Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Podobała mi się. Książka pokazuje jak może zmienić się życie normalnej dziewczyny z problemami.
Ambitna, czy nie ambitna ale w sumie pokazuje trochę życia. Na początku nie wydawała się tak dobra jak myślałam lecz po kilku stronach była coraz ciekawsza.
Świetna kontynuacja.. Polecam jak najbardziej, jednym tchem przeczytałam.
Dziewczyny z Hollywood Dean Zoey :]
Właśnie skończyłam 'Pamiętnik jedynaczki'' i zabieram się za 'Folwark zwierzęcy' na poniedziałek i 'Szóstą klepkę' dla rozluźnienia.
u mnie w dwóch bibliotekach jest :)
Bardzo podobała mi się ta książka. Tylko nie kryję, że liczyłam na inne zakończenie.
PAULO COELHO Biografia Jedenaście minut Demon i panna Prym Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam Weronika postanawia umrzeć Alchemik Podręcznik Wojownika Światła Pielgrzym Piąta Góra DAN BROWN Anioły i demony Cyfrowa Twierdza Kod Leonarda da Vinci Zwodniczy punkt BARBARA ROSIEK Kokaina Byłam schizofreniczką DOROTA TERAKOWSKA Babci Brygidy szalona podróż po Krakowie Ono Poczwarka Córka czarownic W krain...
Wole mniej i oryginalniej.
Meg Cabot jest znana głównie z 'Pamiętników Księżniczki' nie są one mocno ambitne ale dobre dla rozluźnienia. Jednak zachęcam do przeczytania innych jej książek jak np. 'Kiedy uderza piorun' i dalszych częsci, mi się bardzo podobały.
'Kamienie na szaniec' to książka, która jedynie podobała mi się z lektur jakie przerabialiśmy. Oczywiście w gimnazjum, bo nie pamiętam dokładnie podstawówki, wtedy nie lubiłam aż tak czytać jak teraz.
Rzadko, ale się zdarza. Jak już całkiem książka nie jest w moim guście to odkładam, tylko później dziwnie się czuję jak nie dokończe książki. Ciągle o niej myśle.
Mnie to nie denerwuje.
literatura młodzieżowa, fantasty
A dużo mam książek do przeczytania, to niektóre z nich: Cyberszyk (Rayban Chloe) Ida sierpniowa (Musierowicz Małgorzata) Idź, zapytaj Alice (< autor nieznany / anonimowy >) Kim jest Eddie Leonard? (Mazer Harry) Kłamczucha (Musierowicz Małgorzata) Nie da rady bez czekolady (Pitcher Caroline) Nutria i Nerwus (Musierowicz Małgorzata) Po cienkim lodzie (Qualey Marsha) Przez dziurkę od klucza (Siesicka Krystyna) Pulpecja (Musierowi...
Ja mam ok 12 wypożcyzonych?
Jeden raz
Nie znam żadnej strony z e-book'ami, ale szukam strony gdzie mogłabym znaleźć ''11 minut'' :]
Bardzo podobała mi się ta część, tylko szkoda, że nie występowali tu jej przyjaciele.
Dorota Terakowska, Jana Frey, Marilyn Kaye.
Książka nie jest dopracowana. Autorka mogłaby się trochę więcej wysilić.
Moim zdaniem książka była nie dopracowana. Może to moja wina bo nie czytałam dwóch pierwszych.
zgadzam się z Tobą pojada :]
Ogólnie książka fajna, ale zakończenie mogłoby być jakieś pikantniejsze. :)
Moim zdaniem książka jest bardzo dobra. Szybko się ją czyta. Polecam wszystkim i muszę sobię wypożyczyć 2 część :D:)
Hm.. czy taka ciekawa nie powiem. Nie zaskakuje czytlenika. ;]
Książka jak inne z tej serii (nie wszystkie) :] Taka sobie.
Dobra książka, tylko niektóre momenty mogłyby byc lepsze. :)))
Najmniej ciekawa część z wszystkich. Ale i tak zachęcam do czytania!! :]
Pierwsza część mi się podobała zarówna przy czytaniu jak i oglądaniu filmu.
Najlepsza ze wszystkich części, polecam! :)
Książka jak książka, moim zdaniem nie warta przeczytania, ponieważ nie ma w niej głębszego sensu.
Bardzo mi się spodobała ta książka. Polecam
Powiem jedno świetna książka. Polecam jak najbardziej. xD
Może być! :)
właśnie ją czytam i moim zdaniem fajna:)
Płytkie, kogo zdanie tego zdanie, może mają taką samą fabułę ale dobrze się czyta.
Super ksiązka.. :) wszytskie jej książki są super!!:D
ROMANSIKI?
Zgadzam sie z poprzedniczką czytałam ją już dawno, ale zapamiętałam ja jako jedną z nielicznych naparwde fajna :P Tylko koniec mógłby być lepszy :P
Tak książka SUPER :)
Moim zdaniem taka sobie :)
Kupiłam tą książkę i nie żałuję, bardzo dobra moim zdaniem. Pozdrawiam. :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)