeszłości Której imię wymazano
Na spotkaniu była mowa, żeby 12 lipca zrobić spotkanie wyjątkowo znowu w Toruniu. Czajka przyjeżdża! W związku z tym mnie w Bydgoszczy nie będzie. :(
Udało mi się dzisiaj skończyć kolejną książkę, więc mogę ładnie zamknąć miesiąc. :) Jarosław Grzędowicz, Wypychacz zwierząt (5) Jarosław Grzędowicz, Popiół i kurz (5) Jan Parandowski, Mitologia (5) Juliusz Verne, Robur Zdobywca (3) Juliusz Verne, Dwa lata wakacji (4) Latifa, Ukradziona twarz (4) Neil Gaiman, Gwiezdny pył (4,5) Anthony Trollope, Rodzina Palliserów (3) Giulio Leoni, Klątwa mozaiki (3) Sudha Koul, Bogini z tygrysem (4) ...
Będę, ale bez Aguti, która wyjeżdża. Dzisiaj mi się śniło, że Czajka przyjechała i było bardzo fajnie. Może to proroczy sen? Mam taką nadzieję. :D
Trudno mi się odnieść do autora, bo jedyna wcześniejsza próba zaznajomienia się z nim wypadła niezbyt dobrze. Może byłam za młoda, może czas na powtórkę "Dzieci północy". Ale "Czarodziejka..." podobała mi się bardzo i wahałam się, czy postawić 4, czy 5. Właściwie dalej nie jestem pewna, czy nie za nisko oceniłam. ;) Czytało się dobrze, chwilami nie mogłam się oderwać, ale były też momenty lekko nużące, na szczęście niezbyt długie. Na pewno warto ...
Matka Joanna od Aniołów Zakonnica
Większość to audiobooki i e-booki: Salman Rushdie, Czarodziejka z Florencji (4+) Ian McEwan, Pokuta (3) Knister, Szkoła do góry nogami czyli Czarodziejskie sztuczki Lili (4) Knister, Obłaskawić smoka czyli Lili podróżuje w czasie (4) Knister, Pod piracką banderą czyli Lili wśród korsarzy (4) Abe Kobo, Czwarta epoka (4) Maria Pruszkowska, Przyślę panu list i klucz (5) Ewa Białołęcka, Wiedźma.com.pl (4+) Tomasz Mann, Doktor Faustus (4) ...
Jeszcze Parnicki, Gołubiew, Hen, Korkozowicz, Mrówczyński, Nienacki, Malewska. W stylu Bunscha napisał powieść Rafał Dębski. Jego "Przy końcu drogi" ładnie się wpisuje w Cykl Piastowski. Z młodszych pisarzy też Witold Jabłoński ("Uczeń Czarnoksiężnika" i następne), Tomasz Łysiak (nie czytałam jeszcze, więc nie wiem, na ile dobrze pisze), Paweł Rochala czy Sapkowski, o ile komuś nie przeszkadzają elementy fantasy. Po więcej nazwisk i szczegółów ...
Faustynie, ja mam kontakt z Brynią. Coś przekazać?
No ja niestety też nie przyjadę. Jeszcze rano miałam nadzieję na poprawę, ale rozkłada mnie zupełnie. Jutro będę grzecznie sobie chorować. :( Bawcie się dobrze.
Spora część powyższych. O wersjach skróconych niestety nie umiem nic konkretnego powiedzieć, bo słucham robiąc coś innego, bez tekstu przed sobą. ;) Ale raz chciałam posłuchać "Biesów" i coś mało plików mi się wydawało, więc sprawdziłam. Skrót był już na pierwszej stronie, więc odpuściłam, czytam tradycyjnie. Wymowa lektorów niestety pozostawia sporo do życzenia, ale ci lepsi nadrabiają to zaangażowaniem i pasją wywołując niezłe emocje. Dlatego ...
To zależy, jak masz te literki wdrukowane w palcach. U mnie to są przeważnie skróty klawiaturowe, np. Ctr c itp. (tekst zwykle przeklejam), poza tym komendy bardzo często stosowane, więc samopiszące się. Trochę trzeba się w tym wprawić, ale ręczę, że można. Teraz wręcz łaknę nowych robót, żebym mogła przy tym "bezkarnie" słuchać. ;) Przy gotowaniu jest super. Przy zmywaniu też, tylko trzeba nieco głośniej nastawić. Świetnie się słucha też przy...
Nie lubię komputerowych lektorów. A już najbardziej mnie irytują (i śmieszą też) te czytające wykrzykniki i znaki zapytania. :D Masakra! "Iliadę" i "Odyseję" mam w planach. Mam w wykonaniu Niczewskiego czy jakoś tak. Jeszcze nic jego czytania nie słuchałam, więc nie wiem, jak pójdzie. Witkowskiego nie miałam w planach i nie znam zupełnie, a to śmieszne jest? Co najlepiej na początek? Słuchawki najpierw wypróbuję te, co przyjdą w zestawie, p...
Mogę się tylko podpisać. Słucham w takich samych okolicznościach, a że ostatnio jakoś więcej mam domowej roboty to i więcej słucham niż czytam. Słucham też przy pracy, ale mam taką, że mogę, bo sporo w niej czynności powtarzalnych, wykonywanych rutynowo (palce same wiedzą, w jaki klawisz uderzyć ;)). Oczywiście też słucham książek lżejszych, chociaż są wyjątki: teraz słucham "Czarodziejskiej góry", której próba czytania przed laty się nie powiodł...
Będę. Zastanawiam się jeszcze tylko, czy zabrać Aguti.
Prawie zgodne. :) Moja wręcz przeciwnie. Poczułam się rozgrzeszona, że nie tylko ja mam fioła na punkcie gromadzenia niezbędnych (dla mnie) książek. I lubię też mieć stosik różnych nowych, nieznanych, kuszących, potencjalnie ciekawych tuż przy sobie, na wyciągnięcie ręki. Antykwariat to ostateczność. ;)
Bardzo fajny czytelniczo miesiąc, znowu przez audiobooki. Ta forma zaczyna już u mnie przeważać nad normalną postacią książki i e-bookami. Majgull Axelsson, Ta, którą nigdy nie byłam (5) Tracy Chevalier, Dziewczyna z perłą (5) Howard Fast, Spartakus (3) Stanisław Lem, Lube czasy (4) Lian Hearn, Sieć Niebios (5) Jerome K. Jerome, Trzej panowie na rowerach (3) Majgull Axelsson, Dom Augusty (5) Borys Akunin, Azazel (4) Beata Pawlikowska, ...
Bardzo możliwe, że spóźnimy się z Aguti, więc nie czekajcie na nas. Dotrzemy od razu do Gęsiej Szyi.
No to się Kalais nadźwiga. :D Bo ja mam dla niej całe 4 sztuki. :)))
I to jest pozytywna wiadomość. :) A czemu tak późno? Może to wystraszyć przyjezdnych. ;) Prawdopodobnie będę z Aguti.
W Iliadę, powiadasz? Się zastanowię. ;) Bo może lepiej w Czarodziejską górę, której trochę się boję... A bywasz na gadzie? Bo mogłabym podsunąć Ci to i owo, gdzie posłuchać tych męskich głosów. :) Zapytałabym raczej, dlaczego zjazd jest wtedy, kiedy ja idę na wesele. Wesele było ustalane wcześniej. :P
To tak jak u mnie (no może oprócz poniedziałków). Ustalajcie, a ja się podporządkuję. :)
Muszę się wsłuchać w coś, co Jasieński czyta. Na razie bardzo lubię Rocha Siemianowskiego i Piotra Olędzkiego; potrafią się świetnie wczuć w treść. I zdecydowanie wolę głosy męskie, ale to już nawet w muzyce poważnej wolałam. ;) Ratunku! Jestem uzależniona od audiobooków! Czy to się już leczy?
Znowu kilka audiobooków (chyba się uzależniłam), sporo powtórek, no i niezły miesiąc. Od pewnego czasu czekam na jakąś nową szóstkę, może okaże się nią Axelsson, którą właśnie czytam. :) Hanna Krall, Król Kier znów na wylocie (5) Miao Sing, Wyznania chińskiej kurtyzany (4) Brian Aldiss, Siwobrody (4) J.R.R. Tolkien, Hobbit (powtórka, ciągle 5) Wolter, Kandyd (4) Dan Simmons, Hyperion (5) Dan Simmons, Upadek Hyperiona (4) Beata Pawlikows...
Dobra. :) Oprócz 28 i 29 sierpnia - wesele mam w rodzinie. ;)
O, właśnie! Druga połowa sierpnia blisko Warszawy. Będę akurat w okolicy. :)
Od pewnego czasu ustaliła nam się nowa rodzinna tradycja wspólnego słuchania audiobooków przy obiadach, tak jak to w klasztorach bywało. Tylko tytuły mniej święte wybieramy. ;) Bardzo polecam, bo przyjemność podwójna z jedzenia i słuchania. No i poznikały książki z i tak zbyt małego stołu. ;) Moje dziecko miało zajęcia w szkole językowej, a ja sama czekałam na nią w kawiarni. Na szczęście trafiła, nie musiała alarmowo dzwonić, żeby ją odnaleźć. ...
Wprawdzie miesiąc jeszcze się nie skończył, ale nie uda mi się dokończyć żadnej z akurat czytanych książek, więc wpiszę już dzisiaj: Jules Verne, Michał Strogow, kurier carski (5) Michel Faber, Jabłko (3) Wojciech Cejrowski, Gringo wśród dzikich plemion (4) Roald Dahl, Matylda (4) Antoni Kroh, Sklep potrzeb kulturalnych (4) Shan Sa, Cesarzowa (4) Orhan Pamuk, Stambuł: Wspomnienia i miasto (3) Pearl Buck, Spowiedź Chinki (4) Elżbieta Dz...
:))) Skąd ja to znam. Ostatnio uwielbiam czytać przy zmywaniu. To znaczy słuchać audiobooka, choć są tacy, co tego za czytanie nie uważają. Ale oni nie czytają w ten sposób, więc tak mówią z zazdrości. ;) Czytam też z ekranu, jeśli powieść krótsza albo lżejsza, albo nie do dostania w normalnej formie. No i poza tym czytam w innych miejscach, np. w kawiarni czekając, aż dziecię skończy zajęcia (ostatni tydzień po dwie godziny codziennie - dziś mia...
Z tą serią korsarską chodzi Ci może o "Opowieść o korsarzu Janie Martenie" Meissnera (Czarna bandera, Czerwone krzyże, Zielona brama)? Bardzo to lubiłam i nawet ostatnio dokompletowałam brakujący tom z nadzieją, że dziecię polubi. :) A w młodości też zaczytywałam się Mayem i Wernicem. :) I sentyment do tematyki indiańskiej pozostał na długo.
Zapomniałam jeszcze o dwóch: Karel van Loon, Ojciec i ojciec (3) Karol May, Winnetou (powtórka z dzieciństwa, dalej 5) ;)
Styczeń bardzo ciekawy, głównie przez audiobooki, które pokochałam, bo mogę robić dwie rzeczy naraz, tzn. słuchać i np. gotować albo szydełkować, albo wieszać pranie. ;) W zestawieniu również powieści przeczytane z ekranu, chociaż przeważają ciągle książki w normalnej formie. :) Franz Kafka, Przemiana (5) Franz Kafka, Kolonia karna (3) Edmund Niziurski, Tajemnica dzikiego uroczyska (3) Maja Lidia Kossakowska, Zakon Krańca Świata, t. 1 (4) ...
Ja niestety nie. :( To jedyny weekend, który mi zupełnie nie pasuje.
O wampirach jest trylogia Magdaleny Kozak. Czytałam na razie dwie części, ale jest to na tyle dobre czytadło, że sięgnę po trzecią, jak mi wpadnie w ręce. Chociaż zasadniczo o wampirach nie lubię. ;)
Może znajdziesz coś, co chcesz za "Biegunów" w moim schowku albo w biblioteczce na podaju. Zapraszam: http://podaj.net/uzytkownik.php?id=174&page=biblioteczka Niestety, z wymienionych Twoich poszukiwanych nic nie mam.
Jeszcze nikt chyba nie wymienił, ale wg mnie znacznie lepsza od Funke, Pullmana i Rowling jest "Trylogia Czarnego Maga" Canavan. Oderwać się ciężko, nawet jeśli trzeba czytać z ekranu. ;)
Czyli Proust zawsze pod ręką? ;) :P
Grudzień był fantastycznym miesiącem. ;) Orson S. Card, Badacze czasu (5) Stanisław Lem, Kongres futurologiczny (5) Orson S. Card, Ksenocyd (5) Orson S. Card, Dzieci umysłu (5) China Mieville, Dworzec Perdido (3) Orson S. Card, Cień Endera (5) Orson S. Card, Cień Hegemona (4) Orson S. Card, Teatr cieni (4+) Orson S. Card, Cień olbrzyma (5) Terry Pratchett, Straż nocna (4+)
Popieram. Przereklamowana.
Bardzo żałuję, że nie udało mi się dotrzeć na spotkanie. :( Może chociaż na zdjęciach was sobie pooglądam. ;)
Trudne pytanie zadałaś. ;) Prawdę mówiąc nie wiem, bo Aguti ma głównie Bajki-Grajki, czyli starocie na nowo wydane, ale też do pewnego momentu tylko kupowaliśmy. Robi się już za duża na gromadzenie wszystkiego jak leci, można bardziej przebierać. Ostatnio zresztą woli audiobooki niż słuchowiska - w tym kierunku więc podążamy. :)
Tak sądzisz? No nie wiem. Może coś wyślę, ale jak odgadnę brakujące mi jeszcze cztery imiona. W każdym razie zastanowię się, czy popełnić ten czyn. ;) :D
Tak, Rysiówna była Emmą. :)
Wydał to Konador (http://folk.pl), ale teraz w ofercie nie widzę.
19 dziecko łatwo trafić. ;)
No widać. Zaczynam się łamać. ;) Tak wyjątkowo i jednorazowo. Ale może mi przejdzie. :D
Racja. Dzięki. :)
Jakoś takie oczywiste się wydawało, że się nie napisało. ;) Oczywiście bardziej mi pasuje Toruń, termin nie gra roli. :)
Po niemiecku można sprawdzić w DNB, np. Lema jest całkiem sporo: http://tnij.org/chg2. :)
Lepiej zacząć od początku, czyli od "Szkoły orląt". Cykl był wydawany i razem, i osobno.
Dopisane. Dzięki. :)
Zaiste, cudne! A mnie się marzy ciąg dalszy w normalnej, książkowej postaci. ;)
Mikołaju z Poznania. Bardzo Ci dziękuję za "Straż nocną" Pratchetta. To jeden z nielicznych brakujących mi Pratchettów. :) Sprawiłeś mi, Mikołaju, ogromną radość (i nawet mąż się ucieszył, chociaż miejsca coraz mniej ;)).
Kochany Święty Mikołaju z miejscowości Ostrów k. Dębicy! Sprawiłeś mi ogromną radość pierwszym tomem "Zakonu Krańca Świata". Teraz będę mogła przeczytać całość, zamiast patrzeć tęsknie na samotny tom drugi. :))) Bardzo Ci dziękuję!!!
Niestety mam złą wiadomość. Książki nie znalazłam. Albo pozbyłam się jej dawniej i tego nie pamiętam (co to się brało na poprawę pamięci?), albo ktoś sobie pożyczył i też wcięło. Bardzo mi przykro, że zawiodłam. :(
U mnie miesiąc upłynął fantastycznie, przeważał Card - udało mi się zdobyć i przeczytać całego Alvina. :) Orson S. Card, Siódmy syn (5) Orson S. Card, Czerwony prorok (5) Eliza Skrok, Impotent (4) Orson S. Card, Glizdawce (4) Kate Wilhelm, Gdzie dawniej śpiewał ptak (5) Orson S. Card, Uczeń Alvin (5) Orson S. Card, Alvin czeladnik (5) Gabriel Garcia Marquez, Zła godzina (4) Orson S. Card, Pierwsze spotkania w Świecie Endera (5) Orson ...
Pieśń o Troi
Taaaak, przeglądam różne schowki i efekt jest taki, że mój puchnie. No i nie wiem, czy kontynuować tę działalność. ;) Bo jak wybuchnie? :D
O ile dobrze pamiętam mam tę książkę, ale musiałabym po nią pojechać do mamy (nie wszystko przywiozłam). Nie była czytana, więc powinna być w bardzo dobrym stanie. Jeśli możesz poczekać kilka tygodni to przywiozę. :)
A Musierowicz akurat mogę Ci dać, tylko ich stan jest taki sobie. Przyniosę, zobaczysz. :)
Z biblioteczki nie. Z wystawionych. Chcę wymienić zawartość, bo za dużo książek mi leży bezproduktywnie. Większość wystawionych pójdzie do biblioteki, a jak będą mi potrzebne punkty to zacznę wystawiać te z biblioteczki.
Reniaa, na razie mogę przynieść oprócz "Pięcioro dzieci...", bo właśnie dałam dziecku do przeczytania. Zapiszę sobie na następny raz. :)
14. "Planeta zła" Roberta Sheckleya.
Czy ktoś chce coś z książek, które mam wystawione na podaju? Bo będę większość wycofywać, więc i większość mogę rozdać. :)
Dotyczy Torunia: mamy zarezerwowany ten duży stolik w "Różach i zen", od 14. Mam nadzieję, że będzie nas całkiem sporo. :))) Już nie mogę się doczekać.
Hihi, ale to trwa od przedkonkursów, w których brałam udział, do teraz, kiedy sobie więcej książek czytam. Nieprzerwanie. ;P
Oj, można zapomnieć tytułu. Mam ocenioną taką książkę, do której tytułu za chiny nie pamiętam. Umiem powiedzieć, o czym jest i że dałam jej piątkę(!), a tytuł nie chce się trzymać mojej pamięci. Dobrze, że kiedyś w jakimś przebłysku od razu oceniłam, bo byłoby ciężko. ;) Tylko w razie potrzeby mam sporo szukania, więc nie pytajcie mnie, proszę, co to. :D
Fajny wątek. :) Mam na zbyciu: - t. 2 "Marii i Magdaleny" w wydaniu Globu z 1987. Stan zadziwiająco dobry, jak na te lata; - "Gormenghast", t. 2 trylogii Mervyna Peake'a, Wydawnictwo Literackie, stan nieco zużyty; - "Jonathan Strange i pan Norrell", t. 1 i 3, stan dobry; - "Stalowy Szczur" i "Zemsta Stalowego Szczura" Harrisona, stan dobry. Brakuje mi: - "Tytus sam" Peake'a w serii Kameleon; - "Pieśń lodu i ognia" Martina oprócz t. 1;...
Jestem chętna, chociaż jeszcze się zastanawiam, czy na znak protestu nie zbojkotować. (Czajka wie, jaki to znak protestu.) ;) Najbliższa sobota jednak mi nie pasuje. Może następna?
Allma, a może zbojkotujemy najbliższe spotkanie w Łodzi w ramach reperkusji? Tylko kiedyż ono będzie, ach, kiedyż?
Ze strony miasta (http://www.torun.pl/?strona=zw_bramy): "Według toruńskiej legendy dla uświetnienia pamięci o dzielnym kocie, który wsławił się podczas obrony Torunia przed Szwedami w 1629 r., część północnych fortyfikacji miejskich poświęcono pamięci bohaterskiego kota. Była więc w Toruniu baszta Koci Łeb, Kocie Łapy (4 baszty), Koci Ogon oraz wielki barbakan chełmiński nazwany Kocim Brzuchem. Z wszystkich wyżej wymienionych zachowała ...
Zgadza się, absolutny rekord. Zabrakło tylko przedstawiciela Łodzi bądź okolic. :P Żadne usprawiedliwienia nie będą honorowane. ;)
Zapraszam tutaj: http://picasaweb.google.com/danutinka/SpaceryPoToruniu Jest smok w trzech odsłonach. ;)
Moje dziecię też miało trudności z rozpoznaniem Szreq, chociaż wcześniej ją znała i bardzo lubi. Niezły kamuflaż z tymi włosami. :)
Napisz mi na PW, które byś chciała. Formalności możemy odłożyć do bardziej sprzyjającego momentu. :)
Odpisałam. Odłożone. Czekają do niedzieli. :)))
Jakby ktoś chciał coś z moich książek udostępnionych na podaju to mogę utworzyć pakiety do 5 sztuk. Spotkanie będzie dobrą okazją do osobistego przekazania tychże. ;)
To się rozumie samo przez się! :D
Myślę, że można zaprosić czytatego. ;) W ramach zachęcania do Biblionetki. :)
Toruń pewnie jest w wielu książkach, ale z ostatnio czytanych przypomina mi się jedna, w której Toruń jest głównym miejscem cały niemal czas: Leven: Opowieść o toruńskim kupcu, krwawych zbrodniach, śpiewających żabach i czupurnej piekareczce. Dla mnie średnia, ale niektórym na pewno może się spodobać.
Mnie również pasuje. Zresztą właśnie na koniec sierpnia planowałyśmy spotkanie. :)
U mnie już działa. Kubusz wyjaśnił, że zawiniły DNS-y, więc może się pojawić w różnym czasie u różnych osób.
Nie martw się, Sowo kochana, mnie też nie będzie. :( A mówiło się na spotkaniu we Wrocławiu, żeby bardziej centralnie następne ogólnopolskie zrobić... Trudno się mówi, choć szkoda trochę. :(
W takim razie mam nadzieję, że zobaczymy się wszyscy pod koniec sierpnia, bo tak jesteśmy wstępnie umówieni na toruńskie spotkanie. A odbywają się one zawsze w soboty. ;) :) Środek tygodnia przeważnie i mnie nie pasuje.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)