Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Podróż Bena Pochowajcie mnie pod podłogą Kochaj rewolucję!: Niedokończona powieść wszystkie w taniej książce :)
Niebo ze stali: Opowieści z meekhańskiego pogranicza i Lepiej: Zapiski chirurga o efektywności medycyny.
Zieloni śpią nago: Historia ekocyniczki, która odłączyła lodówkę, sprzedała samochód i znalazła miłość – w 365 dni (4,5) moja czytatka o książce Sensowna ekologia tak, przesadna nie Umrzeć próbując (5) 61 godzin (5) Czasami warto umrzeć (5) Morderca bez twarzy (4) Psy z Rygi (4) Gdzie zaległy cienie (4,5) Oskar i pani Róża (3) Pustynia miłości (4,5) akcja Nobliści
Dzięki. Szekspira lubię, a jakże! Przeczytałam w ciągu trzech tygodni prawie wszystkie jego dramaty, nieźle pomieszały mi się w pamięci, w efekcie czuję się tak... jakbym ich nigdy nie czytała. :)
Lubię Joya i konkursy Joya, więc się cieszę, chociaż, kura, nie mam czasu na nic.
Szczerze mówiąc - nie działa. Nie znoszę droczenia. Ziemkiewicza i tak przeczytam, jak znajdę. Nie ma go w mojej bibliotece.
sierpień 85.23000 - Władimir Sorokin 86.Friday - Robert A. Heinlein 87.Wiersze i poematy - Władysław Broniewski 88.Ciemność i pleśń - Stanisław Lem 89.Wizja lokalna - Stanisław Lem 90.Fiasko - Stanisław Lem 91.Maska - Stanisław Lem 92.Opiekun Snu - Vonda McIntyre 93.Strofy o górach. Antologia 94.Na góralską nutę - Włodzimierz Wnuk 95.Dolina Rybiego Potoku. Morskie Oko - Józef Nyka 96.Gawędy o przewodnikach tatrzańskiach - Konstanty...
sierpień 28.Opowieści powstańcze. Godzina "W". Węgrzy. Kanał. Ucieczka - Jerzy Stefan Stawiński 29.Budowałam barykadę - Anna Świrszczyńska 30.W alejach spacerują "Tygrysy" - Elżbieta Ostrowska
Cierpkość wiśni - 4,5 Herbatniki z jagodami - 4 Księga dżungli - 3,5 Druga księga dżungli - 3 Wstańcie, chodźmy! - 5 Niespokojne godziny - 4 Trzy róże - 3,5 Wyznania Emmy Carter - 4 Trzydziestka na karku - 4
Mój sierpień przeciętnie ilościowo: * To moja droga: Biografia Jacka Kaczmarskiego - 6,0 - więcej w czytatce: "To moja droga..." Gajda o Kaczmarskim * Mort - 6,0 - jak na cykl o Śmierci trochę za mało Śmierci, ale i tak świetne * Skazani na Shawshank - 3,0 - rozczarowanie roku; przy tak zachwalanym (i zresztą rewelacyjnym) filmie spodziewałam się czegoś dużo lepszego * Trzy wiedźmy - 4,5 - chyba muszę się jeszcze oswoić z wiedźmami * Moje dr...
Już poprawiłem! Czwóreczka:)
Sierpień nędzny czytelniczo, bo bogaty wyjazdowo i gościowo:) Alef - 3,5. W zasadzie nie wiem, jak to ocenić. W trakcie czytania podobało mi się, nawet bardzo, ale już kilka dni później, kiedy wróciłam do pewnych fragmentów - odrzuciło mnie. Pierwszy Amerykanin: Zagadka studiów prekolumbijskich - 5,0. W zasadzie o Pierwszym Amerykaninie nie dowiedziałam się zbyt wiele, ale Cerama lubię nie za wnioski z odkryć archeologicznych, a za rewelacyjne...
Grimes podbiła i moje czytelnicze serce. Świetna jest. :))
Sierpień był dość ubogi: 1) Lustro pana Grymsa (Terakowska Dorota) ocena: 5,0 2) Nim nadejdzie mróz (Henning Mankell) ocena: 5,0 Audiobook 3) Wroniec (Dukaj Jacek) ocena: 4,0 Audiobook 4) Król z żelaza (Druon Maurice (Kessel Maurice) ocena: 5,0 Audiobook 5) Złodziejka (Waters Sarah) ocena: 5,0 Audiobook 6) Mój Egipt (Kret Jarosław) ocena: 5,0 Audiobook 7) Gra o tron (Martin George R. R.) ocena: 5,5 8) Wszystko jest wzglę...
Sierpień był czytelniczo najlepszym miesiącem od dobrych kilku lat, lepsze wyniki miałam tylko w gimnazjum. Ta trzcina żyje - 5 Biała Masajka: Moja wielka miłość - 4,5 Złodziejka książek - 5 Sekret - 3 Sprzedawca broni - 4 Zajezierscy - 5 Drzwi do piekła - 5 Dom na krawędzi - 5,5 Zachcianek - 5 Mercedes-Benz: Z listów do Hrabala - 3,5 Tajemnica Sosnowego Dworku - 4 Śledztwo Decjusza - 4 Sprzysiężenie Katyliny - 4,5 Świętokradztwo na...
Infoszok - 5,0 Przygody Oliwera Twista - 5,0 Proza nagła - 5,0 Opowieści z Wilżyńskiej Doliny - 5,0 Piekło jest we mnie - powtórka, 4,0 Pan Jowialski - 5,0 Lot nad kukułczym gniazdem - 5,5 Ciekawe czasy - 5,0 Od drugiego wejrzenia - 4,0 Trzeci krąg - 4,0 Trucizna doskonała - 4,5 Płonąca lampa - 4,0 Sekrety luster - 4,0
Róże mają kolce 3,5 Babunia 3,0 Diabelskie nasienie: Zakonnice zmieniły nasze życie w piekło 3,5 Randka w ciemno 3,0 Cudowne ocalenie 3,0 Wbrew rozsądkowi 3,0 Żona dyplomaty 3,5 Królowa Słodyczy 5,0 Oszukać przeznaczenie 4,0 Noce deszczu i gwiazd 4,0 Agatha Raisin i ciasto śmierci 3,5 Złoto Zoi 4,0 Czyste intencje 4,0 Czyste szaleństwo 4,0 Kochanek z zaświatów 3,5 Pula szczęścia 4,5 Lucia, Lucia 5,0 W kanałach Lwowa 4,0 A na imi...
4 czerwca
Czekają Cię jeszcze dwie środkowe ;-) Dla mnie cały cykl (czytany w kolejności 1,3,6,4,5,2,7 tom ;-)) był po prostu dobry, nic nadzwyczajnego, po prostu dobra, niezobowiązująca lektura.
Odojewski z nikim nie współpracował. Wrażenia z "Zasypie wszystko, zawieje" miałam takie same jak Ty. Rewelacja. Przejmująca, prawdziwa, pięknie napisana powieść. Szkoda, że Odojewski jest niedoceniany. Czytałam jeszcze "Oksanę" tego autora, ale podobała mi się nieco mniej ze względu na wątek romansowy i dziwne zakończenie.
Dobre książki dające nadzieję
:) Na szczęście dla mnie, bo mnie te błędy strasznie denerwowały. Ale autorka się wyraźnie rozwinęła, aż szkoda, że nie ma więcej części; ostatnie dwie naprawdę bardzo dobre.
Ja pewnie trochę w targecie jestem, bo lubię takie książki z wątkami sensacyjnymi, politycznymi etc. Ale i tak jestem zaskoczona, że to okazała się taka dobra książka, nie spodziewałam się :D
mój sierpień nie dość, że słaby ilościowo, to co gorsza jakościowo: Bunkier (3,5) Kłamstwa (3,5) Goniąc marzenia czyli Podróż poślubna dookoła świata (5,0) Kwiaty na poddaszu (3,5)- tak czekałam na przeczytanie tej książki, ale niestety trochę się zawiodłam Płatki na wietrze (3,0)- gorsza druga część, nie wiem czy przeczytam kolejną, ale pewnie tak, bo nie lubię zostawiać niedoczytanych sag Lokatorka Wildfell Hall (5,5)
Niestety dla mnie to również było rozczarowanie. Książka zdecydowanie dla miłośników Sparksa. Jak na mój gust zbyt łzawo i ckliwie, nawet jak na tego autora ;)
Ja już czytałam "Mróz" i "Upał" i kiedyś wypróbuję jeszcze inne książki autora, chociaż zupełnie nie jestem w targecie, przynajmniej teoretycznie. "Mróz" bardziej mi się podobał, "Upał" jest już IMO trochę gorszy, ale wciąż do rzeczy.
Dziękuję! :) Wszystko to razem - oprócz noty ;) - brzmi interesująco, może się też powinnam rozejrzeć za tą książeczką i wypróbować, hm...
Oj, mogłoby się wydawnictwo ruszyć i wydać coś nowego, już długa przerwa jest ;)
http://www.goodreads.com/book/show/62035.Ensel_und_Krete Mój niemiecki jest beznadziejny, ale tytuł sugeruje Jasia i Małgosię. Z drugiej strony mamy jeszcze http://www.goodreads.com/book/show/11177312-das-labyrinth-der-tr-umenden-b-cher-zamonien-6 czyli książkę Pożeracza Mitów
Pożegnanie z Berlinem
Użytkownicy polecają:
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Dodany: 20.10.2023 22:05
Recenzja oficjalna PWN Recenzent: dot59 Trafiłam na tę powieść krótko po premierze „Zielonej granicy” i długo po tym, jak pewna część moich rodakó (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)