Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Oj no coś Ty, Paweł krze wizytował. Chyba, że myślisz o Pameli, z tych worków, co ich nie lubisz, ona się poniewierała po ogródku. :-) Zewłok był bez zwłoki, też Wszystko czerwone lubię chyba najbardziej.
Iapetus, w Twojej wypowiedzi widzę nieprawidłowo przytoczone nazwiska. Powinno być: Dumbledore'a i Voldemorta.
A co penetrowało krze? Zezwłok siłą rozpędu, czy nie zezwłok? Jakiś zezwłok z całą pewnością leżał pod szafą. A najbardziej to mi się podobały te nie do końca trupy we Wszystko czerwone.
Może należałoby ustalić, czy podobają nam się fragmenty, choć o ile pamiętam to raczej nie bywały w kawałkach, co najwyżej góra kadłuba była w ciemno. :-)
Hej, hej! Klawikord nie był wcale taki cieniuchny! Jesteś pewna, że on w całości jest? A może to ja byłam mała? :-) Tysiąc drzewek? Tak! Bardzo pięknie proszę! :-)))
Całe? Ale one nie zawsze w całej całości są? To jak? ;)
Hatifnats mają powalającą nazwę ;) Co oni grają? Widziałam plakaty i o mało się nie popłakałam ze szczęścia, że tak się kapela nazywa.
Czasem nie wiadomo, czy to twarz, czy potylica, więc chyba całe?
Jak mi się te trupy mają podobać? Z twarzy tylko, czy całe?
Hotel Costes vol.10 Bruce Springsteen album Magic Dina Caroll Genesis Billy Elliot Soundtrack Annie Lennox Diva i Songs of mass destruction
Bardzo dobrze, że są trupy, bo to fantastyczny materiał na książkę. Co prawda, w niektórych utworach Joasi zwłoki to tylko pretekst do dalszego pisania.
Ja bym dołożył 'Sonatę kreuzerowską' Tołstoja, rzecz świetnie rozpisana od strony psychologicznej. I 'Teresę Desqueyroux' Mauriaca.
Opinie na temat "Komu się podobają trupy w książkach?" możecie pisać tutaj. Nawet jeśli zabójstwa nie są czymś, o czy chcielibyście czytać... Każdy ma prawo do własnego zdania. Miłej zabawy życzę.
przede wszystkim PLACEBO...och Brian.......często Pulp, Pixies, The Cure, The Clash, Beastie Boys, Hatifnats - Michał ma powalający głos, Klaxons i oczywiscie David Bowie. jest tego znacznie więcej:)
studnia
Może "Biała linia" Kate Walker?
To wspaniale! :-) "Klawikord.." cieniuchny i lekuchny, dorzucę jeszcze - bagatela! "Tysiąc drzewek pomarańczowych", żeby go jesienny wiatr nie porwał ;))) Trzymać możesz, ile chcesz :-)
Witaj w BiblioNETce! Witaj! :-) A jak znajdujesz Pratchetta?
zaintrygowałam sie Stephenson Neal "Ustrój świata: Tom I" obiektywnie oceniając dobra lektura czy ocena wypływa z głebi duszy twojej? :)
no i muszę dorzucic do klisty:) 7. "Koralina" (4) sama nie wiem.. . ale jestem pewna jednego - dziecku dam do przeczytania, szczególnie jak będę kiepską mamą, niech się potomek przekona, ze może byc gorzej:) 8. "Kapelusz pełen nieba" Pratchetta (5) znowu pełen uśmiech w tramwaju :)*** Co do "Skrytbójcy.." to nie odnajdziesz w niej atmosfery Falstafa... tuat tez mamy do czynienia z opowieścią sterego pryka, który...
Po mojej niezbyt pochlebnej ocenie Krętki Bladej dostałam cynk od takiej samej wariatki jak ja na punkcie Chmielewskiej, że w połowie listopada ukaże się nowa powieść pani Joanny "Rzeż bezkręgowców". I już sobie myślę, co to będzie? Może cud?
James Clavell "Król szczurów" - 6 Anne Rice "Wywiad z wampirem" - 5 Haruki Murakami "Po zmierzchu" - 6 Lucy Maud Montgomery "Ania z Avonlea" - 4 Stanisław Grzesiuk "Pięć lat kacetu" - 5 Zoë Heller "Notatki o skandalu" - 4 Lucy Maud Montgomery "Ania na uniwersytecie" - 5 Viginia Woolf "Pani Dalloway" - 4 --- Jutro do listy będę mogła też dopisać: "Studium...
Witam wszystkich, pierwszy raz tutaj. Właśnie skończyłem: "Gildia Magów" i rozglądam się za czymś następnym. Muszę przyznać pozytywnie się rozczarowałem. Może to nie jest nic "wielkiego" ale bardzo fajnie się czyta. Polecam fanom fantasy.
Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko statecznem krokiem udać się do biblioteki po Prousta... omatko! :-)))
A co było dla nich gorsze?
Dobre miałam! Już dobre. Wiesz, czemu tylko czwórka? Bo mi się końcówka nie podoba - z założenia lubię wiedźmy i wszelkie czarownice i te zwłoki na końcu są niepotrzebne; jedne, te męskie, bo babie się należało. :-)
Całą Popławską mam w bibliotece - oprócz Cienia i Klawikordu. Właśnie nie tak dawno temu czytałam sobie ten cykl Szpada na wachlarzu i znów mi się przypomiał Klawikord i Cień dłuższego ramienia. Lubię Popławską. :-)
Tak, tak tak! Już mam dobre czytanie! :-))) Dzięki, dzięki!
Aniu, poszperałam w starociach myśląc, że i "Cień..." powinien być, ale nie ma - jest jeszcze "Jak na starym gobelinie". Miałam stare cudne wydanie "Klawikordu..", ale wiele lat temu zniknęło w odmętach pożyczonych książek :( Kupiłam potem nowsze (1994), ale z nostalgią wspominam tamtą starowinkę...:)
Na jesienne wieczory polecam "Requiem dla mojego przyjaciela" Zbigniewa Preisnera. A w szczególności utwóry "Kai Kairos" oraz "Lacrimosa - Day Of Tears"...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)