Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Przeczytane w październiku: --------------------------- - "Księżniczka". Andrzej Pilipiuk (4) - "Milczące między nami". Józef Hen (5) - "Wszystko jest możliwe". Magda Papuzińska (5) - "Kuzynki". Andrzej Pilipiuk. (4) - "Stillness speaks". Eckhart Tolle. (6) - "Miłość to wybór: O terapii współuzależnień". Hemfelt Robert & Minirth Frank & Meier Paul. (6) - "Przyjaciele...
Przepraszam bardzo, ale nie była to aby "Jesień w Pekinie"? ;-)
Hm. Wolałabyś ujawnić informację i zginąć czy siedzieć cicho i żyć? Skąd miał wiedzieć ze wywiad nic z tym nie zrobi - e gdzie wywiad - że odpowiednie służby sie tym nie zajmą? Pamiętajmy że DeMille pracował w wywiadzie i wie jak te służby dzialają i co można powiedzieć publicznie a czego nie.
Głowę czy ananasa, oto jest pytanie.
Cooo???? Nowa Chmielewska???? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! Dowiaduję się od Ciebie Aniu dopiero! Dopisać do listy - kupić obowiązkowo!! ;-))))
I narobiliście mi smaku na Chmielewską... Matko! Przecież jak zacznę chichotać w tramwaju to mnie ludzie na pierwszym przystanku wyrzucą!! :)
czyli jednak się z Wami nie spotkam... Może następnym razem...
Dobry wieczór. Piszę w sprawie książki "Przez ocean czasu" Bohdana Korowickiego. Przeczytałem, że posiada Pan tylko drugi tom tej książki. Ja z kolei mam pierwszy tom (drugi zaginął). Mam propozycję. Czy mógłby Pan zeskanować swój tom? Ja skanuję swój. Moglibyśmy wymienić się skanami. Na zasadzie "jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma". Pozdrawiam. Rycholec
Tak jak przewidywałam - Memnoch skończony :)
ah i jeszcze 'Myszy i ludzie' Steinbeck'a, są na wykończeniu do jutra ;)
'Ludzie bezdomni' Żeromskiego opowiadania Żeromskiego 'Kochankowie z Marony' (moja miłosc do Iwaszkiewicza właśnie się rozpoczęła) 'Dzika kaczka' Ibsena
Nie.. "Barry Trotter", to parodia Harry'ego, a to jest jakaś odrębna książka. Jednak, dzięki, że próbowałaś pomóc :).
Coś w tych książkach z dzieciństwa / podstawówki jest. Biorę do ręki chętnie co jakiś czas, baśnie też. Uwielbiam. Podobnie jak Tuppence, odświeżam sobie kryminały, zwłaszcza Christie, chociaż staram się wybierać te, których nie pamiętam zbyt dobrze. No i Stephen King. Czasem po prostu MUSZĘ przeczytac go kolejny raz. Prusa. Musierowicz. "Jedwab" Baricco. Coś by się jeszcze znalazło.
"Kaźń" (Diaczenko Marina i Diaczenko Siergiej) (5) - Interesujące, lecz dziwne. "Dzieje Tristana i Izoldy" (4) - Paradoksalnie, podobał mi sie język utworu, ale przedstawienie i tematyka, nie. "Księżniczka" (Pilipiuk Andrzej) (4) - Taka sobie. "Bezpieczne miejsce" (Cabot Meg) (2) - Właściwie nie warto o tym czymś mówić. "Siewca Wiatru" (Kossakowska Maja Lidia) (6) - Miałam szczęście trafiając ...
Takie najbardziej ulubione: - Gladiator (Zimmer) - Opowieści z Narnii (Harry Gregson Williams) - Piraci z Karaibów - ale nie całość, wybrane fragmenty ze wszystkich trzech ścieżek (Zimmer, Badelt) - Leon Zawodowiec (Serra) - WP: Drużyna Pierścienia (Shore) I z bajek: - Król Lew :) (Zimmer, Elton John) - Mój brat niedźwiedź (Collins) - Planeta Skarbów (James Newton Howard) - Mustang z dzikiej doliny (Zimmer, + piosenki Adamsa) Hmm.....
A ja właśnie odkryłam Bruna Pelletiera (zaczęło się od musicalu NDdP, teraz wszystkie płyty jakie udało mi się zdobyć). I tkwię w niemym zachwycie ze słuchawkami na uszach. Ach :)
Może "Barry Trotter"?
"Anna Karenina", "Dziady", "Mitologia", "Harry Potter", "Mistrz i Małgorzata", "Cień wiatru", "Muminki", "Baśń średniowieczna", "Kubuś Puchatek", "Poczwarka", "Bajki terapeutyczne"
Mam kilkoro takich autorów, co to jakby które z nich książkę telefoniczną napisało, też przeczytam :> Chmielewska do nich należy :D Cudów się nie spodziewam, liczę wyłącznie na poprawne czytadło... byle w tym niepowtarzalnym, "chmielewskim" stylu ;-)
:-)))
Spróbuję. Nie zniechęciłam się do Oates, chętnie jeszcze coś przeczytam - "Gwałt" zrobił na mnie duże wrażenie...
Jakoś tak jest, że najczęściej wracam do książek dla dzieci i młodzieży- oczywiście do serii o Ani, którą czytam raz w roku, Dzieci z Bullerbyn itp. :)) Potem to już jakieś kryminały, książki Austen,jeszcze coś by się znalazło,ale dużo by tego było.
Zgadzam się - nazwa jest super:) grają muzykę alternatywną, indie, a w sumie to trudno mi ich zaklasyfikować do jakiegoś konkretnego gatunku - najlepiej sama się przekonaj:http://www.myspace.com/hatifnats Miłego słuchania:)
"Władca pierścieni". Ostatnio dokucza mi "Hobbit", więc pewnie go przeczytam. :)
Diane Armstrong - "Podróż zimowa" (4) Richard Dawkins - "Bóg Urojony" (5) Olga Tokarczuk - "Bieguni" (6) Albert Camus - "Dzienniki z podróży" (4) Agata Tuszyńska - "Ćwiczenia z Utraty"{5) Milan Kundera - "Nieśmiertelność" (5)
Ja też lubię jego książki; dostałam kiedyś w prezencie "Artemisa Fowla", spodobał mi się i teraz zainteresuje mnie każda wiadomość o dowolnej książce z tego cyklu. Przeczytałam również "Listę życzeń", ale ta nie przypadła mi tak do gustu, sam jej temat nie za bardzo mi odpowiadał i męczyło mnie czytanie tej książki, chociaż znalazłam w niej parę ciekawych fragmentów. W tej chwili jednak niewiele już pamiętam z tych książek, na...
To super ;) Liczę, że zdążę wszystko załatwić przed 17;30 ^^ I dobić do Wayne'sa Do jutra :)
<roftl>
Przede wszystkim "Władca Pierścieni", co prawda już nie co rok, jak swego czasu, ale nadal wracam do tej pozycji z upodobaniem. Nie mogłabym przestać. Poza tym oczywiście "Mistrz i Małgorzata", wczesne książki Joanny Chmielewskiej, spora część Agathy Christie, "Znaczy kapitan", niedawno przeczytana i z pewnością będę do niej wracać "Ostatnia cyganeria". I może nietypowo - "Nad Niemnem", bardzo lub...
Artykuł ze strony www.filmpolski.pl: W tym roku miesięcznik Film postanowił przyznać Złote Kaczki filmom polskim z ostatniego półwiecza. Oto pełna lista nagrodzonych: Najlepszy film: Ziemia obiecana w reżyserii Andrzeja Wajdy Najlepsza aktorka: Krystyna Janda Najlepszy aktor: Jerzy Stuhr Najlepsza muzyka: kompozycja Waldemara Kazaneckiego do filmu Noce i dnie w reżyserii Jerzego Antczaka Najlepsza piosenka: Dumka na dwa ser...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)