Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Moze Romans na receptę Szwai Typowe babskie czytadło na wakacje.
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 52 3. Julia Kapulet ("Romeo i Julia" William Szekspir) out 24 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 32 save 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 40 6. Hannibal Lecter ( z cyklu książek Thomasa Harrisa ) 8 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk) 38 8. Krystyna...
"Bóg rzeczy małych" to jedna z najlepszych książek Jakie czytałam. Dlaczego poległaś? A "Nie opuszczaj mnie" też świetna! :)
bóg rzeczy małych? urocza książka. szkoda, że Roy poprzestała na niej i zajęła się działalnością na rzecz praw człowieka.. :-(
Po pierwsze i najważniejsze, książka jest dla mnie niebywałym zaskoczeniem. Miałam okazję zapoznać się z jedną częścią trylogii Kozakowej o wampirach i pomimo mojego uwielbienia, do Dzieci Nocy, to fabuła zupełnie nie przypadła mi do gustu i jej styl. W związku z czym miałam pewne obawy, że „Fiolet” okaże się (jak dla mnie) porażką... Na szczęście tak nie było. Przebrnęłam przez długi prolog i trafiłam w wspaniały świat spadochroniarzy. Męskiej s...
obyło się bez szału.
Gdzie w Kaliszu jest pomnik książki? :)
Ja poległam jednak przy książce "Bóg rzeczy małych".. Jestem przerażona, bo to kolejna książka którą odłożyłam... Teraz rozpoczynam "Nie opuszczaj mnie" Ishiguro Kazuo
Saga Zmierzch zasługuje na miano najlepszej książki o wampirach. Znajdziemy tam także wilkołaki jak i wielką miłośc. Ta książka tak mnie urzekła że nocami ją czytałam...i przez dwa tygodnie przeczytałam cztery części.( około 2000 stron )Fenomenalna książka polecam oraz proponuje wybrac się na film do kina właśnie grana jest trzecia częśc w kinach...nie mogę się czwartej doczekac ps. Stephenie Meyer jest autorką
W Kaliszu to chyba spotkania powinny się rozpoczynać pod pomnikiem książki. :-)
Dla mnie nie. I myślę, ze nie powinien nim byc dla nikogo:)
czytam ,,Hobbit, czyli tam i z powrotem" Ta książka była moją lekturą...szacunek dla autora!
Zapomniałam jeszcze o Kerrelyn Sparks "Jak poślubic wampira milionera", "Wampiry w wielkim mieście" i pozostałe pozycie tej autorki.
J.R. Ward "Mroczny kochanek", "Ofiara krwi", "Mroczna miłośc" Lara Adrian "Pocałunek o północy", "Szarłat północy"
Ja osobiście jako osoba ucząca się czytam dużo książek.Nie są to jednak tylko lektury szkolne ale też fantastyka, książki naukowe, romanse i wiele innych. Moim zdaniem osoby czytające maja większy zasób słów i to jest przydatne w życiu.
King jest moim "królem" już od paru ładnych lat. Nasza przygoda zaczęła się od "Miasteczka Salem" (do dziś pozostaje mi w pamięci) poprzez "Wielki marsz", "Pod kopułą" i wiele wiele innych. Jedyne co mi się nie podobało to seria o Rolandzie "Mroczna wieża" miałam wrażenie, że nie czytam King'a. Ale i tak go uwielbiam :)
Może "Klub Szalonych Dziewic"?
Regulatorów czytałam i też uważam, że na początku ciężko się było połapać kto co i dlaczego, a Desperacji nie mogę dostać w bibliotece, a chciała bym przeczytać, żeby też ocenić.
Ja jakoś w ogóle nie mogę sobie przypomnieć tej postaci, ani żadnego wątku z nią związanego. Przykro mi ale nie pomogę.
Bardzo fajne i ciekawe książki o wampirach są autorstwa J.R. Ward, z serii Bractwa Czarnego Sztyletu, jak narazie ukazały się 3 części- Mroczny kochanek, Ofiara krwi oraz Wieczna miłośc.
Dziękuję za informację o powstaniu wersji do czytania, choć to nie jest to, o co mi chodziło. :-) Nie przeszkadzają mi kolumny po bokach, kierujące do recenzji, polecanek i innych ciekawych rzeczy, a sama kolorystyka i czcionka. Poprzednio były delikatne błękity i inny krój czcionki, obecny kolor razem z czcionką męczy mi oczy i nie pozwala na użytkowanie biblioNETki tak, jak kiedyś. Teraz wchodzę wyłącznie użytkowo, dodać ocenę, lub poszukać k...
Dzięki! Spróbuję. :-)
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 52 3. Julia Kapulet ("Romeo i Julia" William Szekspir) 26 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 30 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 40 save 6. Hannibal Lecter ( z cyklu książek Thomasa Harrisa ) 8 out 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk) 38 8. Krystyna ...
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 52 save 3. Julia Kapulet ("Romeo i Julia" William Szekspir) 26 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 30 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 38 6. Hannibal Lecter ( z cyklu książek Thomasa Harrisa ) 10 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk) 38 8. Krystyna ("...
Cieszę się, że mogliśmy się wyrwać chociaż na tych kilka godzin, i spędzić je z B-netkowiczami - to zawsze poprawia humor, no i przywiozłam kilka niespodziewanych książek :). Zdjęcia na pewno wkrótce się gdzieś pojawią.
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 50 3. Julia Kapulet ("Romeo i Julia" William Szekspir) 26 SAVE 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 30 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta) 38 6. Hannibal Lecter ( z cyklu książek Thomasa Harrisa ) 10 OUT 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk) 38 8. Krystyna ...
Tak to niestety jest z tym czasem... Mój synek ma już 5 lat i czasm udaje się go zająć czymś na dłużej niż 10 minut i wtedy mama może coś przeczytać, z tym, że raczej coś lekkiego, bo jednak cały czas trzeba go mieć na oku ;). Na poważniejsze rzeczy przychodzi czas gdy Piotruś smacznie śpi... ale wtedy i mama też już pada na twarz. A jeżeli chodzi o ilość przeczytanych książek to mam taką refleksję: jeżeli coś mnie wciągnie to jestem w stanie cz...
Witajcie ponownie, zapraszam do mojego schowka po przerwie. Troszkę się tam zmieniło, więc może znajdziecie coś dla siebie. Co do zasady wymieniam na te poszukiwane, ale... jestem też otwarta na inne ciekawe propozycje. Miłego myszkowania.
1. Camille Fauque ("Po prostu razem" - Anna Gavalda) 32 2. Joachim Hirsz ("Za garść czerwońców" - Robert Foryś) 50 3. Julia Kapulet ("Romeo i Julia" William Szekspir) 24 4. Inżynier Trurl (Stanisław Lem, w różnych dziełach) 30 5. Sam Vimes (z cyklu "Świat Dysku" Terry'ego Pratchetta)OUT 38 6. Hannibal Lecter ( z cyklu książek Thomasa Harrisa ) 12 7. Jakub Wędrowycz (cykl "Kroniki Jakuba Wędrowycza" - Andrzej Pilipiuk)SAVE 38 8. Kry...
A ja się cieszę, że jest taka gruba :-) Dawkuję ją sobie, jak lekarstwo, gdzieś w przerwach pomiędzy innymi książkami i zazwyczaj na leżaczku pod jabłonką. Wtedy dopiero można w pełni "przeżyć" to, o czym pisze autorka. Natura to pierwszy, największy i najważniejszy cud świata, którego niestety często nie dostrzegamy, bo ciągle jest wokół nas. Ja, szczerze mówiąc, nie widzę w książce egzaltacji ani natchnienia. Raczej spokojny zachwyt wynikający ...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)