Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
"World War Z" i "Szczury" to porażka, czy ja źle zinterpretowałam? Akurat te dwie książki, zwłaszcza "World War Z" uważam za jedne z najlepszych w tym gatunku (ale przyznam, czytałam niewiele). Po "Gubernatora" sięgnęłam tylko dlatego, że chciałam poznać jego historię.
O! To jest dobry pomysł! A jak już jakiś brakujący tag będzie, to będzie go można podpiąć do większej liczby tytułów!
Też czekam na opcję wyszukiwania po tagach. Mam nadzieję, że się doczekamy. A jeśli chodzi o brakujące tagi, to zgłaszam też poprzez "Zgłoś błąd" pod konkretnym tytułem do jakiego by mi pasował dany tag. I całkiem sporo już tak zostało dodanych. ;)
Czytałam kiedyś romans współczesny (wydaje mi się !), w którym głowna bohaterka wraz ze swoim chłopakiem i jednocześnie współpracownikiem pojechali do jakiejś rezydenci. Mieszkał tam główny bohater ( Jego imię zaczynało się chyyba na R, więc możliwe, że Robert), który bardzo dużo czasu spędzał z głowną bohaterką. Wiedział, że jej chłopak jej nie kocha i próbował jej to pokazać (chyba). Pamiętam, że on pewnego dnia uciekł, chyba z jakimiś pienię...
Tak, wiosna, wszystko spod ziemi wyłazi... ;) Chyba wrócę do tego cyklu, bo po ostatnich porażkach, "World War Z" i "Szczurach Wrocławia", zwątpiłam, że jeszcze coś można wycisnąć z tematu, a pamiętam, że "Gubernator" był naprawdę niezły. U mnie dla odmiany dopiero teraz zima i mróz a nawet Morze Północne - zaczęłam cykl Marthy Grimes o Jurym, aktualnie jestem w drugiej części. Małe angielskie klimatyczne miasteczka, zbrodnie i śniegi, śnie...
A ja nadal w mroźnych klimatach, i to nawet bardzo, bo podróżuję Po Syberii :)
Sprzątając starą piwnicę, natknęliśmy się na całkiem sporo starych książek. Stan większości średni, jednak może kogoś coś zainteresuje za symboliczną złotówkę? Poniżej lista, w razie czego, jestem wstanie porobić zdjęcia książkom, wypisać daty wydania, wydawnictwa itp. 1. Alina i Czeslaw Centkowicowie, Odapri syn Egigwy 2. Iwan Jefremow, Mgławica Andromedy 3. Raymond Chandler: głęboki sen złote rybki zamknięty krąg tajemnica jeziora 4...
Dodaję: Niedokończone opowieści - 10 zł
Dzięki, wygląda super!
Marzenie Celta - pierwsze spotkanie z tym autorem Narodziny gubernatora - no nie da się ukryć, że czytam wszystko o zombie
Za oknem nieśmiało zaczyna się pokazywać wiosna. Krokusy, przebiśniegi, słońce mocniej świeci. To zmieniamy styl czytania na wiosenny! Co czytamy?
Może być za Księgę życzeń i podziękowań
Witaj, znajdziesz coś u mnie na wymianę za D. Hoerner: Biżuteria z paciorków i koralików ?
Mam takie książki na wymianę/sprzedaż: - D.H. Lawrence: Kochanek lady Chatterley 4zł - M. Ziółkowska: Światła w cudzych oknach 4zł - S. Bassignac: Rozświetlone akwaria 9zł - D. Hoerner: Biżuteria z paciorków i koralików 9zł - M. Samozwaniec: Na ustach grzechu 7zł - A. Minkowski: Marta Patton i amulet szczęścia 7zł - A.F. Dominy: OMG czyli racje i oracje 12zł - L. Rennison: Jak oswoić włoskiego rumaka 6zł - T. Różewicz: Kartoteka 3zł ...
Dzięki za wiadomość, lecę zamówić! :)
Vemono, książka jest już dostępna w B. i schodzi aż miło:D:D:D Mam już swój egzemplarz:D
Przez przypadek znalazłam jeszcze książki dla dzieci o leśniczym i zwierzątkach. Można je obejrzeć i fragmenty odsłuchać na stronie http://www.bedon.lasy.gov.pl/aktualnosci/-/asset_publisher/1M8a/content/nowe-wydawnictwa-lasow-panstwowych#.VuxXAFL6v6M
Ale tam trzeba dopłacać za przesyłkę. ;)
Chętnie przeczytam. Ciekawa jestem, czy będzie tak samo dobra, jak starsze "siostry".
Mrówkę z ubotem przeczytałem lata temu. Została wydana w 87 będąc ostatnią w cyklu, aż do niedawna.
Jest jeszcze przynajmniej Dzika Mrówka i tajemnica U-2002 (wydana jako „Dzika Mrówka i tajemnica Bursztynowej Komnaty”) - też Wydawnictwo Literatura, 2012.
Jest na Ravelo z torbą w prezencie. :)
Nie zauważyłam, a to dobra wiadomość. Z przyjemnością przeczytam.:)
Ja też i bardzo liczę, że będzie.
Czekam na Bonito, ale jeśli niedługo się nie pojawi, to poszukam i w innych. :) Też myślę, że nagonka mocno zachęciła wiele osób, które inaczej nie zwróciłyby uwagi na tę pozycję. Paradoksalnie - chcąc ludzi zniechęcić, nakręcili koniunkturę. ;)
I jeszcze jedna, jak się okazuje, mało znana (5 ocen od 2006 roku) książka dla starszych dzieci o II wojnie światowej Halicz
Sądząc z ilości ocen (7...) całkiem nieznana, a przepiękna i naprawdę warta uwagi książka dla dzieci (ale i dla rodziców!) z 2004r. Diabełek Dla mnie na 5,5!
Doktor Sen
Mgławica Andromedy Około pięćdziesiąt lat temu czytałam ją z wypiekami na twarzy. Ciekawa jestem, co będzie teraz.
Bardzo niedobre, oj, bardzo niedobrze... Coś czuję, że mój czas czytelniczy kurczy się w zastraszającym tempie! Halicz i Diabełek chyba zaraz wskoczą mi do torby! Całe szczęście, że Fajna ferajna już tam kiedyś była:)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)