Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Sarah niechcący podsłuchała pewną rozmowę i od tego czasu żyła w nieustannym strachu. A gdy związała się z Jakiem, przystojnym policjantem, zaczęła się bać nie tylko o siebie... [Harlequin, 1994]
ksiazka nie jest zla, ale... czuje jakby byla pisana na podstawie scenariusza. opisy, wedlug mnie, sa troszke niedociagniete. musze jednak przyznac, ze z radoscia obejrzalabym film, tylko nie ma go w polsce. ktos moze zna jakies szczegoly? jesli tak prosze o odpowiedz
Na tych pustkowiach mogą żyć tylko ludzie twardzi... Charly hoduje rasowe konie, Tanner tropi przemytników. Do jej domu trafił przypadkiem w pewną mroźną noc... [Harlequin, 1992]
Zobacz, jaka niesprawiedliwość: mamuta za psa na rożnie chciano oskubać, tę piiip piiip, w piiip piiip, piiip za człowieka na rożnie uhonorowano.
jestem na swiezo po wszystkich "harry'ch..." i musze powiedziec, ze moja ulubiona czescia jest wlasnie "wiezien azkabanu", szczegolnie, ze bardzo polubilam tam lupina, jednego z fajniejszych bohaterow "harry'ego.."
Mamut, jakieś masz dzisiaj turpistyczne skojarzenia. :))
Drut czytałaś, a dlaczego nie czytałaś suchego pragnienia? Dziwne. :))
ksiazke mam juz za soba, i musze powiedziec, ze byl pewien moment, kiedy myslalm, ze zakoncznie bedzie calkiem inne... i mozliwe, ze tak byloby lepiej. ksiazka jak kazdy "harry..." podobala mi sie. co do snape'a - juz w szostej czesci mialam podejrzenie, ze ze snape'm cos tu nie gra. nie bede mowic dalej zeby innym nie psuc przyjemnosci, w kazdym razie "harry..." to wlasciwie klasyka i kazdy powinien ja przeczytac. ta czesc je...
No, jeśli 10 to ma być Wisława Szymborska, Obóz głodowy po Jasłem ("Na rożnie kolczastego drutu chwiał się człowiek"), to chyba nie trzeba tłumaczyć, dlaczego nie lubię.
Reszty chyba nie czytałam.. :(
Mnie styczeń minął pod znakiem lektur szkolnych: B. Schulz "sklepy cynamonowe" (5) T. Borowski "Pożegnanie z Marią", "U nas w Auschwitzu...", "Proszę państwa do gazu" (5) Z. Nałkowska "Medaliony" (5) H. Krall "Zdążyć przed Panem Bogiem" (6) G. Herling - Grudziński "Inny świat" (5) A poza tym: B. Rosiek "Pamiętnik narkomanki" (4) M. Musierowicz "Na gwiazdk...
Styczeń: Wielka niewiadoma - 4 Szokujące wyznanie - 4 Stary człowiek i morze - 5 Poczet dziwów miejskich - 6 Samotny - 6 Grecki książę - 4 Autostopem przez Galaktykę - 5 Opowieści z Wilżyńskiej Doliny - 6 Nocny patrol - 5 (tylko 5 za Antona, aż 5 za Siemiana i Julę) Sabat czarownic - 4 Mitologia Celtów - 5 Zaczarowane życie - 5 Kamienie na szaniec - 3
Czytałam kilka niepochlebnych opinii, ale mnie szczerze mówiąc trudno było się oderwać - bardzo przyjemna historyjka w naprawdę wymarzonym mieście księgarni :)
Powiem szczerze, przez całą książkę płakałam jak dziecko. Polecam tę powieść każdemu. Nie tylko romantykom, gdyż nadaje się dla każdego. Opowiada o miłości, początkowo niespełnionej, rozłące, cierpieniu, jakie niesie za sobą prawdziwe uczucie. Później jednak ukazuje jego siłę, walkę z przeciwnościami losu. Przedstawia tak znane nam uczucie i poprzez obraz szarej codzienności czaruje nas magią, którą zawiera nasze zwyczajne życie. Jego piękno, któ...
Hm, a to dziwne. Nie czytałeś suchego na pragnienie, a inne czytałeś. No i drutu nie lubisz, dlaczego?? :))
Moje styczniowe lektury to: - T.Jannson "Opowiadania z Doliny Muminków" (powtórka; musiałam dobrze zacząć Nowy Rok, no nie?) - K.Desai "Brzemię rzeczy utraconych" (5) - J.Diamond "Upadek" (5) - J.C.Oates "Czarna dziewczyna, biała dziewczyna" (4) - T.Pratchett "Zimistrz" (5) - J.Czechowicz "Wybór wierszy" (4) - Fr.Kafka "Dzienniki.1910-1923" (3) - I. Nemirovsky "Fra...
Hyhy, bardzo ładne, ale to oczywiście nie to. :)) Pewnie nie czytałeś, nikt prawie tego nie czytał, nie wiem czemu, ale mógłbyś tu co nieco znaleźć w moich szafeczkach. Temat szafeczki jest taki, jaki Tobie niedawno (bo mam nadzieję, że teraz już nie) był też potrzebny.
Och, Verdiano, jesteś chyba jedyną prócz mnie osobą, która w tej wynoszonej pod niebiosa "Pokucie" nie doszukała się niczego atrakcyjnego! Ja nawet trochę wyżej ją oceniłam, ale w każdym razie nie jest to powieść, którą chciałabym jeszcze raz przeczytać.
Wiem, że nie to, ale jak ładnie pasuje: 11. Jacek Kaczmarski, Wieczór kawalerski. "A my damy banię, a my damy W SZYJĘ, Człowiek z pawiem na kolanie zdziwi się, że żyje".
Prowadzę sobie taki zeszyt, właściwie nie zeszyt, tylko kolekcję zeszytów, bo już ich się kilka uzbierało, chyba od 8 klasy podstawówki. Niestety pierwsze dwa zawierające pewnie ze 200 wierszy - w tym takie wybierane z "Radaru", "Na przełaj", "Życia literackiego" i "Zwierciadła", których autorów później na próżno usiłowałam wyśledzić w bibliotekach - gdzieś mi "wcięło" przy którejś z przeprowadzek...
Fabula rasa: Rzecz o egoizmie (Stachura Edward) 6 Kieślowski: Ważne, żeby iść... (Zawiśliński Stanisław) 5
Również gorąco polecam:) siódma część ze wszystkich jest najlepsza:) w prawdzie w każdym z tomów coś się dzieje, ale w ostatnim najwięcej jest zwrotów akcji i wyjaśnienia różnych zagadek i pytań nurtujących czytelnika:)
A to dziwna sytuacja. Właściwsze byłoby chyba dopłacanie do cen książek kupowanych przez rodziców i czytanych dzieciom. Chociaż... Każdy samorząd rządzi się własnymi prawami. Nawet tak absurdalna inicjatywa świadczy o fatalnym poziomie czytelnictwa wśród dzieci i młodzieży nie tylko w naszym kraju. A pewnie wielu z nas byłoby wniebowziętymi, gdyby ktoś chciał nam dopłacać za czytanie. Aczkolwiek nie wiem, czy zamieniłbym teraz moje mieszkanko na ...
Moje STYCZNIOWE lektury: 1. Antologia baśni polskiej "Zaklęty pierścień”(6) 2. Stanisława Platówna "Telefon zaufania" (5) 3. Zbigniew Nienacki "Pan Samochodzik i... dziwne szachownice" (6) 4. Mary Higgins Clark "Przyjdź i mnie zabij" (5) 5. Francis Durbridge "Buty modelki" (5) 6. Owen Whittaker "Tatuś" (5) 7. Graham Masterton "Sfinks" (4) 8. Aleksander Fredro "T...
Od czegoś trzeba zacząć :P
No, muszą jej sporo wykazać, żeby przejąć biblioteczne majątki i uratować przed utratą ich w cukierniach albo innych sklepach. :)
Tak!! A reszta? Dla ułatwienia powiem, że tylko jedno jest trudne. :D
No, no właśnie to mnie zastanawia! Siedzenie w bibliotece i czytanie książki raczej wyklucza rolę rodzica :) Chyba, że to on się wzbogaca na tym, że dziecko będzie czytać :D
"Dobry pies" Jon Katz (5) "Szewcy" Witkacy (1) "Sklepy cynamonowe" Bruno Schulz (2)
Książka prezentuje genezę sporu o Wyspy Falklandzkie, przedstawia przebieg działań zbrojnych oraz ich dyplomatyczne i wywiadowcze kulisy, ujawniając nieznane wcześniej epizody, jak choćby argentyńską próbę zaatakowania sił brytyjskich w Gibraltarze. [Bellona, 2007]
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)