Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Świetne! Mazalova, pisz więcej! Nie ma to jak dobry humor na wieczór. :D I czemu ta recenzja jest w szufladzie? Przecież recenzji się nie wkłada do szuflady...
Diano, moze nie wszyscy, bo ja jednak wole innego typu recenzje. W ogole zastanawiam sie, dlaczego ta poprzednia, tez w podobnym tonie, trafila do opinii i recenzji, a to do szuflady, bo chyba obie by sie nadawaly do tej ostatniej... A tak poza tym, to bardzo by mnie ciekawila recenzja ksiazek, ktore mazalova ocenila na "6". Moze by mnie bardziej przekonala do "Mistrza i Malgorzaty", bo do "Paragrafu 22" to raczej n...
Pięć czarodziejek W.I.T.C.H. zjednoczyło siły, by wypełnić swoją misję - zamknąć portale łączące Ziemię z Innym Światem. Ale w grupie pojawiły się zgrzyty. Lekkomyślne zachowanie Irmy i nagłe zniknięcie Elyon wywołały spory. Ale nie czas na kłótnie! Dziewczęta muszą się skupić na poszukiwaniach właściwego portalu prowadzącego do miasta Meridian w Innym Świecie. Tym bardziej, że podczas tej misji jedna z Czarodziejek wpada w poważne tarapaty. Czy ...
Will, Irma, Taranee, Cornelia i Hay Lin przyzwyczajają się do swoich mocy. Ale opanowanie własnej magii to nie taka prosta sprawa. Wygląda na to, że za sprawą czarów Irmy zniknął jeden z jej szkolnych kolegów! Dziewczęta wyruszają, by się dowiedzieć, co się stało - a po drodze odkrywają mroczną tajemnicę, jakiej żadna z nich się nie spodziewała. [Egmont, 2006]
Widać, że nie masz pojęcia o życiu tego filozofa, szkoda. Poza tym atakujesz ludzi w dyskusji w sposób zajadły i przykry.
Właściwie to macie rację! Mazalova mogłaby jeszcze oprócz "Samotności w sieci" obśmiać "Przeminęło z wiatrem", "Dziwne losy Jane Eyre" i mnóstwo innych głupawych książek... Biblionetka zyskała błyskotliwą specjalistkę w tej dziedzinie. To miło jak się wszyscy dobrze bawią :-) No, dobrze. Teraz na serio. Trochę mnie jednak rośmieszyłaś. Zwłaszcza tymi kozaczkami i majtkami :-)))
Wiele wieków temu rozbiła się magiczna Kula. Kto ją złoży, będzie decydował o losach wszechświata. Gorgon, okrutny zbieg z fortecy Kondrakar, pragnie zebrać wszystkie cztery Odłamki Kuli. Gdyby mu się udało, wszechświat w takim kształcie, jaki znamy, przestałby istnieć. Gorgon jest Duchem Czasu, istotą potężną i groźną. W Kondrakarze wiedzą, że istnieje tylko jeden sposób, by go powstrzymać. Pięć młodych dziewczyn: Will, Irma, Taranee, Corneli...
Tragedia statku wielorybniczego "Essex" stała się w dziewiętnastym wieku wydarzeniem tak samo legendarnym, jak katastrofa "Titanica" w dwudziestym. Była inspiracją dla Hermana Melville'a do napisania kulminacyjnej sceny słynnego "Moby Dicka". Dwudziestego listopada 1820 roku "Essex" zostaje staranowany przez wielkiego kaszalota. W tym miejscu kończy się opis Melville'a. Natomiast Nathaniel Philbrick właściwie dopiero tutaj rozpoczyna swoją opo...
Ten tom, z jednej strony niezwykle prywatny, intymny niemal, z drugiej - oficjalny i przez to może jeszcze bardziej barwny dla współczesnego czytelnika (...) doskonale pokazuje czas, który przeminął. Razem ze znaczkami, hasłami na kartkach, nadrukami na kopertach. To wszystko kiedyś żyło, stanowiło cząstkę rzeczywistości, po której tak niewiele zostało. O ludziach przywoływanych na kartach tej książki, niegdyś znanych i powszechnie szanowanych za...
Tym razem podaje w troche innej formie. Sporo tego, ale w wiekszosci sa to komiksy (czyli gora godzina czytania na tom ;) Dana data oznacza, ze tego dnia skonczylem czytac dany tytul. 4 sierpien Eatman vol 1-3 - Akihito Yoshitomi One Piece ch. 419 - Eiichiro Oda Claymore vol 1 - Norihiro Yagi Vagabond vol 21 - Takehiko Inoue Strain vol 1 - Buronson & Ryoichi Ikegami Project ARMS vol 1 - Kyoichi Nanatsuki & Ryoji Minagawa 5 sierpien ...
Hmm... Ja, po lekturze "Oka golema" Johnatana Strouda, doszłam do wniosku, że taka metamorfoza naprawdę mi się podoba. Wcześniej miałam odczucia podobne do Twoich. No i, mimo wszystko, nasz kochany Arty nadal jest przestępcą - dobry do końca to on nigdy nie bedzie, na szczęście ^^
A ja po raz drugi podczytuję "Władcę Pierścieni" Tolkiena
"Stąd do wieczności" James Jones "Noc nad oceanem" Ken Follett "Dymisja nadinspektora Wilburna" i "Zagadka w Punham" Andrzej Szczypiorski "Amerykanin" Henry James "Smażone zielone pomidory" Fannie Flagg "S@motność w sieci" Janusz Leon Wiśniewski "Aksamitne pazurki" Erle Stanley Gardner
,,Sprawiedliwość owiec'' Leonie Swann i,, Hobbit'' Tolkiena.
Dziedzic migotliwego świata- Cynthia Ozick Wariatki- Chantal Delsol Kult- Lubko Deresz Moja afrykańska miłość- Corinne Hofmann Życie oddać i duszę- Marina Mayoral Msza za miasto Arras- Andrzej Szczypiorski Deepaka Chopry władcy światła- Deepak Chopra & Martin Greenberg Potęga uroku- Peggy Waide Opowieści Ewy Luny- Isabel Allende Balzac i Chińska Krawcówna- Dai Sijie Duża ryba- Daniel Wallace
Piszesz: Czy wiedziałeś, że również w przypadku innych bóstw z tamtego rejonu bardzo powszechnym zwyczajem było mordowanie dzieci przez matki na oczach wrogów, by bóstwo przechyliło szalę zwycięstwa na korzyść wyznawców? W tej sytuacji zachowanie Boga Izraela było miłosierne i nowatorskie. Zgoda? ZGODA! ALE Postępowanie Abrahama nadal pozostaje przykładem wiary ślepej, fanatycznej. Nie jestem zwolennikiem jakiejkolwiek wiary, więc przytaczanie ...
Chyba również z uwagi na przesyt tematyką na razie nie sięgnęłam po tę książkę, choć stoi na półce i czeka na zainteresowanie. Skoro w swojej recenzji zauważasz, że klimat przypomina "Królów przeklętych", to chyba wkrótce zacznę ją czytać, gdyż ten cykl jest jednym z moich ulubionych.
popieram!!! To jest najlepsza książka którą do tej pory przeczytałam!!!!
Mnie też było brak pomysłów. Ale w końcu zebrałam się w sobie i jakoś mi się udało. Nie jest to może cud i dziełko sztuki, ale moje własne ;) I mam go na papierze samoprzylepnym – sama drukuję i mam zawsze pod ręką kilka sztuk ;))
"Pollyanna" jest to piękna książka o dziewczynce, jakie rzadko możemy dziś spotkać. Dzięki niej możemy spojrzeć na świat z innej perspektywy, dostrzec rzeczy i zjawiska, na które w ogóle nie zwracamy uwagi. Patrząc na postać Pollyanny uczymy się żyć inaczej, dostrzegać piękno i szczęście, nawet jeśli wydaje nam się to niemożliwe. Dzięki niej odnajdujemy wielkość nawet w małych rzeczach, takich jak uśmiech, słowo czy miły gest. Pollyanna uczy ...
Moje "malo (d)ocenione" perelki: 1. Miroslaw Stecewicz - Chlopiec z bebnem na glowie >>> zbior opowiadan dla dzieci, wszystkie zwiazane z wyspa Umpli Tumpli, chetnie bym sobie przypomniala i poczytala znowu, ale ksiazka zaginela w mrokach dziejow.. . (srednia 6.0/1 ocena) 2. James Follett - Klatka orlow >>> niemieccy jency w angielskim obozie planujacy ucieczki; zabawna, dawno jej nie czytalam bo nie mam juz bibliote...
Dobra przygoda to seria książek Andrzeja Perepeczki z serii „Dzika Mrówka” – syn właśnie pochłonął chyba cały cykl. Polecam też „Czarne okręty” Macieja Słomczyńskiego. Akcja dzieje się w starożytności, a gro przygód bohatera związana jest z podróżą na czarnym okręcie. Jest to wyprawa pełna niespodziewanych zdarzeń, w głąb Europy, tajemniczej dla ówczesnych mieszkańców basenu Morza Śródziemnego. A przygoda z fantazj...
To bardzo innteresująca książka, można tu znależć informacje o magii starożytnej jak i współczesnej!!! jakbym mniała oceniac od 1 do 10 postawiła bym 10!!!
"Samotność bogów" Terakowskiej oraz "Bogumił Wiślanin" Pawła Rochali uważam za bardzo trafne propozycje. Obie wydały mi się trochę dziwne (w obu zaburzony jest zwykły tok wydarzeń na rzecz marzeń sennych, przenoszenia w czasie i rzeczywistości). Ale za to pełne są starodawnych wierzeń (zwłaszcza Wiślanin). W "Opowieści o Królu Pól" Singera wierzeń jest mało, ale atmosfera pasuje do tematu. Dodałabym jeszcze ...
komentarz usunięty
A to jest możliwe; czytam "Dyski" od dziesięciu lat i na tyle znam bohaterów, że mi to nie przeszkadza. Ale czasem też nie jestem w stanie przyporządkować fragmentu do książki np. w konkursach!:-)))))))
Straż, straż ma za dużo bohaterów i podwątków. Lepiej zaczynać od mniejszej ilości, żeby się nie pogubić. W Straży... się zaplątałam. Billy Brama! Cudo!
Kiedyś próbowałem przeczytać Biblię od samego początku czyli Księgi Rodzaju do samego końca czyli Apokalipsy św. Jana. Pamiętam, że K. Rodzaju przeczytałem w całości, przy którejś z kolei (2, 3 lub 4) poddałem się. Natomiast postarałem się przeczytać cały Nowy Testament. Udało mi się przeczytać w całości wszystkie 4 ewangelie i Dzieje Apostolskie. Przy listach apostolskich utkwiłem w "martwym punkcie". Odnośnie tematu to nawet mi prze...
Albo od Straż, straż!, albo Ostatniego bohatera, albo Trzech wiedźm. Musisz trafić na swojego ulubionego bohatera, bo każdy tutaj faworyzuje kogo innego.:-)
Angela Carter - Czarna Wenus - bajki i opowiadania
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)