Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Zdaje się, że już została i wydana, i nawet jej recenzje się pojawiły w gazetach, nie wiem tylko, czy ma ISBN, czy jest wydana własnym sumptem w niewielkim nakładzie.
Z tym, że Nawrocką na razie można przeczytać tylko na internecie na stronie tejże autorki. Książka czeka na opinie czytelników i wydanie.
Przeczytałam ten temat, i postanowiłam zapisywać od przyszłego miesiąca, czyli od sierpnia :-)
Przeczytałam parę tomów "Jeżycjady, ale mnie jakos nie zachwycila. Uwazam ja za przereklamowana. Najlepsza byla wedlug mnie Iza sierpniowa. PS. Przepraszam za brak polskich znakow, ale mi sie coś w klawiaturye poprzestawialo.
Dziękuję za pomoc. Teraz będę miała co czytać na wakacje.. (^_^) Pozdrawiam Wszystkich
Ja Siesicką czytywałam jak jakozak i Akrim, gdzieś na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych. Wtedy to była dla mnie rewelacja. "Zapałka na zakręcie", "Beethoven i dżinsy", "Jezioro osobliwości", "Czas Abrahama", "Zapach rumianku"... Nie pamiętam przy której kolejnej książce czar przestał działać i bohaterowie wydali mi się nieprawdziwi, nie rozmawiający normalnie, tylko bez przerwy wy...
JA mam taką liste powieszoną koło komputera w której od 2 lat zapisuje ile w kazdym miesiacu przeczytalam ksiazek :) 1.w wakacje po 12 miesieczne w roku szkolnym po ok.5. 2.Myślę.ze ok.50. 3.Nie mam pojęcia. 4.Kompletnie NIC to nie. 5.Nie.
Ludziom w moim wieku polecam takie ksiazki jak "Eragorn"; "HArry Potter"; "Hobbit czyli tam i z powrotem"; "Felix,Net i Nika"; "Opowieści z NArnii"; "Proroctwo kamieni"; "Atramentwe serce"; "Menymmsowie" (nie jestem pewna jak to się pisze);wszystkie książki Agathy Christe. Wszystkie są wspaniałe!!!
Nie będę oryginalna. Z tego co pamiętam to płakałam na "Przeminęło z wiatrem", "Karol - człowiek, który został papieżem" i "Karol - papież, który pozostał człowiekiem".
Mam takie same odczucia na temat serii "Pamiętnik księżniczki". Cykle "1-800-Jeśli-Widziałeś-Zadzwoń", "Pośredniczka" i "Dziewczyna Ameryki" (ale tylko I tom, bo drugi mi się zupełnie nie podobał) są dużo lepsze. Chociaż wszystkie książki Meg Cabot czyta się łatwo i szybko i za to mają u mnie plusa ;)
Hmm... 2-3 lata temu temu czytałam kilkanaście jej książek, ale podobało mi się tylko parę ("Dziewczyna mistrza gry", "-?... - zapytał czas", "Czas Abrahama") i po jakimś czasie zrezygnowałam z czytania tych książek. Ostatnio znów sięgnęłam po twórczość pani Siesickiej - przeczytałam "Fotoplastykon" i bardzo mi się spodobał. Zamierzam więc ponownie poczytać jej powieści ;) Może tym razem będą dla mnie lepsz...
No tak, ale dla mnie przetłumaczenie książki a streszczenie jej to jednak nie to samo.
Po całym ciężkim tygodniu pracy, lord Voldemort postanowił nieco odpocząć. Miał dosyć swoich ciężkich obowiązków, próśb, skarg i zabijania. Chciał pojechać do miejsca, w którym naprawdę zapomni o tym wszystkim, przed ostateczną rozgrywką zbierze siły no i się trochę opali. Pomysły padały różne, w tym Egipt (odpadł ze względu na starożytną moc mumii), Turcja (Voldemort nie cierpi kebabów), Australia (za daleko i te wredne kangury) aż w końcu w hot...
"Byłam schizofreniczką" Rosiek, "Krzywe zwierciadło" Nawrocka
To może założymy "Klub Miłośników Jeżycjady"? Myślę, że z setka chętnych się znajdzie.
Czy lubię? Ja Małgorzatę Musierowicz uwielbiam! Czytałam całą Jezycjadę, mam w domu i lubię od czasu do czasu do niej zajrzeć ;) Tyko takie niewinne zaglądanie grozi wczytaniem się na dobre ;D
Bue, "Dzikie białko"... Spodziewałam się po tym czegoś klasy "Lesia" i rozczarowałam się okrutnie - nic, tylko latają po lesie i próbują sobie upolować "dzikie białko"... a poza tym to po trosze satyra, która mi w ogóle nie pasuje. "Studnie przodków" też mi się nie podobały, ale. "Lądowanie w Garwolinie" jest ni pies ni wydra - też trochę satyry, a przy tym pointa ni przypiął ni wypiął. Poradniki ...
Titanic -obowiązkowo Wszystko dla mojej córki -mało oryginalny film, ale jakoś nie mogłam na nim wytrzymać bez żadnej "reakcji" Za wszelką cenę -bardzo mnie wzruszył, choć nie jestem pewna czy aż do łez Więcej na chwile obecną nie pamiętam, choć to z pewnością nie koniec listy.
Ja osobiście nie widzę nic złego w spróbowaniu papierosa, celem wyrobienia sobie własnego zdania. Gdy od dziecka rodzice zabraniają nam palić, to młodzi choćby dla przekory lub uroku jakim jest "zakazany owoc", robią dokładnie na odwrót. Nie widzę nic złego w zapaleniu kilku papierosów, bo od nich się nie uzależnimy- sama spróbowałam i wiem, ze nie ma nic atrakcyjnego w paleniu, jest to nałóg, w którym nie widzę absolutnie żadnych korzy...
Nie przeczytałam wszystkich książek z całej serii, ale na pewno większość. Również bardzo mi sie podobały- powieści Musierowicz mają pewnego rodzaju urok, któremu i ja nie mogłam się oprzeć:) Nigdy nie porównywałam jakiś konkretnych książek z jej cyklu wzajemnie miedzy sobą, gdyż dla mnie każda książka to po prostu dalszy ciąg przygód jakże niebanalnej rodziny Borejków, a nie kolejne dzieło skazane na krytyczne spojrzenie. Mimo, że jestem fanką...
Choć taki temat już był to i tak polecam - J.Krzysztoń "Obłęd".
Chóry są cudowne. Wyszkolone, wspaniale zestrojone męskie głosy. Prawie 100% mszy jest śpiewanej. Naprawdę niezapomniane przeżycie - jeśli się oczywiście nie urodziło w tym wyznaniu ;) Byłam w styczniu na panichidzie (msza za zmarłych) w Bielsku Podlaskim. Mój mąż pochodzi z tamtych stron - z "chachłów". Dla mnie najdziwniejsze było to, że główny ołtarz stoi za tzw. carskimi wrotami (ozdobna, ażurowa, pomalowana kolorowo brama), nie w ...
Taki temat już się pojawił - zajrzyj tutaj: [artykuł niedostępny]
Witam, szukam książek, najchętniej powieści, opowiadań, pamiętników na temat chorób psychicznych, zaburzeń osobowości itp. w różnych przejawach. Pozdrawiam i czekam na pomoc :D
Ogólnie rzadko płaczę na filmach... jednak wzruszyły mnie ttakie filmy jak "Zielona mila" i "Pasja"…
Bardzo, bardzo lubię. Moje ulubione to "Kwiat kalafiora", "Opium w rosole" i "Noelka". Mam prawie wszystkie na własność i całkiem niedawno je sobie odświeżyłam. Podobają mi się po latach tak samo jak w podstawówce.
I oczywiście na wyżej wymienianym "Życie jest piękne" - tak bardzo, że już nigdy go nie chcę ogladać!
Poszukuje książek: Ludwik Świeżawski - Leśna przygoda, A.Rybakow - Proch i pył, E. Sue - Sześć grzechów głównych
Na wielu, na wielu, ale najbardziej na "Szkoła dla łobuzów", "Spaleni słońcem", na polskim filmie "Jestem", a ostatnio na "Babel"...
:-))) Zdecydowanie Bohun! Żywy i prawdziwy.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)