Pokaż:
najczęściej oceniane książki
Kategorie:
informatyka, elektronika, telekomunikacja
1
Liczba ocen: 28
|
Średnia ocena: 4,43
Liczba ocen: 28
|
Średnia ocena: 4,43
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry: "Wiedźmin", "Dragon Age", "Stardew Valley", "Destiny", "Diablo"?
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą ...
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry: "Wiedźmin", "Dragon Age", "Stardew Valley", "Destiny", "Diablo"?
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą ...
Czytaj więcej
2
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 4,14
Liczba ocen: 7
|
Średnia ocena: 4,14
Czytaj więcej
3
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,13
Liczba ocen: 4
|
Średnia ocena: 5,13
Istnieje niewiele innych wynalazków człowieka, które mogą mieć tak wielki wpływ na nasze życie, jak maszyny, które potrafią myśleć… Maszyna parowa wyzwoliła nasze muskuły; komputery są gotowe do uwolnienia naszych umysłów.
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) to dla człowieka przygoda tak odważna i ambitna jak żadna inna. I prawdą jest, że myślące maszyny są już teraz nieusuwalną częścią naszego życia. Bez nich Google nie mógłby odpowiedzieć na nasze pytanie w ułamku sekundy. Autonomiczne samoc...
Istnieje niewiele innych wynalazków człowieka, które mogą mieć tak wielki wpływ na nasze życie, jak maszyny, które potrafią myśleć… Maszyna parowa wyzwoliła nasze muskuły; komputery są gotowe do uwolnienia naszych umysłów.
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) to dla człowieka przygoda tak odważna i ambitna jak żadna inna. I prawdą jest, że myślące maszyny są już teraz nieusuwalną częścią naszego życia. Bez nich Google nie mógłby odpowiedzieć na nasze pytanie w ułamku sekundy. Autonomiczne samoc...
Czytaj więcej
4
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania!
Dowiedz się:
- jak stworzyć kosmiczną grę,
- jak zaprogramować złudzenie optyczne,
- jak wydawać polecenia gadającym duszkom.
To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
[Nasza Księgarnia, 2018]
Marzysz o tworzeniu własnych gier komputerowych? Chcesz wydać polecenie swojemu komputerowi, by odparł atak latających robotów? Czas zacząć naukę programowania!
Dowiedz się:
- jak stworzyć kosmiczną grę,
- jak zaprogramować złudzenie optyczne,
- jak wydawać polecenia gadającym duszkom.
To proste wprowadzenie w świat kodowania pomoże ci poznać języki programowania: Scratch i Python.
[Nasza Księgarnia, 2018]
Czytaj więcej
5
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 5,50
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 5,50
Czytaj więcej
6
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,00
Czytaj więcej
7
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 5,00
"Wykresy Unplugged" to książka o tworzeniu wykresów. Na kolejnych stronach poznajemy osiem różnych sposobów na prezentacje danych, historie i ciekawostki związane z wykresem kołowym, wykresem łodyga-liście, histogramem, wykresem pudełko-wąsy, wykresem zmian, kartogramem, wykresem kropkowym i mozaikowym. Dla każdego wykresu przygotowano ćwiczenie na samodzielne przedstawienie umieszczonych w książce danych.
Aby efektywnie tworzyć dane nie potrzebujemy wcale komputera, wystarczy wyobraźnia. W "...
"Wykresy Unplugged" to książka o tworzeniu wykresów. Na kolejnych stronach poznajemy osiem różnych sposobów na prezentacje danych, historie i ciekawostki związane z wykresem kołowym, wykresem łodyga-liście, histogramem, wykresem pudełko-wąsy, wykresem zmian, kartogramem, wykresem kropkowym i mozaikowym. Dla każdego wykresu przygotowano ćwiczenie na samodzielne przedstawienie umieszczonych w książce danych.
Aby efektywnie tworzyć dane nie potrzebujemy wcale komputera, wystarczy wyobraźnia. W "...
Czytaj więcej
8
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Czytaj więcej
9
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Wprowadzenie
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 4
Ćwiczenie 5
Ćwiczenie 6
Ćwiczenie 7
Ćwiczenie 8
Ćwiczenie 9
Ćwiczenie 10
Ćwiczenie 11
Ćwiczenie 12
Dodatek 1
Dodatek 2
Dodatek 3
Dodatek 4
[Akademicka Oficyna Wydawnicza EXIT, 2021]
Wprowadzenie
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 4
Ćwiczenie 5
Ćwiczenie 6
Ćwiczenie 7
Ćwiczenie 8
Ćwiczenie 9
Ćwiczenie 10
Ćwiczenie 11
Ćwiczenie 12
Dodatek 1
Dodatek 2
Dodatek 3
Dodatek 4
[Akademicka Oficyna Wydawnicza EXIT, 2021]
Czytaj więcej
10
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Książka odpowiednia dla dzieci od lat 10.
- Grafika to dla ciebie czarna magia?
- Program Photoshop jest trudny do opanowania?
- Chcesz szybko uzyskać profesjonalne efekty?
Zostań czarodziejem Photoshopa i stwórz własny album!
Jesteś młodym użytkownikiem Photoshopa? Przekonaj się, jak łatwo możesz zacząć zabawę z grafiką. Dzięki tej książce krok po kroku nie tylko nauczysz się korzystać z najpopularniejszego na świecie programu do obróbki zdjęć, lecz także poznasz triki wykorzystywa...
Książka odpowiednia dla dzieci od lat 10.
- Grafika to dla ciebie czarna magia?
- Program Photoshop jest trudny do opanowania?
- Chcesz szybko uzyskać profesjonalne efekty?
Zostań czarodziejem Photoshopa i stwórz własny album!
Jesteś młodym użytkownikiem Photoshopa? Przekonaj się, jak łatwo możesz zacząć zabawę z grafiką. Dzięki tej książce krok po kroku nie tylko nauczysz się korzystać z najpopularniejszego na świecie programu do obróbki zdjęć, lecz także poznasz triki wykorzystywa...
Czytaj więcej
11
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Czytaj więcej
12
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Współczesne ogromne zbiory danych zawierają odpowiedzi na prawie każde pytanie. Równocześnie nauka o danych jest dziedziną, która cokolwiek onieśmiela. Znajduje się gdzieś pomiędzy subtelnymi umiejętnościami hakerskimi, twardą wiedzą z matematyki i statystyki a merytoryczną znajomością zagadnień z danej branży. Co więcej, dziedzina ta niezwykle dynamicznie się rozwija. Trud włożony w naukę o danych niewątpliwie się jednak opłaca: biegły analityk danych może liczyć na dobrze płatną, inspirującą i...
Współczesne ogromne zbiory danych zawierają odpowiedzi na prawie każde pytanie. Równocześnie nauka o danych jest dziedziną, która cokolwiek onieśmiela. Znajduje się gdzieś pomiędzy subtelnymi umiejętnościami hakerskimi, twardą wiedzą z matematyki i statystyki a merytoryczną znajomością zagadnień z danej branży. Co więcej, dziedzina ta niezwykle dynamicznie się rozwija. Trud włożony w naukę o danych niewątpliwie się jednak opłaca: biegły analityk danych może liczyć na dobrze płatną, inspirującą i...
Czytaj więcej
13
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Czytaj więcej
14
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Jak bajka o Jasiu i Małgosi, historia Sherlocka Holmesa czy Harry’ego Pottera, przygody z filmu „Dzień Świstaka” czy „Powrót do przyszłości”, oraz inne znane opowieści ilustrują pojęcia przetwarzania informacji.
Wyobraźmy sobie informatyka, który patrzy na ekran i gorączkowo klika na klawiaturze, hakując jakiś system lub tworząc aplikację. Teraz usuńmy ten obraz. W "Dawno temu był sobie algorytm" Martin Erwig tłumaczy przetwarzanie informacji jako coś, co dzieje się poza komputerami, a inform...
Jak bajka o Jasiu i Małgosi, historia Sherlocka Holmesa czy Harry’ego Pottera, przygody z filmu „Dzień Świstaka” czy „Powrót do przyszłości”, oraz inne znane opowieści ilustrują pojęcia przetwarzania informacji.
Wyobraźmy sobie informatyka, który patrzy na ekran i gorączkowo klika na klawiaturze, hakując jakiś system lub tworząc aplikację. Teraz usuńmy ten obraz. W "Dawno temu był sobie algorytm" Martin Erwig tłumaczy przetwarzanie informacji jako coś, co dzieje się poza komputerami, a inform...
Czytaj więcej
15
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Internet zrewolucjonizował życie społeczne i polityczne, wywracając do góry nogami dotychczasowe zasady prowadzenia kampanii i docierania do poszczególnych grup głosujących. Wybory ostatnich kilku lat na całym świecie pokazały, że media społecznościowe to nie tylko egalitarny przekaz, możliwość komunikacji z politykami i szansa na odejście od kierowanego jednostronnie przekazu radiowego czy telewizyjnego. Głośna sprawa Cambridge Analytica i prowadzona od czasu Brexitu wojna z fake newsami ujawni...
Internet zrewolucjonizował życie społeczne i polityczne, wywracając do góry nogami dotychczasowe zasady prowadzenia kampanii i docierania do poszczególnych grup głosujących. Wybory ostatnich kilku lat na całym świecie pokazały, że media społecznościowe to nie tylko egalitarny przekaz, możliwość komunikacji z politykami i szansa na odejście od kierowanego jednostronnie przekazu radiowego czy telewizyjnego. Głośna sprawa Cambridge Analytica i prowadzona od czasu Brexitu wojna z fake newsami ujawni...
Czytaj więcej