Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Hyhy, oczki były bardzo niepornograficzne ku uldze pewnej ogólnie znanej pani, która protestowała przeciwko ręcznikowi z racji przepisów. :))
Nie, spławili go rzeczką, taką na eM. Mławką jakąś, czy podobną. Mokre od besti Twojej było mniejsze ale samo w sobie bestialskie też trochę. Chociaż ułożone. :)
Właśnie zaczęłam "Bogowie, groby i uczeni", jak to znaleźli Willę Papirusów. A księga Syracha tak się zaczyna: "Gdy w trzydziestym ósmym roku [panowania] króla Euergetesa przybyłem do Egiptu i tam zamieszkałem, znalazłem odpis księgi, zawierający nieprzeciętną naukę. Czułem się zmuszony dołożyć usilnego starania i rzetelnej pracy, aby tę księgę przetłumaczyć. Poświęciłem wiele bezsennych nocy i nauki" Hihi, już wtedy znajd...
Intymny szczegół i oczy pod ręcznikiem?! Nie wiem, czy autor, ale tytuł wymienionej przez Ciebie jako pierwsza z przeczytanych w październiku pasuje. :-)
Przeczytane w październiku: - Żar S. Márai (6) - Kontrabasista P. Süskind (4) - Chłopiec w pasiastej piżamie J. Boyne (5) - Chiny 431 km/h J. Żdżarski (4) - Kredożercy O. Aibar (4) - Los Montes B. Godbille (3) - Tunel E. Sábato (3) - Dobrego złodzieja przewodnik po Amsterdamie Ch. Ewan (3) - Śmierć na ulicy Unzueta E. Paz Soldán (4)
1. Pornografia, Gombrowicz 2. Pożegnanie z Afryką, Blixen 3. W. Gombrowicz i świat jego młodości, Kępiński 4. Psychoanaliza i literatura 5. Trans-Atlantyk, Gombrowicz 6. Książki i ludzie, Łopieńska (!!) 7. Most trollowy, Pratchett 8. Ostatni bohater, Pratchett (na ten rok chyba norma wyrobiona) 9. Listy do Felicji, Kafka 10. Stary Testament W czytaniu: "Bogowie, groby i uczeni" (zapowiada się cudnie, dlaczego ja do tej po...
Zazdroszcze spotkania z autorką....
To kto śmiał wpychać rewirowego do jakiejś kałuży? Moja bestia, nie! Słowo! Ona też nie lubi błota!
Zanim autor, jak obiecał, w kolejnym wydaniu zrobi coś z tymi koszmarnymi dowcipami o posiadaniu, powinno się rozluźnić. :-)
A... bo to łażą tacy, wygrzebują spod kamieni i piasku jakieś tabliczki, papirusy, stele i licho wie co jeszcze, i mnożą się różne cudne rzeczy do przeczytania. Cudne, nawet jeśli mają "dziurki". ;-)
Może i nie było czemu, bo go spławili. A walczyłaś jesienią. :)
Słyszałam właśnie. Omatko, a ja myślałam, że to pojedyncze książki były. One się chyba mnożą jakoś magicznie.
Walczyłam ze śniegiem i musiał mi oczy zalepić, bo rewirowego nie pamiętam. No, chyba, że nie było się czemu przyglądać. ;p
Ja już trzeci raz zaglądam - czy jest mój ulubiony wątek:).
Musiało uciec bo dalej jest, ale akurat nie dzisiaj. :) Nie, nie rewolwer, oczy miało jak dobrze pamiętam. Ale Ty tego chyba nie pamiętasz za dobrze chyba że odświeżałaś sobie, raczej nie. Natomiast do dzisiaj pamiętam, jak walczyłaś z tym mokrym spod rewirowego. :))
Takie nie ciekawe miasto...Kingston Upon Hull. Jesli slyszalas o najgorszym miescie w GB to jest to wlasnie. Mayelka a Ty gdzie mieszkasz jesli moge spytac?
Ale wiesz, że tego jednak jest bardzo, bardzo dużo? Chwilami się zastanawiam czy przypadkiem za dużo nie ocalało. Ale tylko "przed", "po" już tak nie myślę. ;-)
Wiem, wiem, ja też już nie dokładam do stosików. No, chyba że ma ponad tysiąc lat. :)
W bajorku była mętna woda i nie było widać co się złapało, a potem uciekło. ;p Co też mógł mieć (on) pod ręcznikiem? Rewolwer? ;-)
Takich jednodniowych i tramwajowych też mam w planach niemały stos. I na dodatek chwieje Ci się on już nawet bez wiatru. :(
Kochani moi cosiowi! Wklejam to co zostało, bardzo przepraszam, beczki jednak nie było tam gdzie myślałam (to gdzie była?), tylko bajorko z żabami. I ody też nie było, ale tu chociaż podobnie, bo saga. 2. Co tytułowego złapali w bajorku? 4. Co na ogół piszczało do patrzenia? 10. Co mokrego było pod rewirowym? 11. Co oglądali nad tajnym przyciskiem do ministra? 13. Co droższego nad księstwo zabrał w niepogodzie? 16. Co miał pod ręcznikiem?...
Ona jest bardzo cieniutka - na jeden dzień. :)
1. Pamiętnik: 1918 – 1922, Władysław Broniewski, 4 2. Diossos, Witold Makowiecki, 5 3. Męka twórcza: Z życia psychosomatycznego intelektualistów, Barbara Łopieńska, 5 4. Moje obiady, Jamie Olivier, 5 5. Przezroczystość, Marek Bieńczyk, 4 6. Kambodża, Adam Jelonek, 3 7. Drugie zapiski na pudełku od zapałek 1991-1993, Umberto Eco, 5 8. Angkor, Jacek Pałkiewicz, 3 9. Dziennik pisany nocą: 1971 - 1972, Gustaw Herling - Grudziński, 6 10...
Październik 2008: Niosąca radość - Krzysztof Czarnota Bez śladu - Harlan Coben Kadysz za nienarodzone dziecko - Imre Kertesz Śmierć w Wenecji - Tomasz Mann Życie Pi - Yann Martel Duma i uprzedzenie - Jane Austen Wszystkie poranki świata - Pascal Quignard Kod Genesis - John Case Sputnik Sweetheart - Haruki Murakami Klub Dumas - Arturo Pérez-Reverte Diabeł ubiera się u Prady - Lauren Weisberger Jedyna szansa - Harlan Coben ...
Bromba się za późno narodził i teraz już nawet na wcisk mi się nigdzie nie mieści. :-)
Lesio nie, intymny szczegół tak, na szczęście nie tylko. ;)
Nie, nie. :)
Tu nie w beczce było, ach, nie mogę powiedzieć ilu, w beczce był jeden i ci nie z eczki go złapali w beczkę. Przynajmniej tak myśleli. Aż idę sprawdzić, czy to beczka była, skoro sobie nie możecie przypomnieć. Nie z beczki bardzo znani, hyhy.
"Prawo wstępu" mają nawet osoby spoza BiblioNETki, ważne by lubiły książki;) Serdecznie zapraszamy!
Tak! Och, Raptusiewicz droga, miło Cię tu widzieć. :))
Użytkownicy polecają:
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Dodany: 20.10.2023 22:05
Recenzja oficjalna PWN Recenzent: dot59 Trafiłam na tę powieść krótko po premierze „Zielonej granicy” i długo po tym, jak pewna część moich rodakó (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: Fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)