Pokaż:
najczęściej oceniane książki
1
Liczba ocen: 97
|
Średnia ocena: 4,46
Liczba ocen: 97
|
Średnia ocena: 4,46
Znużony mężczyzna w średnim wieku wspomina tragicznie zmarłych rodziców i dzieciństwo. W dzielnicy, gdzie dorastał, spotyka miłą parę, wyglądającą dokładnie tak, jak kiedyś jego rodzice. Okazuje się, że to oni sprzed 37 lat. Widuje się z nimi regularnie, a z każdą wizytą coraz bardziej sam przypomina ducha. Zaczyna żyć na styku przenikających się światów. Czy tajemniczej sąsiadce uda się go ocalić?
[Muza, 2007]
Znużony mężczyzna w średnim wieku wspomina tragicznie zmarłych rodziców i dzieciństwo. W dzielnicy, gdzie dorastał, spotyka miłą parę, wyglądającą dokładnie tak, jak kiedyś jego rodzice. Okazuje się, że to oni sprzed 37 lat. Widuje się z nimi regularnie, a z każdą wizytą coraz bardziej sam przypomina ducha. Zaczyna żyć na styku przenikających się światów. Czy tajemniczej sąsiadce uda się go ocalić?
[Muza, 2007]
Czytaj więcej
2
Liczba ocen: 37
|
Średnia ocena: 4,12
Liczba ocen: 37
|
Średnia ocena: 4,12
Kasama Tsuneo jest rzeczowym i odpowiedzialnym pracownikiem biura ds. imigracji. Pewnego dnia w trakcie akcji zatrzymania nielegalnie przebywających w Japonii Filipińczyków Kasama pod wpływem obezwładniającego, nieznanego mu odczucia puszcza wolno jednego z nich. Wkrótce kontaktuje się z nim tajemniczy głos, który przejmuje kontrolę nad życiem Japończyka. Od tej chwili Kasama funkcjonuje na granicy jawy i snu, nie odróżniając onirycznych widziadeł od rzeczywistego świata. Opowiada nieznajomej po...
Kasama Tsuneo jest rzeczowym i odpowiedzialnym pracownikiem biura ds. imigracji. Pewnego dnia w trakcie akcji zatrzymania nielegalnie przebywających w Japonii Filipińczyków Kasama pod wpływem obezwładniającego, nieznanego mu odczucia puszcza wolno jednego z nich. Wkrótce kontaktuje się z nim tajemniczy głos, który przejmuje kontrolę nad życiem Japończyka. Od tej chwili Kasama funkcjonuje na granicy jawy i snu, nie odróżniając onirycznych widziadeł od rzeczywistego świata. Opowiada nieznajomej po...
Czytaj więcej
3
Liczba ocen: 31
|
Średnia ocena: 3,92
Liczba ocen: 31
|
Średnia ocena: 3,92
W 2005 roku powieść "Konparuya Gomez - powrót do Edo" zdobyła główną nagrodę Japan Fantasy Novel Award.
W niedalekiej przyszłości w Japonii dochodzi do przewrotu, który powoduje wydzielenie się państwa Edo. Nieuznawany przez społeczność międzynarodową twór państwowy rządzony jest przez władcę absolutnego.
Świat odcięty od cywilizacji, pozbawiony wszelki udogodnień. Świat, w którym nie ma telefonów komórkowych, komputerów, kart kredytowych czy filmów. Mimo tych niedogodności o jedną wizę ...
W 2005 roku powieść "Konparuya Gomez - powrót do Edo" zdobyła główną nagrodę Japan Fantasy Novel Award.
W niedalekiej przyszłości w Japonii dochodzi do przewrotu, który powoduje wydzielenie się państwa Edo. Nieuznawany przez społeczność międzynarodową twór państwowy rządzony jest przez władcę absolutnego.
Świat odcięty od cywilizacji, pozbawiony wszelki udogodnień. Świat, w którym nie ma telefonów komórkowych, komputerów, kart kredytowych czy filmów. Mimo tych niedogodności o jedną wizę ...
Czytaj więcej
4
Liczba ocen: 23
|
Średnia ocena: 4,11
Liczba ocen: 23
|
Średnia ocena: 4,11
Chiny, czasy dynastii Táng. Wáng Bián, dwudziestodwuletni młodzieniec, syn emerytowanego urzędnika, choć nie jest już dzieckiem, nie pali się ani do pracy, ani do ożenku. Całymi dniami snuje się bez celu, czym spędza ojcu sen z powiek. Sielanka kończy się bezpowrotnie, gdy chłopak spotyka nieśmiertelnego maga-pustelnika. Pustelnik, którego wygląd i zachowanie odbiegają od wyobrażeń Biána o tego rodzaju istotach, przyjmuje młodzieńca na swojego ucznia. Niezwykła para rozpoczyna pełną przygód podr...
Chiny, czasy dynastii Táng. Wáng Bián, dwudziestodwuletni młodzieniec, syn emerytowanego urzędnika, choć nie jest już dzieckiem, nie pali się ani do pracy, ani do ożenku. Całymi dniami snuje się bez celu, czym spędza ojcu sen z powiek. Sielanka kończy się bezpowrotnie, gdy chłopak spotyka nieśmiertelnego maga-pustelnika. Pustelnik, którego wygląd i zachowanie odbiegają od wyobrażeń Biána o tego rodzaju istotach, przyjmuje młodzieńca na swojego ucznia. Niezwykła para rozpoczyna pełną przygód podr...
Czytaj więcej
5
Liczba ocen: 21
|
Średnia ocena: 4,74
Liczba ocen: 21
|
Średnia ocena: 4,74
Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie.
Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamk...
Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie.
Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamk...
Czytaj więcej
6
Liczba ocen: 14
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 14
|
Średnia ocena: 4,50
Sword Art Online - śmiertelna gra MMO, której opuszczenie jest niemożliwe, dopóki nie zostanie ukończona. Uwięzieni w niej gracze muszą dostosować się do życia w wirtualnej rzeczywistości. Mimo trudów, jakie niesie za sobą egzystencja w tak odmiennym świecie, potrafią czerpać satysfakcję z tego, co przynosi im los.
Treser potworów - Silica, właścicielka kuźni - Lizbeth, tajemnicza dziewczynka - Yui oraz Sachi spotykają na swej drodze Kirito zwanego Czarnym Szermierzem, który wraz z najlepszym...
Sword Art Online - śmiertelna gra MMO, której opuszczenie jest niemożliwe, dopóki nie zostanie ukończona. Uwięzieni w niej gracze muszą dostosować się do życia w wirtualnej rzeczywistości. Mimo trudów, jakie niesie za sobą egzystencja w tak odmiennym świecie, potrafią czerpać satysfakcję z tego, co przynosi im los.
Treser potworów - Silica, właścicielka kuźni - Lizbeth, tajemnicza dziewczynka - Yui oraz Sachi spotykają na swej drodze Kirito zwanego Czarnym Szermierzem, który wraz z najlepszym...
Czytaj więcej
7
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,64
Liczba ocen: 11
|
Średnia ocena: 4,64
Kirito wydostaje się ze śmiertelnej gry MMO „Sword Art Online” i wraca do realnego świata. Od razu wyrusza na poszukiwanie Asuny, swojej ukochanej i jednocześnie towarzyszki broni. Okazuje się jednak, że Asuna Yūki wciąż nie przebudziła się z koszmaru. Kirito za jedyną wskazówkę ma tajemnicze zdjęcie, które przedstawia Asunę przemienioną w skrzydlatą istotę i zamkniętą w klatce. Wszystko wskazuje na to, że dziewczyna została uwięziona w grze VRMMO nowej generacji: „ALfheim Online”. Aby ocalić uk...
Kirito wydostaje się ze śmiertelnej gry MMO „Sword Art Online” i wraca do realnego świata. Od razu wyrusza na poszukiwanie Asuny, swojej ukochanej i jednocześnie towarzyszki broni. Okazuje się jednak, że Asuna Yūki wciąż nie przebudziła się z koszmaru. Kirito za jedyną wskazówkę ma tajemnicze zdjęcie, które przedstawia Asunę przemienioną w skrzydlatą istotę i zamkniętą w klatce. Wszystko wskazuje na to, że dziewczyna została uwięziona w grze VRMMO nowej generacji: „ALfheim Online”. Aby ocalić uk...
Czytaj więcej
8
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 4,29
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 4,29
Od incydentu SAO minął rok. Pewnego dnia Sejiro Kikuoka, pracownik Biura ds. Nadzoru nad Wirtualną Przestrzenią w Sieci Komputerowej przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, prosi Kirito o osobliwą przysługę. Sprawa dotyczy osobnika o pseudonimie Death Gun, który pojawił się nagle w „Gun Gale Online”, grze pełnej broni palnej i stali. Gracze postrzeleni przez niego umierają naprawdę. Kirito wątpi, by świat wirtualny mógł w jakikolwiek sposób wpłynąć na to, co dzieje się w świecie realnym. Ostatecz...
Od incydentu SAO minął rok. Pewnego dnia Sejiro Kikuoka, pracownik Biura ds. Nadzoru nad Wirtualną Przestrzenią w Sieci Komputerowej przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych, prosi Kirito o osobliwą przysługę. Sprawa dotyczy osobnika o pseudonimie Death Gun, który pojawił się nagle w „Gun Gale Online”, grze pełnej broni palnej i stali. Gracze postrzeleni przez niego umierają naprawdę. Kirito wątpi, by świat wirtualny mógł w jakikolwiek sposób wpłynąć na to, co dzieje się w świecie realnym. Ostatecz...
Czytaj więcej
9
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 4,36
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 4,36
Asuna nadal nie odzyskała przytomności. Kazuto podejrzewa, że ma to związek z „ALfheim Online”, grą VRMMO, która w ostatnim czasie zdobyła wielką popularność wśród graczy. Niezwykle realistyczny świat ALO w niczym nie ustępuje wirtualnej rzeczywistości SAO. Dzięki dynamicznym walkom, obecności magii oraz zastosowaniu „silnika lotu”, który pozwala na swobodne poruszanie się w powietrzu, ALO przyciąga całe rzesze użytkowników.
By uratować ukochaną, Kazuto po raz kolejny zakłada na głowę NerveGe...
Asuna nadal nie odzyskała przytomności. Kazuto podejrzewa, że ma to związek z „ALfheim Online”, grą VRMMO, która w ostatnim czasie zdobyła wielką popularność wśród graczy. Niezwykle realistyczny świat ALO w niczym nie ustępuje wirtualnej rzeczywistości SAO. Dzięki dynamicznym walkom, obecności magii oraz zastosowaniu „silnika lotu”, który pozwala na swobodne poruszanie się w powietrzu, ALO przyciąga całe rzesze użytkowników.
By uratować ukochaną, Kazuto po raz kolejny zakłada na głowę NerveGe...
Czytaj więcej
10
Liczba ocen: 6
|
Średnia ocena: 4,33
Liczba ocen: 6
|
Średnia ocena: 4,33
Kirito loguje się do Gun Gale Online, VRMMO toczącego się w świecie prochu i stali, by zbadać sprawę gracza o pseudonimie Death Gun. Niestety, zaraz po zalogowaniu przytrafia mu się coś, co jeszcze nie raz sprowadzi na niego kłopoty. Okazuje się bowiem, że po przekonwertowaniu postaci jego nowy awatar do złudzenia przypomina dziewczynę.
Szczęśliwym zbiegiem okoliczności Kirito poznaje Sinon, dziewczynę-snajpera, i dzięki jej wsparciu udaje mu się przystąpić do "Bullet of Bullets", turnieju ma...
Kirito loguje się do Gun Gale Online, VRMMO toczącego się w świecie prochu i stali, by zbadać sprawę gracza o pseudonimie Death Gun. Niestety, zaraz po zalogowaniu przytrafia mu się coś, co jeszcze nie raz sprowadzi na niego kłopoty. Okazuje się bowiem, że po przekonwertowaniu postaci jego nowy awatar do złudzenia przypomina dziewczynę.
Szczęśliwym zbiegiem okoliczności Kirito poznaje Sinon, dziewczynę-snajpera, i dzięki jej wsparciu udaje mu się przystąpić do "Bullet of Bullets", turnieju ma...
Czytaj więcej
11
Liczba ocen: 6
|
Średnia ocena: 4,83
Liczba ocen: 6
|
Średnia ocena: 4,83
Od incydentu z Pistoletem Śmierci mija kilka tygodni. W ALfheim Online, VRMMO nowej generacji rozgrywającym się w świecie wróżek, wybucha dziwne poruszenie. Na dwudziestym czwartym poziomie nowej mapy, Dryfującego Zamku Aincrad, w północnej części dzielnicy mieszkalnej pojawia się tajemniczy awatar. Zagadkowy gracz oznajmia, że ten, kto zdoła pokonać go w pojedynku, otrzyma w nagrodę Oryginalną Technikę Miecza. Wielu śmiałków próbuje swych sił, jednak żadnemu nie udaje się zwyciężyć. Przeciwko n...
Od incydentu z Pistoletem Śmierci mija kilka tygodni. W ALfheim Online, VRMMO nowej generacji rozgrywającym się w świecie wróżek, wybucha dziwne poruszenie. Na dwudziestym czwartym poziomie nowej mapy, Dryfującego Zamku Aincrad, w północnej części dzielnicy mieszkalnej pojawia się tajemniczy awatar. Zagadkowy gracz oznajmia, że ten, kto zdoła pokonać go w pojedynku, otrzyma w nagrodę Oryginalną Technikę Miecza. Wielu śmiałków próbuje swych sił, jednak żadnemu nie udaje się zwyciężyć. Przeciwko n...
Czytaj więcej
12
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,83
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,83
Od incydentu z Pistoletem Śmierci mija kilka tygodni. W ALfheim Online, VRMMO nowej generacji rozgrywającym się w świecie wróżek, wybucha dziwne poruszenie. Na dwudziestym czwartym poziomie nowej mapy, Dryfującego Zamku Aincrad, w północnej części dzielnicy mieszkalnej pojawia się tajemniczy awatar. Zagadkowy gracz oznajmia, że ten, kto zdoła pokonać go w pojedynku, otrzyma w nagrodę Oryginalną Technikę Miecza. Wielu śmiałków próbuje swych sił, jednak żadnemu nie udaje się zwyciężyć.
Przeciwk...
Od incydentu z Pistoletem Śmierci mija kilka tygodni. W ALfheim Online, VRMMO nowej generacji rozgrywającym się w świecie wróżek, wybucha dziwne poruszenie. Na dwudziestym czwartym poziomie nowej mapy, Dryfującego Zamku Aincrad, w północnej części dzielnicy mieszkalnej pojawia się tajemniczy awatar. Zagadkowy gracz oznajmia, że ten, kto zdoła pokonać go w pojedynku, otrzyma w nagrodę Oryginalną Technikę Miecza. Wielu śmiałków próbuje swych sił, jednak żadnemu nie udaje się zwyciężyć.
Przeciwk...
Czytaj więcej
13
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,83
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,83
Kirito dostaje się do tajemniczego świata fantasy. Pierwszą osobą, którą poznaje w tej przypominającej VRMMO rzeczywistości, jest chłopak imieniem Eugeo. W towarzystwie nowego przyjaciela, obdarzonego takim bogactwem emocji, że nie sposób uznać go za NPC, Kirito wyrusza do miasta stołecznego – Centorii.
Mijają dwa lata.
Kirito i Eugeo wstępują do Cesarskiej Akademii Miecza Północnej Centorii, gdzie czas upływa im na treningach pod okiem opiekunów, Sortilieny i Gorgolosso. Chcą zostać najpo...
Kirito dostaje się do tajemniczego świata fantasy. Pierwszą osobą, którą poznaje w tej przypominającej VRMMO rzeczywistości, jest chłopak imieniem Eugeo. W towarzystwie nowego przyjaciela, obdarzonego takim bogactwem emocji, że nie sposób uznać go za NPC, Kirito wyrusza do miasta stołecznego – Centorii.
Mijają dwa lata.
Kirito i Eugeo wstępują do Cesarskiej Akademii Miecza Północnej Centorii, gdzie czas upływa im na treningach pod okiem opiekunów, Sortilieny i Gorgolosso. Chcą zostać najpo...
Czytaj więcej
14
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,83
Liczba ocen: 3
|
Średnia ocena: 3,83
„Gdzie ja jestem…?”
Kirito budzi się w samym środku lasu, pośród gigantycznych drzew, w wirtualnym świecie o klimacie fantasy. Błąkając się po okolicy w poszukiwaniu wskazówek, spotyka chłopaka.
„Nazywam się Eugeo. Miło cię poznać, Kirito”.
Ów mieszkaniec świata gry – czyli tak zwany NPC – obdarzony jest całym bogactwem emocji, które niczym nie różnią się od ludzkich. Po pewnym czasie w głowie Kirito odżywa wspomnienie z odległej przeszłości. Wspomnienie, w którym Kirito i Eugeo jako ...
„Gdzie ja jestem…?”
Kirito budzi się w samym środku lasu, pośród gigantycznych drzew, w wirtualnym świecie o klimacie fantasy. Błąkając się po okolicy w poszukiwaniu wskazówek, spotyka chłopaka.
„Nazywam się Eugeo. Miło cię poznać, Kirito”.
Ów mieszkaniec świata gry – czyli tak zwany NPC – obdarzony jest całym bogactwem emocji, które niczym nie różnią się od ludzkich. Po pewnym czasie w głowie Kirito odżywa wspomnienie z odległej przeszłości. Wspomnienie, w którym Kirito i Eugeo jako ...
Czytaj więcej
15
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 2,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 2,25
Kirito i Eugeo zmierzają ku zajmowanemu przez Najwyższego Kapłana ostatniemu poziomowi Centralnej Katedry, kredowobiałej wieży stanowiącej symbol Kościoła Aksjomatu. Kolejne potyczki z Rycerzami Integralności, mimo że wymagają wiele wysiłku i umiejętności, nie osłabiają ich determinacji. Lecz starcie z potężnym Rycerzem Integralności Alice powoduje zniszczenie jednej ze ścian Katedry, w efekcie czego Kirito wraz Alice zostają wyrzuceni na zewnątrz wieży.
Eugeo nie dopuszcza do siebie myśli, ż...
Kirito i Eugeo zmierzają ku zajmowanemu przez Najwyższego Kapłana ostatniemu poziomowi Centralnej Katedry, kredowobiałej wieży stanowiącej symbol Kościoła Aksjomatu. Kolejne potyczki z Rycerzami Integralności, mimo że wymagają wiele wysiłku i umiejętności, nie osłabiają ich determinacji. Lecz starcie z potężnym Rycerzem Integralności Alice powoduje zniszczenie jednej ze ścian Katedry, w efekcie czego Kirito wraz Alice zostają wyrzuceni na zewnątrz wieży.
Eugeo nie dopuszcza do siebie myśli, ż...
Czytaj więcej
16
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 2,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 2,25
Za radą mędrczyni Cardinal dwaj przyjaciele zmierzają na setny poziom wieży Centralnej Katedry Kościoła Aksjomatu, gdzie mieści się komnata Najwyższego Kapłana. Eugeo po to, by przywrócić do pierwotnej postaci zmienioną w Rycerza Integralności Alice, a Kirito, by zapobiec zniszczeniu Podziemia. Po drodze, w wyniku pechowego zbiegu wypadków, zostają jednak rozdzieleni.
Kiedy Kirito dociera na dziewięćdziesiąty dziewiąty poziom, drogę zastępuje mu zakuty w zbroję Rycerza Integralności chłopak o...
Za radą mędrczyni Cardinal dwaj przyjaciele zmierzają na setny poziom wieży Centralnej Katedry Kościoła Aksjomatu, gdzie mieści się komnata Najwyższego Kapłana. Eugeo po to, by przywrócić do pierwotnej postaci zmienioną w Rycerza Integralności Alice, a Kirito, by zapobiec zniszczeniu Podziemia. Po drodze, w wyniku pechowego zbiegu wypadków, zostają jednak rozdzieleni.
Kiedy Kirito dociera na dziewięćdziesiąty dziewiąty poziom, drogę zastępuje mu zakuty w zbroję Rycerza Integralności chłopak o...
Czytaj więcej
17
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 2,75
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 2,75
Eugeo ponownie spotyka dziewczynę, za którą tęsknił od najmłodszych lat – Alice. Jednak w żadnym stopniu nie przypomina ona przyjaciółki z wioski Ruild. W dodatku zjawia się po to, by aresztować Eugeo i Kirito, oskarżonych o złamanie Rejestru Tabu. Przedstawia się jako Rycerz Integralności, a z czasów dzieciństwa nie pamięta absolutnie nic.
Chłopcy zostają wtrąceni do jednego z lochów Centralnej Katedry, symbolu Kościoła Aksjomatu. Na szczęście dzięki sprytowi Kirito udaje im się uciec. Niesp...
Eugeo ponownie spotyka dziewczynę, za którą tęsknił od najmłodszych lat – Alice. Jednak w żadnym stopniu nie przypomina ona przyjaciółki z wioski Ruild. W dodatku zjawia się po to, by aresztować Eugeo i Kirito, oskarżonych o złamanie Rejestru Tabu. Przedstawia się jako Rycerz Integralności, a z czasów dzieciństwa nie pamięta absolutnie nic.
Chłopcy zostają wtrąceni do jednego z lochów Centralnej Katedry, symbolu Kościoła Aksjomatu. Na szczęście dzięki sprytowi Kirito udaje im się uciec. Niesp...
Czytaj więcej
18
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,00
Pięćdziesięciotysięcznej armii – dowodzonej przez boga ciemności Vectora, alias Gabriela Millera – stawiają czoła pięciotysięczne Siły Obrony Świata Ludzi pod wodzą Rycerza Integralności Bercouliego. Kiedy Fanatio i pozostali Rycerze toczą zażartą walkę z przeważającymi siłami wroga, oddział górskich goblinów przedostaje się na tyły ich oddziałów. Co stanie się z Kirito oraz towarzyszącymi mu Ronye i Tieze?
Dee Ai El, uchodząca za najinteligentniejszą w całej armii najeźdźców Wielka Mistrzyni...
Pięćdziesięciotysięcznej armii – dowodzonej przez boga ciemności Vectora, alias Gabriela Millera – stawiają czoła pięciotysięczne Siły Obrony Świata Ludzi pod wodzą Rycerza Integralności Bercouliego. Kiedy Fanatio i pozostali Rycerze toczą zażartą walkę z przeważającymi siłami wroga, oddział górskich goblinów przedostaje się na tyły ich oddziałów. Co stanie się z Kirito oraz towarzyszącymi mu Ronye i Tieze?
Dee Ai El, uchodząca za najinteligentniejszą w całej armii najeźdźców Wielka Mistrzyni...
Czytaj więcej
19
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie bylibyście w stanie uciec? Taki właśnie los spotkał Shiroe i wiele tysięcy innych graczy z całego świata, którzy zostali uwięzieni wewnątrz rzeczywistości niezwykle podobnej do tej, którą znają z ulubionej przygodówki. I choć cały schemat walk, zdobywania ekwipunku i podnoszenia poziomów pozostał ten ...
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie bylibyście w stanie uciec? Taki właśnie los spotkał Shiroe i wiele tysięcy innych graczy z całego świata, którzy zostali uwięzieni wewnątrz rzeczywistości niezwykle podobnej do tej, którą znają z ulubionej przygodówki. I choć cały schemat walk, zdobywania ekwipunku i podnoszenia poziomów pozostał ten ...
Czytaj więcej
20
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Pokonanie Najwyższego Kapłana zostało okupione śmiercią Eugeo i uszkodzeniem psychiki Kirito. Od zażartej walki minęło pół roku. Alice i przykuty do wózka Kirito schronili się w wiosce Ruild. Powinność Rycerza Integralności, czyli ochronę świata ludzi, Alice powierzyła Bercouliemu, a sama wybrała spokojne życie u boku pozbawionego duszy Czarnego Szermierza. Tymczasem Podziemie z każdą chwilą zbliża się do przepowiedzianego przez mędrczynię Cardinal ostatecznego eksperymentu obciążenia. Dark Terr...
Pokonanie Najwyższego Kapłana zostało okupione śmiercią Eugeo i uszkodzeniem psychiki Kirito. Od zażartej walki minęło pół roku. Alice i przykuty do wózka Kirito schronili się w wiosce Ruild. Powinność Rycerza Integralności, czyli ochronę świata ludzi, Alice powierzyła Bercouliemu, a sama wybrała spokojne życie u boku pozbawionego duszy Czarnego Szermierza. Tymczasem Podziemie z każdą chwilą zbliża się do przepowiedzianego przez mędrczynię Cardinal ostatecznego eksperymentu obciążenia. Dark Terr...
Czytaj więcej
21
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,75
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,75
Mijają dwa lata, odkąd Kirito trafił do tajemniczego wirtualnego świata.
Jako starsi szermierze Akademii Miecza Północnej Centorii on i Eugeo spędzają dzień za dniem na treningach, by w przyszłości zostać Rycerzami Integralności – najpotężniejszymi strażnikami ładu w świecie ludzi. Otrzymują też prawo do posiadania giermków.
W ten sposób pod skrzydła Kirito trafia urocza dziewczyna imieniem Ronye, zaś Eugeo dostaje do pomocy Tieze. Z czasem pomiędzy tą czwórką zawiązuje się przyjaźń. Lecz ...
Mijają dwa lata, odkąd Kirito trafił do tajemniczego wirtualnego świata.
Jako starsi szermierze Akademii Miecza Północnej Centorii on i Eugeo spędzają dzień za dniem na treningach, by w przyszłości zostać Rycerzami Integralności – najpotężniejszymi strażnikami ładu w świecie ludzi. Otrzymują też prawo do posiadania giermków.
W ten sposób pod skrzydła Kirito trafia urocza dziewczyna imieniem Ronye, zaś Eugeo dostaje do pomocy Tieze. Z czasem pomiędzy tą czwórką zawiązuje się przyjaźń. Lecz ...
Czytaj więcej
22
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,75
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,75
Pięćdziesięciotysięcznej armii – dowodzonej przez boga ciemności Vectora, alias Gabriela Millera – stawiają czoła pięciotysięczne Siły Obrony Świata Ludzi pod wodzą Rycerza Integralności Bercouliego. Kiedy Fanatio i pozostali Rycerze toczą zażartą walkę z przeważającymi siłami wroga, oddział górskich goblinów przedostaje się na tyły ich oddziałów. Co stanie się z Kirito oraz towarzyszącymi mu Ronye i Tieze?
Dee Ai El, uchodząca za najinteligentniejszą w całej armii najeźdźców Wielka Mistrzyni...
Pięćdziesięciotysięcznej armii – dowodzonej przez boga ciemności Vectora, alias Gabriela Millera – stawiają czoła pięciotysięczne Siły Obrony Świata Ludzi pod wodzą Rycerza Integralności Bercouliego. Kiedy Fanatio i pozostali Rycerze toczą zażartą walkę z przeważającymi siłami wroga, oddział górskich goblinów przedostaje się na tyły ich oddziałów. Co stanie się z Kirito oraz towarzyszącymi mu Ronye i Tieze?
Dee Ai El, uchodząca za najinteligentniejszą w całej armii najeźdźców Wielka Mistrzyni...
Czytaj więcej
23
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,00
Czytaj więcej
24
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,50
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własną wolę…
Tak oto z...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, Yggdrasil. Główny bohater – na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga – loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata – świata, w którym NPC mają własną wolę…
Tak oto z...
Czytaj więcej
25
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,50
Czytaj więcej
26
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Po uratowaniu Serary i wydostaniu się z Susukino, bohaterowie wracają do Akiby. Choć nie minęło wiele czasu od momentu, gdy ją opuścili, w mieście zdążyły zajść bardzo niepokojące zmiany. Działalność poszczególnych gildii, nakierowana wyłącznie na własny zysk, najmocniej zaczęła odbijać się na niezrzeszonych i nowicjuszach. Doszło do tego, że początkujący gracze są wykorzystywani do niewolniczej pracy, a wśród mieszkańców dominują nastroje apatii i zrezygnowania. Shiroe decyduje się wziąć sprawy...
Po uratowaniu Serary i wydostaniu się z Susukino, bohaterowie wracają do Akiby. Choć nie minęło wiele czasu od momentu, gdy ją opuścili, w mieście zdążyły zajść bardzo niepokojące zmiany. Działalność poszczególnych gildii, nakierowana wyłącznie na własny zysk, najmocniej zaczęła odbijać się na niezrzeszonych i nowicjuszach. Doszło do tego, że początkujący gracze są wykorzystywani do niewolniczej pracy, a wśród mieszkańców dominują nastroje apatii i zrezygnowania. Shiroe decyduje się wziąć sprawy...
Czytaj więcej
27
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
W Akibie zaczyna się tworzyć nowy porządek. Jednak rzeczywistość, w której przyszło żyć graczom, narzuca konieczność wypracowania pozytywnych stosunków ze społecznością tuziemców. Shiroe wraz z innymi reprezentantami Przymierza wyrusza na obrady zorganizowane przez okoliczną szlachtę. Tymczasem Maryelle z pomocą Nyanty i Naotsugu organizuje terenowy obóz treningowy dla początkujących graczy. Nawet nie spodziewają się, na jakie niebezpieczeństwo narażą swoich podopiecznych...
[Studio JG, 2017...
W Akibie zaczyna się tworzyć nowy porządek. Jednak rzeczywistość, w której przyszło żyć graczom, narzuca konieczność wypracowania pozytywnych stosunków ze społecznością tuziemców. Shiroe wraz z innymi reprezentantami Przymierza wyrusza na obrady zorganizowane przez okoliczną szlachtę. Tymczasem Maryelle z pomocą Nyanty i Naotsugu organizuje terenowy obóz treningowy dla początkujących graczy. Nawet nie spodziewają się, na jakie niebezpieczeństwo narażą swoich podopiecznych...
[Studio JG, 2017...
Czytaj więcej
28
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Wojna o Świętego Graala – ostateczny pojedynek pomiędzy Duchami Bohaterów przyzwanymi przez siedmiu magów. Stawką jest moc Graala, który spełni każde życzenie zwycięzcy.
Poznaj całą prawdę o Czwartej Wojnie o Świętego Graala, wspomnianej jedynie zdawkowo w bestsellerowej grze „Fate/stay night”, opartej na scenariuszu Kinoko Nasu. Zanurz się w opowieści, która wyszła spod ostrego jak brzytwa pióra Gena Urobuchiego.
[Kotori, 2017]
Wojna o Świętego Graala – ostateczny pojedynek pomiędzy Duchami Bohaterów przyzwanymi przez siedmiu magów. Stawką jest moc Graala, który spełni każde życzenie zwycięzcy.
Poznaj całą prawdę o Czwartej Wojnie o Świętego Graala, wspomnianej jedynie zdawkowo w bestsellerowej grze „Fate/stay night”, opartej na scenariuszu Kinoko Nasu. Zanurz się w opowieści, która wyszła spod ostrego jak brzytwa pióra Gena Urobuchiego.
[Kotori, 2017]
Czytaj więcej
29
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Podczas gdy reprezentanci Przymierza Okrągłego Stołu negocjują z Ligą Wolnych Miast Eastal, półwysep, na którym trenował obóz nowicjuszy, został zaatakowany przez hordę sahuaginów. Szybko okazuje się, że przeciwników jest niewyobrażalnie dużo i nadciągają z różnych stron. Choć Akiba, jako siedziba Poszukiwaczy Przygód, z łatwością będzie się w stanie obronić, to tuziemskie wioski i miasta raczej nie będą w stanie odeprzeć szturmu. Możnowładcy nie potrafią jednak dojść do porozumienia i atmosfera...
Podczas gdy reprezentanci Przymierza Okrągłego Stołu negocjują z Ligą Wolnych Miast Eastal, półwysep, na którym trenował obóz nowicjuszy, został zaatakowany przez hordę sahuaginów. Szybko okazuje się, że przeciwników jest niewyobrażalnie dużo i nadciągają z różnych stron. Choć Akiba, jako siedziba Poszukiwaczy Przygód, z łatwością będzie się w stanie obronić, to tuziemskie wioski i miasta raczej nie będą w stanie odeprzeć szturmu. Możnowładcy nie potrafią jednak dojść do porozumienia i atmosfera...
Czytaj więcej
30
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, "Yggdrasil". Główny bohater - na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga - loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata - świata, w którym NPC mają własną wolę...
Tak o...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, "Yggdrasil". Główny bohater - na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga - loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata - świata, w którym NPC mają własną wolę...
Tak o...
Czytaj więcej
31
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Czytaj więcej
32
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Mitsuha, uczennica liceum w małej górskiej miejscowości, zaczyna mieć dziwne sny: staje się chłopakiem! Mieszka w pokoju, którego nie kojarzy, spotyka nieznanych sobie kolegów, a wszędzie dookoła widzi ulice Tokio. W tym samym czasie Taki, chłopak mieszkający w stolicy, doświadcza równie osobliwej przygody – śni, że jest dziewczyną z jakiejś górskiej mieściny, w której nigdy nie był. Okazuje się, że Mitsuha i Taki podczas snu zamieniają się ciałami... To spotkanie dwojga ludzi, którzy nigdy się ...
Mitsuha, uczennica liceum w małej górskiej miejscowości, zaczyna mieć dziwne sny: staje się chłopakiem! Mieszka w pokoju, którego nie kojarzy, spotyka nieznanych sobie kolegów, a wszędzie dookoła widzi ulice Tokio. W tym samym czasie Taki, chłopak mieszkający w stolicy, doświadcza równie osobliwej przygody – śni, że jest dziewczyną z jakiejś górskiej mieściny, w której nigdy nie był. Okazuje się, że Mitsuha i Taki podczas snu zamieniają się ciałami... To spotkanie dwojga ludzi, którzy nigdy się ...
Czytaj więcej
33
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,50
Czytaj więcej
34
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 5,00
Czytaj więcej
35
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 5,00
Czytaj więcej
36
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Anteiku - kawiarnia, w której zbierają się ghule. Nigdy nie jest tam zbyt spokojnie i nic nie wskazuje na to, by dziś miało być inaczej. Bohaterowie muszą stawić czoło różnym przeciwnościom losu. Właściciel lokalu, Yoshimura, wpadł na trop „podejrzanych osób”. Są wśród nich zarówno myśliwi, jak i ich przyszłe ofiary. Jaki wpływ będą mieli na losy obydwu ras, które nie potrafią się zmienić?
Pięć historii: „Biblia”, „Bento”, „Zdjęcie”, „Przyjazd z Tokio”, „Zakładka”, oraz dodatkowe opowiadanie ...
Anteiku - kawiarnia, w której zbierają się ghule. Nigdy nie jest tam zbyt spokojnie i nic nie wskazuje na to, by dziś miało być inaczej. Bohaterowie muszą stawić czoło różnym przeciwnościom losu. Właściciel lokalu, Yoshimura, wpadł na trop „podejrzanych osób”. Są wśród nich zarówno myśliwi, jak i ich przyszłe ofiary. Jaki wpływ będą mieli na losy obydwu ras, które nie potrafią się zmienić?
Pięć historii: „Biblia”, „Bento”, „Zdjęcie”, „Przyjazd z Tokio”, „Zakładka”, oraz dodatkowe opowiadanie ...
Czytaj więcej
37
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
„Drzewo Aogiri” – organizacja składająca się z ghuli, przypuszcza skuteczny atak na Cochleę, ośrodek, gdzie przetrzymywani są ich pobratymcy. Po tym bezprecedensowym wydarzeniu BSG wzmaga czujność we wszystkich 23 dzielnicach. Mimo to ghule w 8 dzielnicy zaczynają sprawiać kłopoty, doprowadzając do kolejnych incydentów. Te tarcia dodatkowo napędzają wzajemną spiralę zemsty pomiędzy ludźmi i ghulami.
Co się stało z Kanekim po tym, jak opuścił 10 dzielnicę. Tutaj przeczytacie o wydarzeniach, k...
„Drzewo Aogiri” – organizacja składająca się z ghuli, przypuszcza skuteczny atak na Cochleę, ośrodek, gdzie przetrzymywani są ich pobratymcy. Po tym bezprecedensowym wydarzeniu BSG wzmaga czujność we wszystkich 23 dzielnicach. Mimo to ghule w 8 dzielnicy zaczynają sprawiać kłopoty, doprowadzając do kolejnych incydentów. Te tarcia dodatkowo napędzają wzajemną spiralę zemsty pomiędzy ludźmi i ghulami.
Co się stało z Kanekim po tym, jak opuścił 10 dzielnicę. Tutaj przeczytacie o wydarzeniach, k...
Czytaj więcej
38
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Kiritsugu Emiya, zwany Zabójcą Taumaturgów, nie cofnie się przed niczym, by podczas ostatecznej rywalizacji – Wojny o Świętego Graala – osiągnąć swój cel. Szermierz, Duch Bohatera, zrobi wszystko, by nie złamać kodeksu rycerskiego. Przepaść między Mistrzem a Sługą nie mogłaby być większa, jednak mimo dzielących ich różnic stawiają czoła kolejnym wrogim Duchom Bohaterów. Co więcej, przed Kiritsugu wyrasta groźny cień Kireia Kotomine, poszukującego prawdy agenta Świętego Kościoła…
Oto trzymając...
Kiritsugu Emiya, zwany Zabójcą Taumaturgów, nie cofnie się przed niczym, by podczas ostatecznej rywalizacji – Wojny o Świętego Graala – osiągnąć swój cel. Szermierz, Duch Bohatera, zrobi wszystko, by nie złamać kodeksu rycerskiego. Przepaść między Mistrzem a Sługą nie mogłaby być większa, jednak mimo dzielących ich różnic stawiają czoła kolejnym wrogim Duchom Bohaterów. Co więcej, przed Kiritsugu wyrasta groźny cień Kireia Kotomine, poszukującego prawdy agenta Świętego Kościoła…
Oto trzymając...
Czytaj więcej
39
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Czwarta Wojna o Świętego Graala zbliża się do punktu kulminacyjnego przez bezlitosne sztuczki Kiritsugu Emiyi. Tymczasem Król Podbojów Iskandar ogłasza „Debatę o Świętego Graala” – pojedynek mający zadecydować o pierwszeństwie pośród władców. Król Królów Gilgamesz, Król Rycerzy Artoria Pendragon czy może Iskandar? Kto okaże się godny miana „Króla Świętego Graala”?
Oto trzeci tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
[Kotori, 2018]
Czwarta Wojna o Świętego Graala zbliża się do punktu kulminacyjnego przez bezlitosne sztuczki Kiritsugu Emiyi. Tymczasem Król Podbojów Iskandar ogłasza „Debatę o Świętego Graala” – pojedynek mający zadecydować o pierwszeństwie pośród władców. Król Królów Gilgamesz, Król Rycerzy Artoria Pendragon czy może Iskandar? Kto okaże się godny miana „Króla Świętego Graala”?
Oto trzeci tom historii, która doprowadziła do wydarzeń z „Fate/stay night”!
[Kotori, 2018]
Czytaj więcej
40
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Czytaj więcej
41
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Czytaj więcej
42
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Wydarzenia tu opisane dzieją się zanim w 20 dzielnicy doszło do feralnego wypadku, w którym żelazne rury spadły na dwie osoby. Co jakiś czas pojawiają się doniesienia o odkryciu kolejnych ghuli w wielkim skupisku ludzi, jakim jest Tokio.
Ludzie i ghule. Te dwa gatunki przecież nie potrafią ze sobą współistnieć, a jedynie, uwikłane w różne układy i konflikty, obserwują się nawzajem w oczekiwaniu na zagrożenie, które może nadejść z przeciwnej strony.
Oto trzeci tom składający się z sześciu opo...
Wydarzenia tu opisane dzieją się zanim w 20 dzielnicy doszło do feralnego wypadku, w którym żelazne rury spadły na dwie osoby. Co jakiś czas pojawiają się doniesienia o odkryciu kolejnych ghuli w wielkim skupisku ludzi, jakim jest Tokio.
Ludzie i ghule. Te dwa gatunki przecież nie potrafią ze sobą współistnieć, a jedynie, uwikłane w różne układy i konflikty, obserwują się nawzajem w oczekiwaniu na zagrożenie, które może nadejść z przeciwnej strony.
Oto trzeci tom składający się z sześciu opo...
Czytaj więcej
43
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Czasy zanim powstał Disboard, świat w którym o wszystkim decydują gry. Cała planeta jest powoli niszczona, kawałek po kawałku przez niekończącą się Wielką Wojnę. Okazuje się, że dla pewnej elfki, jest to jedynie gra. Jej zasady tylko nieco różnią się od tych, którymi kierują się Sora i Shiro. Shink Nirvalen chce bowiem wygrać tę grę niszcząc całą planetę wraz z jej mieszkańcami i być ostatnią na polu bitwy! Innymi słowy absolutne Vale tudo!
Oto zbiór opowieści o zakończeniu Wielkiej wojny z n...
Czasy zanim powstał Disboard, świat w którym o wszystkim decydują gry. Cała planeta jest powoli niszczona, kawałek po kawałku przez niekończącą się Wielką Wojnę. Okazuje się, że dla pewnej elfki, jest to jedynie gra. Jej zasady tylko nieco różnią się od tych, którymi kierują się Sora i Shiro. Shink Nirvalen chce bowiem wygrać tę grę niszcząc całą planetę wraz z jej mieszkańcami i być ostatnią na polu bitwy! Innymi słowy absolutne Vale tudo!
Oto zbiór opowieści o zakończeniu Wielkiej wojny z n...
Czytaj więcej
44
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Czytaj więcej
45
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
W Akibie pojawia się tajemniczy morderca napadający Poszukiwaczy - co więcej, okazuje się silniejszy, niż najbardziej doświadczeni gracze. Z jakichś powodów, mimo iż atakuje na terenie miasta, nie zostaje powstrzymany przez strażników. Jakby tego było mało ma to miejsce, gdy spora część wysokolevelowych mieszkańców przebywa poza Akibą. Akatsuki decyduje się wziąć w sprawy w swoje ręce, ale czy zdoła poradzić sobie w pojedynkę? Zwłaszcza, gdy na jej barkach ciąży ostatnio tak wiele zmartwień...
...
W Akibie pojawia się tajemniczy morderca napadający Poszukiwaczy - co więcej, okazuje się silniejszy, niż najbardziej doświadczeni gracze. Z jakichś powodów, mimo iż atakuje na terenie miasta, nie zostaje powstrzymany przez strażników. Jakby tego było mało ma to miejsce, gdy spora część wysokolevelowych mieszkańców przebywa poza Akibą. Akatsuki decyduje się wziąć w sprawy w swoje ręce, ale czy zdoła poradzić sobie w pojedynkę? Zwłaszcza, gdy na jej barkach ciąży ostatnio tak wiele zmartwień...
...
Czytaj więcej