Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Jestem zainteresowana kupnem książki "Kiedy Bóg odwrócił wzrok" Interesuje mnie książka z dobrym stanie, niezniszczona. Czekam na atrakcyjne oferty.
Jeszcze Miasteczko Salem
Aktualizacja listy + inne książki z mojej kolekcji : Suzanne Collins - Igrzyska śmierci Khaled Hosseini - Chłopiec z latawcem P.C Cast + Kristin Cast - Zdradzona P.C Cast + Kristin Cast - Naznaczona Stephenie Meyer - Zmierzch Stephenie Meyer - Księżyc w Nowiu Alan Philips, John Lahutsky - Porzucony C.S. Lewis - Opowieści z Narnii Asha Miro i Anna Soler-Pont - Śladami drzewa sandałowego Thomas Harris - Milczenie owiec Emily Rodda...
Przeczytałam, dziękuję za wysłanie tej książki w podróż. :) Evuś poprosiła o przesunięcie na koniec kolejki. Pisałam w piątek do Melanii, jeszcze nie odpowiedziała, ale myślę, że jeszcze trochę poczekam. :)
Piękny! :) 7 to szczęśliwa cyfra. :) Wszystkiego najksiążkowszego i najbiblionetkowszego! :)
Czy można się jeszcze dopisać do kolejki? Bardzo chciałabym tę książkę przeczytać :)
Ja z kolei nie jestem zachwycona twórczością Musso. Jak dla mnie, jego książki nadają się w sam raz na nudę w ramach bezmyślnego czytadła, ale nic więcej. Przedstawione w powieściach wydarzenia są nierealistyczne i niewiarygodne (nie mam tu na myśli wątków fantastycznych), a fabuły schematyczne. Pewnie przeczytam kolejne jego książki, ale bez większych oczekiwań.
I ja mam taką nadzieję, teraz moja kolej...
Nie odpowiadają mi Twoje propozycje. Masz może jakieś inne ?
Byłam w schowku; mam jeszcze kilka z Twoich "tych do przeczytania", a mianowicie: Agent Dołu Ciemno prawie noc Kapelusz za 100 tysięcy Kochanice króla Kotka birmańska (i całą Nepomucką - chcesz jej coś jeszcze?) Moja wojna trzydziestoletnia Muzyka i cisza Pantaleon i wizytantki Szachista Złodziejski honor z tym, że niektóre u mamy mam; będę u niej po 14 lipca, przywiozę. Nie będę się rozdrabniać na parę książeczek, tym bardziej...
Mam wrażenie, że w weekend odkryłam następczynię Joanny Chmielewskiej. Przeczytałam „Wiosnę po wiedeńsku” Katarzyny Targosz i czuję niedosyt, bo chciałabym poznać coś jeszcze tej autorki. Powieść wprowadziła mnie w dobry, wakacyjny nastrój. I bawiłam się niemalże jak dawniej przy książkach Chmielewskiej właśnie. Główną bohaterką jest Katarina – polska projektantka mody mieszkająca w Wiedniu. Ma nietuzinkowych przyjaciół, z którymi rozwiązuje z...
Jeżeli książka jeszcze wędruje to chętnie przeczytam
Poproszę o miejsce w kolejce
Aktualizuję listę: 1. Monika.W 2. dzopikowa 3. misiabela 4. MarcinKa 5. veldorota
Poproszę o miejsce w kolejce:)
"Komnata tajemnic" i "Kamień filozoficzny" nieaktualne. W dalszym ciągu zapraszam do wymiany.
Książka powędrowała do ACM(ona) :)
Cieszę się, że nie tylko mnie ta książka zniesmaczyła. Już myślałam, że jestem jakaś inna ;).
O ile "Submarino" bardzo mi się podobała, o tyle zachwytów nad "Baśnią" nie rozumiem. Owszem, pierwsza część może się podobać - pisana z perspektywy naiwnego chłopca, ocierająca się o realizm magiczny. Ale druga część nie wciąga, nie intryguje, momentami wręcz nudzi. Bohater snuje się bez celu, tak jak cała fabuła. Kulminacyjny, wydawałoby się, moment jest potraktowany po macoszemu i wspomniany tylko w reminiscencjach - a w dodatku niezbyt uzasad...
Pięknie napisane..
Piękny :). Życzę interesujących książek do przeczytania i pięknych recenzji do ich opisania. Pozdrawiam.
Dziękuję bardzo! Wygrywa Child stosunkiem głosów 2 do 1. Pozostałe książki, smutno łopocząc okładkami, wędrują na półkę w oczekiwaniu na przypływ mojej łaskawości. Nawiasem mówiąc, coś czuję, że nie będzie im łatwiej, bo konkurencja już się pcha grzbietami do przodu.
Wymienionych pięciu książek nawet nie próbowałbym zaczynać :) A z książek, które mnie zmogły pamiętam: - w podstawówce dopiero za trzecim razem dałem radę przeczytać Owcze ścieżki - w ogólniaku nie dałem rady 622 upadki Bunga czyli Demoniczna Kobieta - później za zbyt męczącego uznałem Don Kichote Wspomniałbym też o cyklach powieściowych. Przeczytałem tylko po jednym tomie i nie mam ochoty na więcej w przypadku serii: - o Harrym Potterz...
Na farmie niedaleko Windhuku w czasie próby kradzieży zastrzelono farmera, a jego syna porwano. Nastroje wśród zagrożonych wywłaszczeniem i nękanych napadami białych mieszkańców są coraz gorsze. Czarnoskóry, który znajdzie się przypadkiem w okolicy, łatwo może zostać potraktowany jak bandyta. Rozlew krwi wydaje się nieunikniony, dlatego inspektor Clemencia Garises musi jak najszybciej rozwikłać sprawę morderstwa. Niestety wszystkie tropy prowadzą...
Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze zajrzy, ja sam też nie miałem od tamtego czasu problemów z fotografowaniem w sklepie, ale przy okazji innej (nie mojej) historii umieszczono kilka linków w temacie: http://digitalbranding.pl/2012/05/23/prawo-fotografa-1 http://fotoprawo.pl/index.php/2012/02/kogo-i-co-mozna-zgodnie-z-prawem-fotografowac/ http://www.milekq.republika.pl/dokumenty/photograpic01.html
Wierz mi, to jest "problem" nie tylko "zawodowych" scrabblistów ;) A do grania polecam 2 miejsca: - kurnik.pl - tam zaczynałem, ale plansza i słownik są dość różne; dodatkowo jest trochę "progów" - dziwaków wspomagających się oszukańczymi programami oraz zwykłych chamów czy nieumiejących przegrywać; ale można nauczyć się ich unikać; no i jeden plus - zawsze szybko można znaleźć chętnych do gry! - zagraj.pl - oryginalne scrabble, oficjalny sł...
Jestem zawiedziony. Po porządnej pierwszej części sagi, drugą przeczytałem zmuszając się i opuszczając opisy. wszystko byłoby w porządku gdyby nie ten cały motyw kochanka. Gdyby to był wątek, jakiś epizod... Ale nie dwóch głównych bohaterów.
O proszę, ja niedługo mam w planach przeczytać
Zgadzam się, ale jednak trzeba pamiętać, że ta książka nie jest adresowana tylko do Polaków. Została napisana i wydana po raz pierwszy w Stanach, a Amerykanie siłą rzeczy mają mniejsze pojęcie o historii getta warszawskiego, wojennej Warszawy i chyba drugiej wojny w ogóle. Dla mnie w tej książce za dużo było wątków, tak jakby autorka chciała zmieścić wszystko - i opisy życia domu Żabińskich, i psychologię oprawców, i żubry w Białowieży, i relacje...
Bardzo.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)