Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Jeszcze jeden antykwariat można znaleźc w sieci pod adresem: www.antykwariat.pl - a jeśli ktoś woli tradycyjne zakupy, może zajrzeć do jego siedziby w Poznaniu. :)
"Pomniejsze bóstwa" T. Pratchett (5) "Pieśń o Nibelungach" (5) "Noc Walpurgi" G. Meyrink (4) "Kot w stanie czystym" T. Pratchett (4) "Historie" G. Grass (4) "Henryk von Ofterdingen" Novalis (3) "Dziennik Zlaty" Z. Filipovic (5) "Mniej niż nic" E. Kim (5)
Dowody same się ujawniły. Bo pretensje maja tylko te same osoby. A nie obrażam niko. Pojęcie jak nastolatki, dałam do tych wypowiedzi, które czepiają się najmniejszych szczegółów. I dlaczego tak złosliwie???????? Może już zaprzestanę rozmowy, bo chciałam porozmawiac o autorach, których lubie, a widzę, że robię im tylko szkodę, bo jak widzę można pisać tylko o książkach, które są juz lata na rynku. Pozdrawiam was wszystkich, nie obrażam sie na wa...
Tak tak.
po turecku. psychologia społeczna czy psychologia kliniczna? :)
Przeczytane w czerwcu: "Chwile wolności. Dziennik" V. Woolf (5) "Szpieg w domu miłości" Anais Nin (1) "Madame Sinobroda" R. Bożek (5-) "Ślad po mamie" M. Dzido (5-) "Regał ostatnich tchnień" A. Veteranyi (4) "Julita i huśtawki" H. Kowalewska (5) "Zupa z granatów" M. Mehran (5) "Księga początku" A. Nasiłkowska (2) "Dom Róży; Krýsuvík" H. Klimko-Dobrz...
No, ktos tu przekopiował nie tylko link, ale większosc tekstu. Co mi nie wolno, ale innym tak.
Cóż za skromność... Od dłuższego czasu przypatrywałem się Biblionetce zanim założyłem tu konto, ale nigdy nie przyszło mi przez myśl stwierdzenie, że "bawią się" na tym forum tylko nastolatki. Twierdząc tak obrażasz wprost nas wszystkich jako Użytkowników, i tych którzy są tutaj od chwili powstania Bnetki, i tych którzy dopiero niedawno dołączyli do tej społeczności. Sam co prawda nie mogę się pochwalić długim stażem, ale nie podoba mi ...
Mogę zgodzić się z jednym z ostatnich zdań: że z książki można COŚ wynieść. Ja wyniosłam przekonanie, że moja wiedza na temat światowej literatury czy też poezji jest żadna. A mimo wszystko nie żałuję, że przeczytałam "Grę w klasy", ponieważ ta powieść zmusza mnie do doskonalenia się, do poszukiwania i do czytania jeszcze większej ilości niezrozumiałych dla mnie książek.
"Do albumu" "Nie czekaj na wzajemność Telefon i róże Kiedy ciebie nie chcą Nie piszcz nie szlochaj Najważniejsze przecież, że ty kogoś kochasz Czy wiesz że łzy się śmieją kiedy są za duże" Ks. Twardowski
Nie znam Danuski be. Ale skoro juz jestem królową, to chetnie bym ja poznała.
GRATULACJE WSZYSTKIM MATURZYSTOM :) :) :) :) :) :) Miłych wakacji wszystkim.
Ojejku, jaki zaszczyt mnie spotkał. Czyżbym z autorki została juz włascicielka wydawnictwa? Świetnie zaczynam się bawic. Tylko jakby ona się o tym dowiedziała, to by się bała, że będzie miała we mnie konkurencję.
Hania podała tylko link, a nie pół wywiadu.
Już... no dobrze. Choć może jeszcze do jurtra przeczytam jeszcze jedną pozycję :-) Właśnie zaczynam "A lasy wiecznie spiewają". Niemniej jednak mój czerwiec wyglądał tak: "Hamlet" - William Shakespeare (5) "Laleczka" - Joy Fielding (3) "Mary, Mary" - James Patterson (5) "Bez skrupułów" - Harlan Coben (4) "Obiecaj mi" - HarlanCoben (5) "Śpiąca królewna" - Phillip Margol...
Kiedy Wikingowie Osmund i Candamir przypłynęli do swojej wioski Elasund, z wielu spichrzy, chat i największej stodoły pozostały już tylko zgliszcza. Napastnicy nie znali litości. Jeśli czegoś nie mogli zrabować, starali się to spalić. Z ich rąk zginęli mężczyźni, kobiety i dzieci. Tych, którzy zostali przy życiu, praktycznie pozbawiono szans na przetrwanie zimy. Wówczas w głowie krewniaka Candamira rodzi się szalony plan – gdy tylko nadejdzie wio...
Witaj veverico. W czerwcu przeczytalam kilka ciekawych pozycji. Nie za dużo, ale wszystkie moge polecić. "Boską" przeczytałam, bo jestem za daleko aby sobie zobaczyć przedstawienie Jandy. A tak by mi się chciało. ;) "Spirit catchers" to młodzieżowa, zbeletryzowany odcinek życia Georgii O'Keeffe, ciekawa i ogromnie zachęciła mnie do poznania tej malarki. Jej życie i twórczość są w pewien sposób imponujące. Pewnie trudno akurat...
1. Domofon (Miłoszewski Zygmunt). Zamiast dobrego polskiego kryminału (jak to gdzieś ktoś napisał) - średni polski thriller-horror. I niesamowicie kiepskie sceny seksu. :/ 2. Dziewczyna z zapałkami (Janko Anna). Miła, emocjonalna poezjo-proza. 3. Most San Luis Rey (Wilder Thornton). Zaskakująco przyjemna lektura, gdyby nie polecanka BNetkowa, pewnie nigdy nie trafiłaby do moich rąk. 4. Bracia Lwie Serce (Lindgren Astrid). 5. Foe (Coetzee John...
Dzięki Misiaku. :) Też Ci gratuluję. :) Ja jeszcze nie do końca mogę powiedzieć, że mam wakacje... Ale już niedługo. :):D
Gratulacje Empe! A ja dziś zaliczyłem sesję! Mam teraz wakacje do października!:)
Główny bohater powieści, Werner Werner, to nietypowa osobowość, która z własnego wyboru znalazła się w raczej nietypowej sytuacji – zostaje opiekunem niesfornego dzieciaka. Jest to początek niezwykłej przyjaźni, która decydująco wpływa na zmianę życia i osobowości chłopca i jego matki, samotnej businesswoman, zmienia także samego Wernera Wernera. Przesycona znakomitym humorem powieść próbuje odpowiedzieć na pytania o rolę rodziny, a w zwią...
Do wszystkich, którzy to czytają :) :D :D :D :D Pozdrawiam.
Historia Nataschy Kampusch wstrząsnęła całym światem. Ta dziewczyna została uprowadzona jako dziesięcioletnie dziecko i przez osiem lat była więziona przez niejakiego Wolfganga Priklopila. Między Nataschą a jej porywaczem wytworzyła się specyficzna więź, która na nowo definiuje pojęcie syndromu sztokholmskiego. Stał się dla niej ojcem, przyjacielem, a wreszcie najprawdopodobniej kochankiem. W dniu jej ucieczki popełnił samobójstwo. Autorz...
Oj, Ty też. :) Biologia i chemia... Brr! Mnie też ulżyło, ale nie od razu, dopiero teraz jest mi leciutko... :)
No, to naprawdę masz powód do dumy :). U mnie polski podstawowy - 70%, angielski podstawowy - 94%, biologia i chemia rozszerzone - 78% i 53%. Ale za to jaka ulga :).
Ależ Aniu gdzie Eleonorze i Mariannie do Rebeki Sharp czy Markizy de Marteruill?? To nie są intrygantki:) To samo Lizzy i Jane:) A dzięki za zwrócenie uwagi na błąd, już poprawiłem:) ps. Jak staropolka??:)
Taa, królowa, a danuskabe to twoja prawa ręka, nie?
Prawdziwa historia o tym, jak cudowne wakacje mogą zmienić się w koszmar, jak trafia się z hotelu do więziennej celi, niekoniecznie popełniając przestępstwo. Pisana z pasją (pierwotnie po kryjomu), między aresztowaniem a rozprawą, między ogłoszeniem wyroku a zwolnieniem, opowieść o tym, że nawet wobec śmiertelnego zagrożenia można nie tylko wytrwać, ale także odnaleźć autentyczną radość życia. Opowieść, która chce potwierdzić, że fakt przewagi...
Kiedy Robert Reckliss otrzymuje coś, co wygląda na miedzianą szkatułkę, nie wie, że ten mały przedmiot zupełnie zmieni jego życie. Wkrótce potem Robert odkrywa potężną broń, która jest w stanie zmieść z powierzchni ziemi całą zachodnią cywilizację. Wybuch ma nastąpić za siedem dni. Zapobiec może mu tylko siedem kluczy, które można zdobyć po przejściu siedmiu ciężkich prób. W wypełnieniu misji pomaga Robertowi tajemnicze medium, ale inne potęż...
Czesć, jestem królowa. To moge napisac. Nie mam jednak prawa witać się w imieniu autorów. Chciała bym pisac książki, ale nie umiem. Umiem tylko czytac i wypowiadac sie na ich temat.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)