Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
A jak nie umiesz, to kliknij w moją nazwę przy tym poście. Otworzy się moja strona. Z prawej strony masz w Narzędniku napis "Wyślij wiadomość". Kliknij w to i wyślij mi swój adres pocztowy do domu.
A nie masz kopertki u góry strony biblioNETki? Tam na pewno są wiadomości ode mnie do Ciebie. Po prostu odpowiedz na nie, podając swój adres.
Podaj mi na PW swój adres dla Biblionetkołaja. :-)
30 książek
29 :-)
Dzięki. 28 :-)
Nie wiem, czy mam depresję, czy nie-. Mnie pomagają książki Chmielewskiej, Saga o Ludziach Lodu, a teraz wezmę się za Sagę o Czarnoksiężniku. Tu nie chodzi o poziom. Cała się wtapiam w akcję, żyję tym i nie myślę o okropieństwach. Pomaga.
29 książek
Na każdą osobę obdarowywaną osobna wiadomość. W tytule wiadomości nie pisz <biblionetkołaj> tylko napisz nazwę tej osoby. A w treści wiadomości podaj linka do niej. Wyraźniej już nie potrafię tego napisać. Tytuły książek nie są do niczego potrzebne.
Napisz w wyszukiwarce <jakozak dzyń, dzyń...> i podświetl <użytkownicy>. Szukaj. Pokaże Ci się napis <jakozak dzyń, dzyń...> Naciśnij. Pokaże Ci się moja strona. Znajdź napis <Wyślij wiadomość>. Naciśnij. W tytule napisz nazwę osoby, którą chcesz obdarować. W treści daj mi do niej linka. I wyślij.
120 pytań o adresy :-)
27
Krasnalku. Jest do Ciebie pilne PW.
25 :-)
Nie chcę się wypowiadać, bo wejdę na śliski grunt wiary. :-)
Tak. Zdecydowane przerysowania. Książka napisana dla ludzi z połową mózgu chyba.
24 książeczki.
Jestem po-. Może ze dwa tytuły dostały ode mnie piątkę. Reszta to 4+, 4, 3+, 3. Z tym, że za całość jednak dam piątkę. Bawiłam się znakomicie. Przecież nie wszystko musi być strasznie ambitne, strasznie na czasie i strasznie poważne.
Do osób, które poprosiły o adres 02.11 i nie dostały odpowiedzi. Napiszcie mi w tym samym PW, co robimy. Czekamy, czy wybieracie kogoś innego? Wówczas będzie nowe PW, ale po kolei, żeby się nie poplątało.
Enka. Masz pilne PW.
Aramino. Masz pilne PW.
22 :-)
Właśnie tak, jak pisze Eida.
21. Dziękuję i przepraszam. :-)
20 :-)
Zwal to na chorobę. :-)
20. A co to za cudo? A w ogóle to zdrowia Ci życzę.
I może dlatego nie mam odpowiedzi na moje mikołajowe PW?
19 :-)
Rozczarowałam się, podobnie jak Ty. Czy to musi być tak dziecinne? Nie można było ująć tematu dojrzale i inteligentnie?
:-)))
Na początku bardzo mnie ciekawiła. Teraz - trochę brakuje mi do połowy - jestem zirytowana i zastanawiam się, czy nie przerwać tego czytania. Ogłupianie kompletne, takie jakieś bez sensu, a ja tego nie znoszę.
Misstag. Odezwij się, proszę. Sprawa pilna :-)
Ilsa, odezwij się, proszę. Sprawa pilna.
Elodie, odezwij się, proszę. Sprawa pilna :-)
Skończyłam czytać całą Sagę o Ludziach lodu, a wcześniej wszystkie posiadane przeze mnie "chmielewskie". Teraz zaczęłam Chata
Osiemnaście książek :-)
Napisałam już Cirilli PW.
Pięknie dziękuję za świetne spotkanie. Było tak dobrze. Założyłam wątek mikołajkowo-katowicko-Babuniowy Spotkanie mikołajkowe w Katowicach Zapraszam.
Ja! Ja! :-)
99 pytań o adresy. :-)
15! :-)
Ile książek? :-)
Dziewięć. :-)
Osiem :-)
Siedem. :-)
No! Postaraj się.
Niekoniecznie! Tam też bywały "trzecie rzędy". :-)
Sześć. :-)
Czy ktoś coś wie o pigi_pigi? Mam kilka jej książek do oddania. Już z pół roku się nie logowała.
Kochani! Nie proście mnie o adresy potencjalnych obdarowywanych w PW, w których podajecie mi swoje adresy. To jest niewykonalne! To se ne da. Jeszcze raz proszę o podawanie mi namiaru na "delikwenta" w TREŚCI PW. I nazwy tej osoby w TYTULE PW. 89 pytań o adresy to jest około 150 wiadomości w mojej skrzynce. Jakoś trzeba to ogarnąć. :-)
87 pytań o adresy. :-))) Bawimy się!
No to miłej zabawy!
42 pytania o adresy :-)
Bardzo Ci dziękuję. :-)
Czy mógłby ktoś miły z Redakcji umieścić w tekście głównym i tę treść umieszczoną powyżej? To dla mnie ważne.
Nikt Ci nie odpowie konkretnie. Jeśli kogoś nie ma, nie ma szans raczej, żeby nagle zajrzał do Biblionetki.
Cztery :-)
Proszę mi w treści wiadomości podawać namiar (linka) do tej obdarowywanej osoby.
Cieszy mnie to ogromnie. Właśnie przeszłam ostry atak adresowy. :-)))
Ojej! Dwa.
No to zapraszam: Biblionetkołaj 2016
No dobrze. Cieszę się. Zaraz zakładam wątek. :-)))
Będę :-)
Dużo się dzieje teraz u mnie. Niekoniecznie dobrego. Postaram się przyjechać.
Depozyt (Joanna Chmielewska) 5,0 Reszta to powtórki. Sama Chmielewska i zaczęłam czytać Sagę o Ludziach Lodu.
Masz rację, Ka.ja. Arcydzieło to to nie jest. Proste, czasem niekonsekwentne, naiwne... Ale cudowne! Tyle się dzieje! Takie ciekawe!
Czytam ponownie Sagę o Ludziach Lodu. Po 21 latach od czasu, gdy czytałam ją po raz pierwszy. Może nie oceniam jej już na szóstkę - tak jak to zrobiłam wówczas, ale 4,5 daję z przyjemnością. Nie mogę przestać czytać!
Tak jakoś wyszło.
Kubuś Puchatek 5,0
Zależy od okoliczności. Chciałabym.
Biała karawana (Grodziński Juliusz) 3,0 Poza tym sporo książek Joanny Chmielewskiej. Same powtórki. Oceny od 5,0 do 6,0
500 euro na cele kulturalne! Kupa forsy!
Jest mi naprawdę bardzo przykro, ale z kilku ważnych powodów muszę zrezygnować z wyjazdu na spotkanie ogólnopolskie. Zwalniam swoje miejsce. Syrenko, zadysponuj nim, proszę. O zwrot zaliczki nie będę się starać. Przepraszam Was. Może za rok będzie lepiej...
Wiech na 102! (Wiechecki Stefan) 5,0 Znikasz (Jungersen Christian) 4,0 50 wielkich mitów psychologii popularnej: Półprawdy, ćwierćprawdy i oczywiste bzdury (Lilienfeld Scott O., Lynn Steven Jay, Ruscio John, Beyerstein Barry L.) 4,0 Galopem na przełaj (Ginter Maria) 4,5 Tajemnica plemienia Ku (Dickinson Peter Malcolm de Brissac) 3,0 Ołtarz kości (Carter Philip (pseud.)) 4,0
50 wielkich mitów psychologii popularnej: Półprawdy, ćwierćprawdy i oczywiste bzdury
Słabiutko napisana. Mogłaby być na pewno bardzo ciekawa, ale nie udało się. Doczytałam tylko dlatego, że nie miałam nic innego pod ręką, a nałóg jest nałóg. Nawet dziecko już to wie. Trója.
Całkiem zgrabnie napisana powieść. Może nawet dałabym jej piątkę, zamiast czwórki, ale rozśmieszyło mnie i zniechęciło do tego niepotrzebne naiwne upchanie w książce prezydenta Kennedy,ego i Marilyn Monroe. Za grubo szyte.
:-) Wódce nie mówię stanowczo "nie", ale panu Mo Yan zdecydowanie to mówię. Nie wiem, za co ten nobel. Polityczny z jakichś powodów? Jak niejednokrotnie się zresztą zdarzało.
Na pewno Szkice piórkiem
Trzej panowie na rowerach (Jerome Klapka Jerome) 4,5 Kraina wódki (Mo Yan) 1,0 Gra cieni (Link Charlotte) 5,0 Tropiciel duchów (Paver Michelle) 5,0 Złamana przysięga (Paver Michelle) 5,0 Wyrzutek (Paver Michelle) 5,0 Pożeracz Dusz (Paver Michelle) 5,0 Wilczy brat (Paver Michelle) 5,0 W niebie na agrafce (Grodzka-Górnik Iwona) 3,0 Czarownica (Litwinek Anna) 4,0 Czarny Anioł: Opowieść o Ewie Demarczyk (Kuźniak Angelika, Ka...
Ciężko mi się brnie przez tę magię. Nie widzę podobieństw do Marqueza. Książka szokuje. Brzydzi. Nic więcej nie mogę o niej napisać. Na razie w ogóle jej nie rozumiem i nie rozumiem za co otrzymała tak wielką nagrodę.
Zaczęłam czytać Kraina wódki Nie wiem, co o niej myśleć. Jestem zdezorientowana. Nie potrafię tego, co się w niej dzieje, przypisać do niczego mi znanego. Zobaczymy. Albo będę brnęła dalej, albo rzucę ją w kąt.
Ojej! To tak, jak ja! Chciałabym poznać tę starszą Panią. Proszę złożyć jej ode mnie wyrazy uszanowania. Moje szóstki w większości by pasowały. Ja tylko jeszcze nie uznaję chamskiego języka. Nie wiem, czy Starsza Pani też. Wybór Zofii tylko trzeba wyciąć, bo jest strasznie emocjonalne.
Wypoczywaj, Sówko, tak jak lubisz.
Ja też.
Dzięki, Louri. :-)
Po raz drugi czytałam po czterdziestce. Pora zatem przeczytać po sześćdziesiątce. Dobrze, że się wyjaśniło, iż żadne z nas nie chciało źle, a samo głupio wyszło. Może to upał winien?
Nie chciałam ostro. Po prostu tak wyszło. Ale jak ktoś coś poleca, to nie ma sensu tego kwestionować. Czytający sam wybierze.
Pewnie nie jestem tak oczytana, jak Ty i stąd to moje naiwne polecanie. Wybacz. Ale z kolei autor wątku też nie uważa się za wyrobionego kształconego smakosza literatury.
Hmmmmmmmmmmm.
Spróbuję.
A widzisz! U mnie jest inaczej: Sapkowski (Saga o Wiedźminie) wciągnął mnie bardzo. Pan Lodowego ogrodu mniej. Shoguna nie czytałam. Król szczurów zdecydowanie tak. Ojciec chrzestny też. Czytałam ojca chrzestnego mając 19 lat. Teraz młodzież szybciej się rozwija. A polecam Dzień szakala.
Dzięki za informację, Misiaku. Właśnie biorę się za moją pierwszą Link.
Masz rację. Zawiozę swoje niechciane do onkologii w Gliwicach.
Przecież chodzi tylko o to, żeby było dobrze napisane. Wiele książek ma podobne tematy i pomysły. Czytałam w którymś z wątków, że HP był mocno ściągnięty z Kronik Pradawnego Mroku i że jest o wiele gorszy od nich. Nic takiego nie zauważyłam. Jedno i drugie naprawdę bardzo dobre. O Przeminęło z wiatrem i Link nie dyskutuję, bo czytałam tylko to pierwsze. Link stoi na półce i chyba się dziś za nią wezmę.
Już dałam sobie do schowka.
Właśnie skończyłam czytać cały cykl. Szkoda.
Warto.
Tropiciel duchów Co za wspaniały cykl!
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)