Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Bardzo podoba mi się hasło "My już wiemy co przeczytasz za miesiąc", chwytliwe i intrygujące. "Zakamarek" i "Przytulisko" - nietrafione i moim zdaniem odpychające.
1. Zenon Ziembiewicz ("Granica" - Zofia Nałkowska) 0 PA! PA! 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 28 SAVE 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 32 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 38 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 40 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 22 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 8 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 40 9. Alicja (z powieści Lewi...
Hasło "My już wiemy co przeczytasz za miesiąc", z wyjaśnieniem trochę poniżej "Serwis polecający książki" - jest zupełnie jasne. Chyba ta wersja podoba mi się najbardziej.
Widzę, że mnie się akurat podobają te hasła, co do których inni wolą zachować ostrożność... Dla mnie "My już wiemy..." i "Literackie przytulisko" są zdecydowanie najlepsze! :-)
1. Zenon Ziembiewicz ("Granica" - Zofia Nałkowska) 2 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 26 OUT 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 32 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 38 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 40 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 22 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 8 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 40 SAVE 9. Alicja (z powieści Lewisa Carrolla...
Dzięki za konkretny komentarz :) Te hasła to trochę taka zaczepka, żebyśmy razem wymyślili coś jeszcze lepszego. Plakat powinien być miły dla oka, trochę zaczepny, bystry i pozytywny. Sporo można osiągnąć dobrym hasłem, ale to wyzwanie jest zawsze.
1. Zenon Ziembiewicz ("Granica" - Zofia Nałkowska) 2 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 28 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 32 SAVE 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 38 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 40 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 22 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 8 KILL 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 38 9. Alicja (z powieści Lewisa Carrol...
1. Zenon Ziembiewicz ("Granica" - Zofia Nałkowska) 2 KILL 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 28 SAVE 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 30 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 38 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 40 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 22 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 10 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 38 9. Alicja (z powieści Lewis...
Podmalowane oko
"My już wiemy, co przeczytasz za miesiąc" - tu też zachowałbym daleko idącą ostrożność. Inteligent może to odebrać jako "my jesteśmy mądrzy i lepiej od ciebie wiemy, co jest dla ciebie dobre". Ja tu miałem jeszcze gorzej. W połączeniu z obrazkiem to niemal ,,Wielki Brat patrzy''.
Oko jest do poprawy, zauważyłem już po eksporcie na serwer. Tylko teraz będę musiał poprawiać po dobroci, bo jak przedtem oko było przerażone, to po poprawie jest podbite :)
1. Zenon Ziembiewicz ("Granica" - Zofia Nałkowska) 4 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 26 out 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 30 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 38 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 40 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 22 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 10 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 38 9. Alicja (z powieści Lewisa Carrolla) 30...
Przestrzegałbym przed użyciem plakatu numer cztery. "Przytulisko" trochę kojarzy się z noclegownią dla bezdomnych. "Literackie Przytulisko" ma nie tylko fatalny rzeczownik, ale i kiepski przymiotnik. "Mól książkowy" (nie każdy) może na pierwszy rzut oka uznać "to nie dla mnie - przecież nie jestem literatem". Trochę mało konkretne jest "nikt nie doradzi ci lepiej" (gdyby nie stos książek, to nie byłoby wiadomo, o co chodzi). No i jeszcze słow...
Ogólnie mi się podoba, ale... Nie wiem, czy to ostateczne przejścia tonalne, ale jedno oko wygląda tak, że mógłby być pod nim napis ,,bo zupa była za słona'', a tymczasem jest ,,przyjazne forum''. Gdybym nie wiedział, że prawda, to chyba bym się bał. :-)
Hm. Sznajper stwierdził, że nie będzie ze mną o tym rozmawiał indywidualnie i zapędził mnie z moimi upodobaniami w kwestii plakatów powyżej tutaj. No cóż. Pewnie bywam męcząca. ;-P Przepisuję zatem to, co napisałam Sznajperowi: - duży plus dla hasła: "Literackie Przytulisko" (świetne!) - duży plus dla hasła: "My już wiemy co przeczytasz za miesiąc" (świetne bis!) - mam kiepski zmysł graficzny, ale... bardziej podobają mi się plakaty na błękit...
Właśnie jak trafiłem na twój wpis o tek książce to poczytałem co piszesz i wydawała mi się czymś w stylu "Procesu" Kafki z głęboką próbą ZBADANIA i ZROZUMIENIA postaw "osądzających", a raczej osaczających bohatera; sprawdziłem też tutejszy opis książki i dla mnie jakoś tak za bardzo trąci etyką filozofii... Nie zachęcił mnie ten opis za bardzo, ale co tam;] Zanim przeczytałem opis to zarezerwowałem książkę:) Co prawda, zawsze mogę cofnąć zamówie...
bardzo przyjemne są :)
Plakaty promujące BiblioNETkę (w wersji obrazkowej) Plakaty "BiblioNETkowych Miejsc" Prosto od Sznajpera, dzięki ;)
A, nie, dziękuję; te mam własne. :)
Warto, naprawdę warto książkę Frankla przeczytać. To nie jest "kolejna książka o Holocauście", to coś znacznie więcej. Jest to przenikliwe studium umysłu skazanego na w absolutnie nieludzkich warunkach. Umysłu, który by przetrwać i w tej tragedii odnajduje sens.
Z krynickiej biblioteki.
"Planeta wygnania" i "Miasto złudzeń" - chronologicznie druga i trzecia część cyklu, przed "Lewą ręką ciemności", której jeszcze nie czytałam.
1. Zenon Ziembiewicz ("Granica" - Zofia Nałkowska) 4 2. Woland ("Mistrz i Malgorzata" - Michaił Bułhakow) 28 out 3. Odyseusz ("Odyseja" - Homer) 30 4. Ayla (z cyklu "Dzieci Ziemi" Jean M. Auel) 38 5. Kapitan Holly Nieduża (cykl "Artemis Fowl" Eoin Colfer) 40 6. Cecylka ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 22 7. Chochoł ("Wesele" - Stanisław Wyspiański) 10 8. Mikołajek (z serii książek Goscinnego) 38 9. Alicja (z powieści Lewisa Carro...
Znaczy - które konkretnie? Bo "Lewą rękę ciemności" czytałam.
Chrobry - patrz poniżej (czyli biorę Twojego), Koty - jasne, czytam je dla samej przyjemności obcowania z kotami i Qwilleranem. A chcesz 2 dalsze części "Świata Rocannona" Le Guin? Mam własne, to mogę Ci je podrzucić wraz z oddawanym Rocannonem.
OK. Przyniosę całość i rozparceluję pomiędzy Was. Ja mam wydanie PAX-owskie z 1986 roku. :)
Oczywiście, mogę wziąć Marylkowe z okładkami :). A propos okładek, zlokalizowałaś już jakiegoś introligatoraw Katowicach ? Mam parę książek w podobnej kondycji, a potomek tam studiuje, to by mi stopniowo zadbał o oprawę.
To może tak: Dorota weźmie sobie pierwsze trzy części a ja te kolejne i potem dam je jej, co? Myślę tylko, czy dam radę przeczytać te kolejne tak "z biegu", nie przypominając sobie wcześniejszych. Ale może skoro czytałam je już ze trzy razy to jednak będę pamiętała, mimo, że bohaterów takie dzikie mnóstwo? Może zatem skoro Ty masz okładki a ja nie, to udostępnij swojego Chrobrego, dobrze? Mojemu wiekowemu wydaniu (jest to wygrana w konkursie Goś...
(Prawie) wszystkie bohaterki książki "Kieszonkowy atlas kobiet" Sylwii Chutnik :) Polecam!
Aż zarezerwowałem sobie tego Człowieka w poszukiwaniu sensu :) Brzmi ciekawie chociaż nie lubię etyki filozofii w czystej postaci.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)