Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Tak bardzo się cieszę, że będę znowu z Wami u Babuni, że już nie mogę się doczekać
Przepraszam, że wtrącam się w Wasz wątek z innym tematem. Czy ktoś z Was będzie jechał samochodem do Jeleniej Góry "jedynką" i mógłby mnie po drodze zabrać sprzed Częstochowy?
Super, dziękuję bardzo, Marylku. Ale mała salka jest po lewej chyba. Oddam wszystkie książki, które od Was pożyczyłam. Tym razem nie zapomnę. Już są u syna na Sląsku.
Cześć Kochani. Mam już komputer. Tęsknię za Wami. Dziękuję, Marylku, za pomoc.
Mnie też to zdjęcie drażni
Dzięki, Ptactwo kochane. :-) Ja też się za Tobą stęskniłam.
Czy ktoś z Was będzie jechał samochodem w pobliżu mnie: Mykanów koło Częstochowy? Trzeba by było zjechać półtora kilometra z jedynki.
Tak będzie.
Kochani. Spróbuję. Czy mogę liczyć na jedynkę?
Nie pamiętam treści, ale z kotem jest to: Zjawiał się zawsze wieczorem
Tak :-)
Oczywiście, że Analityk
Dzięki, dzięki, dzięki :-)
Zaryzykowałam i dodałam do schowka. Iwonka, czy ona jest też napisana "po klasycznemu", czy po nowemu? :-)
Izydę poproszę. Daj Marylkowi. Ona ma już dla mnie książki mikołajowe.
Dziękuję kochanemu BiblioNETkołajowi z Bytomia za książkę Bella i Sebastian i piękną kocią kartkę. Mikołaj w tym roku jest dla mnie bardzo łaskawy. :-)
Nieznane więzi natury
Dziękuję kochanym Mikołajom z katowickiego spotkania za: Igrzyska śmierci, W pierścieniu ognia, Kosogłos, Tomek w Gran Chaco i Wybrane zagadnienia z fizyki katastrof Baaaaaaaaaardzo, bardzo się cieszę, kochani Mikołajowie.
Muszę jeszcze dopisać, że dostałam od tego Mikołaja najpiękniejszą kartkę, jaka kiedykolwiek do mnie trafiła. I tak wspaniale napisaną. Dziękuję, Mikołaju.
Dziękuję bardzo kochanemu P. Mikołajkowi z Lekturki, ulica Prezentów 1 za Przygoda z owcą. Bardzo się cieszę, że Biblionetkołaj o mnie pamięta.
Poszłam ja sobie dzisiaj do skrzynki, bo pomyślałam, że może jakiś rachunek czeka na zmiłowanie. Otwieram... A tu... Paczka!.. A w paczce ładnie zapakowany prezent od Biblionetkołaja! Co za radość! Kochany Mikołaju z Łodzi. Dziękuję Ci baaaaaaaaardzo za Gaumardżos!: Opowieści z Gruzji Cieszę się ogromnie. Już dziś wybiorę się w podróż do Gruzji.
Dziękuję.
Kochani. Nie przyjadę. ściskam Was. Jola
Chciałabym bardzo, ale nie zależy to ode mnie. Dam znać być może już na początku przyszłego tygodnia.
Dziękuję kochanemu Biblionetkołajowi z Bazy na Gwiazdce z Nieba, Słoneczna 11 za Katarzyna Wielka: Gra o władzę i Opowieść żony
Kochani. Ja nie przyjadę. W Gliwicach będę dopiero na 99% we wtorek. Spotkam się z Marylkiem i oddam jej Wasze książki. Zostawiam sobie jeszcze tylko cztery "cudze": Saga o rubieżach, Brzemię rzeczy utraconych, Profesor Stoner i Próbka reprezentatywna. Jeśli ktoś z Was chciałby mi oddać moje - proszę dać je Marylkowi. Sciskam Was. Jola
Wspaniała kochana Ruby postanowiła mnie zastąpić. Dzięki Ci! Biblionetkołaj 2017
Wspaniale, że chcesz się tego podjąć. Na pewno wszystko będzie dobrze. Powodzenia!!!
Dziękuję Wam. Jesteście prawdziwymi przyjaciółmi.
Dziękuję Wam bardzo za ciepłe słowa. Ja nie dam rady tego zrobić.
Kochani. Nie przyjadę. Brak możliwości. Przykro mi bardzo. Jola
Niemożliwe! Tylko jedna! Skłócona z życiem: Intymna biografia Marilyn Monroe (Banner Lois) 3,0 . Wolę biografie beletryzowane. Suche fakty i setki nazwisk nużą mnie. Czytam i czytam Sekretne życie drzew.
Na pewno mnie nie będzie. Ściskam Was mocno.
Nie dam chyba rady. :-(
Jakiego autora. Bo w Biblionetce są dwie. Jedna wysoko oceniana, druga nisko.
Ja też nie chcę tej nowej skórki. Tylko w starej czuję się dobrze.
Arystokratka w ukropie (Boček Evžen) 4,0 Ostatnia arystokratka (Boček Evžen) 4,0 Kilmeny ze starego sadu (Montgomery Lucy Maud) 3,0 Siła strachu (MacLean Alistair)4,0
Ostatnia arystokratka
:-) Już policzone wyżej.
Tak coś czułam, gdy ją brałam od Ciebie, Marylku, ale nie byłam pewna. Nie żałuję. Nadal mi się tak samo podoba.
Czy to jest bardziej powieść, czy bardziej suche fakty?
Ponownie: Prezes i Kreska: Jak koty tłumaczą sobie świat
Dziękuję za spotkanie. Jak zwykle było miło. Przywiozłam do domu 43 książki. Dzięki darczyńcom i dzięki pożyczkodawcom.
Wwwojtus, zajrzyj pilnie na PW.
Krzyś! Jak to leci! Udanej imprezy zatem.
Będę. :-)
Mam. Usunęłam s z https
Jak mogę to otworzyć?
Co to za nakaz opuszczania Facebooka mi się pokazuje, gdy klikam w link? Ja się boję. Nie może być normalnie?
Czytam po raz pierwszy teraz, mając po 15 lat ze wszystkich czterech stron i trochę VAT do tego. Dwie pierwsze Anie były lepsze. Trzecia nawet tez jeszcze uszła. To jest nieciekawe na razie. Przymula.
Któreś z Opowiadania wybrane/ Tom drugi?
Jak się da (imprezy różne), to będę. :-)
Sezonowa miłość (Zapolska Gabriela) 4,0 Córka Tuśki (Zapolska Gabriela) 4,5 We mgle (Ullmann Linn) 5,0 Kluski z custardem (Zbyszewski Karol)4,0 Brzozy i wielkie piece: Dzieciństwo na Górnym Śląsku (Bienek Horst) 4,0 Zemsta róży (Galland Nicole) 1,0 Oznaki życia: Przypadki z intensywnej terapii (Hillman Ken) 5,0 Dom przy Hope Street (Steel Danielle) 3,0
Po raz kolejny Dusze zwierząt: Zwierzęta baśniowe, symbolika zwierząt, zwierzęta i wierzenia, inteligencja i dusza zwierząt
Parę książek na pewno czytałam wiele razy: Trzech panów w łódce..., Przeminęło z wiatrem, Tańcząca mrówka, Długi deszczowy tydzień. To, że napisano wiele (za dużo) książek, nie oznacza, że nadają się do czytania. A te, które wymieniłam i jeszcze parę innych, to są moje ukochania. Wracam do nich bardzo często.
Hurrrraaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Córka Tuśki
Miłość ponad czasem: Historia inna niż wszystkie (Niffenegger Audrey) niezainteresowana. Drażni mnie to poplątanie. Mgnienie ekranu (Pratchett Terry) 4,0. Nie wszystkie opowiadania mnie wciągnęły. Katarzyna Wielka: Gra o władzę (Stachniak Ewa) 5,5. Rewelacja! Proszę o ciąg dalszy. Po pierwsze dla pieniędzy (Evanovich Janet) 3,0. Fajne by było, ale za dużo bluzgów. Świat według Boba: Dalsze przygody ulicznego kota i jego człowieka ...
Chętnie przeczytam, bo to najprawdziwsza prawda.
Znakomita książka! Piątka z plusem.
Mgnienie ekranu Katarzyna Wielka: Gra o władzę
Nadal męczę Tygrysie Wzgórza
A gdzież temu do Przeminęło z wiatrem? Przeczytałam już setkę stron. Nudne, nudne, ględziarskie strasznie ... Człowiek ziewa, traci wątek, zanim doczyta się do jakiegoś zdarzenia. Chwila zaciekawienia i znowu marudzenie bez sensu :-(
No widzisz. Mnie Wielki diament zaczął tak nużyć, że nie chciałam czytać drugiego tomu. A Najstarsza prawnuczka bardzo mnie zaciekawiła. Ale Ty jesteś zawodowiec w końcu, więc inaczej oceniasz. :-)
No, Misiaku! Za Najstarszą prawnuczkę trója z plusem?
488 plus jakieś dwie. :-))) Chce mi się. To miłe zajęcie. :-)
Jeszcze nie czytałam, ale chcę. Bardzo.
Przepadałam za Dehnelem. Może nawet i nadal bym przepadała, ale Krivoklat jest po prostu za długi. Nie musiał wszystkiego autor powtarzać po tyle razy. Zrobiło się nudne. Wyżąć jedną trzecią i pewnie by była szóstka. Mam nadzieję, że nie jest to nowa maniera Dehnela. Straciłabym ulubionego autora.
W pośpiechu do raju (Ballard James Graham) 2,0 13 pięter (Springer Filip) 5,5 Grząskie piaski (Mankell Henning) 4,5 Rok w rozmowie: Pisarze krytycznym okiem (antologia; Czechowicz Jarosław) 5,0 Pół życia (Picoult Jodi) 5,0 Krivoklat (Dehnel Jacek) 3,5 Pan od seksu: Autobiografia najsłynniejszego polskiego seksuologa (Lew-Starowicz Zbigniew) 4,5 Ta strona jasności (McCann Colum) niezainteresowana Pingpongista (Hen Józe...
Aż trudno uwierzyć, że ten sam autor napisał Wyspę. W pośpiechu do raju jest przeraźliwie nudna!
Ja też się cieszę. Głosowałam na nią.
Dzięki.
Będziecie, Dorotka?
Wwwojtus. Skoro nikt nie chce, to nie będę wiozła.
Oczywiście!
Dziękuję. Pytam zatem, czy ktoś z Was chce cykl - komiks Kot rabina do przeczytania?
Nie czytuję. Nie lubię. Niewygodnie, oczy się męczą, brak szelestu kartek i zapachu książki. Ekran jest taki... bez...osobowy, zimny, niemiły.
No, no, no :-))) 486 plus jakieś 4. Dyszka do pięćsetki! :-)))
Lubiłam i lubię Banie Andersena. Nie miałam żadnej traumy w dzieciństwie z powodu zetknięcia się z bohaterami tychże.
BiblioNETka i Facebook.
Co z książkami, które mi pożyczyłeś? Nie brać ich na to spotkanie?
Poległam. Napisane bez lekkości, mocno zagmatwane, wciąż łapałam się na tym, że nie wiem, co czytam. To samo mam przy Kingu. Specyficzna konstrukcja zdań, czy inny diabeł.
Nie zawiodłam się. :-))) Już dawno przestałam zachwycać się tym autorem. Jest taki sztuczny. Poszokował i tyle. To za mało na wysoką o cenę.
Nie podzielam zachwytu czytających tę książkę. Z trudem dobrnęłam do strony 160 i zostawiłam. Niech się inni męczą. Naplątane, nagmatwane i nudne.
Poczekaj jeszcze trochę. Dam znać. Mężowi się podobało.
Wreszcie się zabrałam za Fionavarski gobelin Przyznam się, że już raz zaczynałam, ale początek jest bardzo zniechęcający. No i ta grubość poraża! Ale już dobrze.
482 i chyba 4
Ja! Ja! Spóźnione, ale szczere: wszystkiego najlepszego, Kasiu, i następnych trzynastu. A potem się zobaczy. :-)
481 plus chyba 4
Zbrodnia w szkarłacie (Kwiatkowska Katarzyna (ur. 1976)) 4,5 Harry Potter i przeklęte dziecko (Rowling Joanne, Thorne Jack, Tiffany John) 4,0 Ulisses (Joyce James) niezainteresowana Kolaże / Collages (Szymborska Wisława) 4,0 Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną (Sfar Joann) niezainteresowana Kot rabina (Sfar Joann) 3,0 Dziewięć wcieleń kota Deweya (Myron Vicki, Witter Brett) 4,0 Michalina Wisłocka: Sztuka kochania gor...
:-))) Grałam w to w Toruniu przecież. :-)
Po pierwsze: niewiele pamiętam z przeczytanych książek. Po drugie: w ogóle mnie nie ciągnie jakiekolwiek współzawodnictwo. :-) Nudzi mnie to.
Świetnie! :-)
Zdecydowanie Wesele.
Zaczęłam Ulisses. Póki co - nudzi mnie.
Spytaj, Kasiu, czy jest jakiś kącik dla nie grających w Dixita. Dobrze?
Ze mną będzie podobnie? Ona mnie śmiertelnie nudzi :-((( Dam jej jeszcze szansę.
Ile osób?
Zmieszczę się we dworku? Czy ktoś z Górnego Śląska jedzie samochodem tylko na weekend i mnie zabierze?
Ja! Ja! Nie było mnie. Byłam na wspaniałych feriach w górach.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)