Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ostatnio kupiłam :) 100 wyjątkowych miejsc: Zobacz, zanim znikną - niezwykły album, piękne zdjęcia + tekst, a wszystko to tylko za 10,92 zł !!! (normalna cena albumu 69 zł), w odkrytej przez Misiabelę, taniej księgarni internetowej http://www.nieprzeczytane.pl/ Marzyłam o Afryce Pieszo do Chin: Wrażenia z podróży Anatomia niepokoju: Pisma wybrane 1969-1989 - za 5,24 zł (cena na okładce 39,90 zł) Błękitne niebo & czarne oliwki Torebki vintag...
Co racja to racja. Moim zdaniem e-booki powinny być jednak tańsze od wersji papierowej, bo odpada chociażby koszt druku i fizycznego magazynowania wydanych w ten sposób książek. Cena powinna zachęcać do zakupu. A tak ludzie w większości nie kupują książek, bo te są po prostu drogie. Podręczniki również - im wyższy szczebel edukacji, tym wyższe koszty. Student bibliofil może wypożyczać książki z uczelnianej biblioteki, ale zawsze znajdzie się parę...
Witam, muszę sobie zrobić przerwę od książek opisujących działania wojenne z perspektywy III Rzeszy, i wypadałoby przeczytać wspomnienia jakiegoś żołnierza Armii Czerwonej. Czytałem już: -Sołdat od Leningradu do Berlina (Którą zresztą polecam) -Przez wojenną zawieruchę -Czerwony niszczyciel czołgów -Artylerzysta Stalina -Czerwony kawalerzysta -Byłem dowódcą oficerskiej karnej kompanii Armii Czerwonej -jeszcze pożyjesz (wydana chyba w PRL-...
Tak „po nitce do kłębka” dotarłem do recenzji Chomiki nie są nudne i wiadomości o książeczce Chomiki. Książeczka jest z 1968 roku, oceniły ją jak dotąd tylko 4 osoby, ale za to średnia ocen to 5,25:)
Za mną 40 książek w tym roku, więc więcej niż 1 tygodniowo :D
Lekcji więcej nie będzie Książka mnie nie zachwyciła. Nie to, żeby całkiem do niczego, ale bez fajerwerków, tak na 3+...
Złoto: "Profesor Tutka" Szaniawskiego i ex equo - "Saga o Juzasie" Baltusisa Srebro: "Cyberiada" Lema Brąz: "Trylogia" Sienkiewicza
1. misiabela 2. Butterflyk 3. Chilly czyta 4. Dominika 5. Buchling 6. ediszon 7. veldorota czyta :) Ktoś jeszcze jest chętny? :)
"Ostatnie historie" od dziś u mnie
Jak letkie to Opowieści z Wilżyńskiej Doliny i Wiedźma z Wilżyńskiej Doliny a potem ciurkiem Twardokęsek czyli Plewy na wietrze i następne.
Których nie masz?
Aniu. Moja droga. Tytuły od Ciebie to moje pewniaki. Dodaję sobie do schowka te, których nie mam. :-)
Sposobu pisania nie będę porównywać. Jedni wolą brutalny, inni plastyczny i prosty, inni bardziej wyszukany. Przemogłam się, przeczytałam wszystkie tomy, które wyszły. Prawdę mówiąc, początkowe wciągnęły mnie o wiele bardziej niż późniejsze, znacznie bardziej też zainteresowały. Postacie, które za coś ceniłam w późniejszych tomach albo umierały (do tego nic nie mam, taki zamysł autora) albo traciły na charakterze (czego nie lubię). Prawdę mówiąc ...
Hej, przy szukaniu nowej pozycji fantasy, z którą chciałabym się zapoznać, przepytałam znajomych. No i mam efekt. Koleżanka serdecznie polecała mi zapoznać się z twórczością tej autorki. Trochę poszperałam i czuję się skuszona. Podstawowym problemem jest oczywiście od czego zacząć? Najłatwiej od tomu 1, wiadomo, lecz tutaj widzę kilka cykli i kilka pozycji niezależnych. Co polecacie na początek?
Zapraszam serdecznie do Pszczyny :-) Lubimy ludzi, koty, książki... Wprawdzie "kratkowa" kotka znalazła super dom, "kratkowy" kot Król Karol również (pod moim dachem zresztą ;-)), ale wciąż się tu kręcą ich kocie siostry, bracia i reszta rodziny, więc jest szansa, że któreś umili Wam pobyt w naszych gościnnych progach :-) I mamy fajny ogródek, z piwem ;-) https://www.facebook.com/CafeKratka Pozdrawiam :-) Kasia - właścicielka Cafe...
Tak głupio spytam: Ania z Zielonego Wzgórza i pozostałe tomy cyklu czytałaś, bo w Twoich ocenach nie widzę. Jeśli nie, to polecam bardzo. I jeszcze: Klaudyna w szkole i dalsze tomy, chociaż saga z prawdziwego zdarzenia to jest, ale czyta się świetnie cykl o Teresce i Okrętce - Zwyczajne życie - pierwsza część - to też nie jest typowa saga, ale rodziny w tle są i wspaniałe przygody, i mnóstwo humoru, prawdziwego "chmielewskiego" jak równ...
Dzięki. :)
Książka spakowana i gotowa do podróży do następnej osoby :)
Aha. Szkoda...
Jeśli chodzi Ci głównie o tytułowe opowiadanie, to można je także znaleźć w Arcydzieła: Najlepsze opowiadania science fiction stulecia. A na ile jest pasjonujące także dla uznanych autorów, świadczy motyw hodowli bystretek w Pan Lodowego Ogrodu: Tom 1 ;)
Nie czytałem wcale H-B i raczej nie zamierzam, ale o jego książce czytałem bardzo pochlebną recenzję: http://miastoksiazek.blox.pl/2014/06/Czytanie-o-gorach.html Nie wiadomo, komu tu wierzyć...
Pewnie nie ma co liczyć na zdjęcie kościoła w stroju bikini?
Czy wie ktoś coś na temat serii Lato z Kryminałem 2014 i ewentualnie jakie tytuły są planowane ??? Z góry dzięki za odpowiedź :)
Hmmm ... Jak uporam się z Grimusem zabiorę się za Czarodziejkę :) Ale przyznaję że fragmenty u Rushdiego potrafią wzbudzić niesmak.
Ciężko wybrać, więc będą trzy przykłady z wielu:) "Rok 1984" G. Orwell "Tigana" G.G. Kay "Rozmowy z katem" K. Moczarski
Jak najbardziej:) Taki "zakon" strzegący pokoju na świece:) Ale w mojej opinii "Eragon" to taka kompilacja wielu różnych dzieł: Gwiezdnych Wojen, "Władcy Pierścieni", trochę (tu może bardziej naciągane) z książek Anne Mccaffrey, itd., itd. Oczywiście wiek autora miał w tym przypadku znaczenie, a i motywy wybrał dość popularne w dziełach tego gatunku.
Interesuje mnie "Za dziewiątą falą. Księga legend irlandzkich". Niewiele mam do wymiany, ale może coś znajdziesz?
Książka od wczoraj u mnie
Książka dzisiaj powędrowała do kolejnej osoby. Dziękuję za możliwość jej przeczytania :)
Zaczęłam czytać jak 8-latka i tak mi zostało do dziś. Dzięki czytaniu poszerzam horyzonty. Rzecz jasna czytanie powieści to co innego niż czytanie podręczników akademickich. W czasie swoich studiów czytałam z przyjemnością tylko to, co mnie naprawdę interesowało.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)