Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
W trakcie Harmiderek - Marcin Szmander (nie wiem, czy to skończę, bo jakoś szkoda mi czasu, choć "grube" to nie jest, ale póki co kwalifikuje mi się to na ocenę 1... szkoda, bo polubiłam autora) Pan Samochodzik i testament rycerza Jędrzeja - 4 te powroty do lektur z dzieciństwa - bezcenne! Lekcje francuskiego: Przygody z nożem, widelcem i korkociągiem - 4 smakowite, aż ślinka cieknie od 1 strony, aż mam ochotę na żabie udka i ślimaki (bo pon...
Dziwny przypadek psa nocną porą
O, nowy Dehnel! Wrzucam do schowka. Powiesz coś na jego temat? :)
I jak wrażenia?
Dotarła :) Od jutra zabieram się do czytania.
Oki :) poszukam :)
Hmmmm...Głównie z powodu porównania do książki Plebanek o podobnej tematyce, w której jednak rys psychologiczny bardziej mi się podobał, wyzwoliła we mnie jakieś emocje, miała temperaturę i język, którym była napisana, nie zawiódł. Nawet nieliczne sceny erotyczne były dość "smaczne", o co - niestety - bardzo trudno.... A u Witkiewicz wszystko wypadło na tym tle dość blado....
Mój luty: Przybić piątkę 4,5 Fashion Babylon 3,5 Meksyk Noir 4 Padre, strzelba, różaniec i koń 4 Kwestia wiary 5 Idealnie dobrani 3,5 Nie wszystko o moim życiu 4 Ameksyka: Wojna wzdłuż granicy 5 Młodszy księgowy: O książkach, czytaniu i pisaniu 5
Albo dwójka z dopłatą do jedynki?
"1000 lat wkurzania Francuzów" powędrowało do schowka:)Tytuł arcyciekawy.
Bomba!!!!!!!!!! Jesteś wielka, Mariolka! :-))) Pokoje różnoosobowe? Są jedynki?
Ja też teraz czytam Stalin: Dwór czerwonego cara 😃
Napiszesz o swoich wrażeniach z "Siedmiu szklanek"?:)
Koniecznie:)
Oj, a czemu "Opowieść niewiernej" oceniłaś tak nisko?
Poślubiona Borgii Przypadają mi do gustu powieści historyczne pisane w pierwszej osobie, pod warunkiem, że są dopracowane i zawierają porządną dawkę historii - jak ta właśnie. Wprawdzie wszystko jest odrobinkę podkoloryzowane (jestem po lekturze wspaniałej Lukrecja Borgia: Jej życie i czasy i trochę to inaczej wygląda w świetle materiałów źródłowych) Ale i tak ocena 5,5. 1000 lat wkurzania Francuzów Historia na wesoło. Czemu nie, jeśli tylko...
Przeczytane w LUTYM 2013 r. 1. Sylvia Day "Dotyk Crossa" (5) 2. Elizabeth Adler "Lato w Toskanii" (5) 3. Artur Conan Doyle "Przygody Sherlocka Holmesa" (z tomu "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" (5) 4. Katee Robert "Szczęśliwa zamiana" (5) 5. Zygmunt Zeydler Zborowski "Szlafrok barona Boysta" (4,5) 6. Gina L. Maxwell "Edukacja Kopciuszka" (5) 7. Karol May "Upiór z Llano Estacado" (po rosyjsku, podobno pełna wersja) (6) 8. Syl...
Saturn z krasnoludkami do schowka!
W lutym: Pan Lodowego Ogrodu: Tom 4 - 4,0 - mogłoby być krócej. Są partie, które niemiłosiernie się ciągną, co i tak nie zmienia faktu, że cała seria jest na tyle dobra, by nie pozbywać się jej z półki na rzecz wrzucenia w Kindle'a ;) Emma - 4,0 - mój pierwszy audiobook. Jak nie przepadam za Dereszowską - aktorką, tak jako lektorka bardzo mi się uwidziała. Motyl - 4,0 - nie będę się rozpisywała,pozwolę sobie tylko odesłać do recenzji Ann RK :...
Ch.Link "Obserwator" (4) J.Iwaszkiewicz "Dzienniki 1911 - 1955" (5) K.Eriksson "Księżniczka Burundi" (2,5) R.-P.Droit "51 zabaw (z) rzeczami: Doświadczanie rzeczywistości" (4,5) S.Fleszarowa-Muskat "Lato nagich dziewcząt" (4) Z.Kucówna "Szara godzina" (3) M.Witkiewicz "Opowieść niewiernej" (2,5) S.Abbott "Jutrzejsza miłość" (3) J.Davis "Kto to mówi?" (4) B.Hoffman "Lato w Savannah" (4,5) J.Briskin "Dzieci Kaliforni" (3) J.Briskin "Tamt...
Można się jeszcze wpisać na listę?:)
Mam całkiem ładne połączenie z Mysłowicami, ale jeśli nikt się nie dopisze to ja jestem chętna. Pomęczę Martkowską żeby się wypowiedziała :)
Jednak będę :D Czy będziesz mogła wziąć ode mnie książkę? Będziesz miała bagaż?
Luty 2013: 1. Robert Katee - "Szczęśliwa zamiana" (5,5) 2. Garcia Kami, Stohl Margaret - "Piękne istoty " (4,5) 3. Walker Natasha - "Tajemnice Emmy: Początki" (5) 4. Reynard Sylvain - "Piekło Gabriela" (6) 5. Jackson Vina (pseud.) - "Osiemdziesiąt dni czerwonych" (5,5) 6. Lewis Jennifer - "Żona za milion dolarów" (4,5) 7. York Rebecca - "Niebezpieczna gra" (5,5) 8. Graham Lynne - "Podróż do Grecji" (5) 9. Po raz kolejny: Christie Agatha...
Uda mi się dotrzeć bezpośrednio na miejsce, nie trzeba :)
Ja też poproszę o dopisanie. Chciałabym być. Nie wiem tylko, czy będę sama czy z potomkiem ;).Termin mi obojętny.
Jeske-Choińskeigo czytałam Tiara i korona: Powieść historyczna z czasów Grzegorza VII - bardzo rzetelna, przyzwoita proza, bez szału, ale uważam, że warto.
Mnie na razie te szczególiki rozczulają. Wizja antykwariuszy żydowskich, którzy nie umieją czytać w ogóle albo nie znają polskiego - niesamowita i właściwie nie do pojęcia prawie.
My nie jesteśmy pewni jeszcze, ale rozważamy przyjazd.
Znalazłam odpowiednie słowo: ona jest sucha, emocjonalnie sucha. Dla mnie, oczywiście. :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)