Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Moja 10 (kolejnosc przypadkowa) - Ojciec chrzestny - Pluton - Ben Hur - Przeminelo z wiatrem - Skazani na Shawshank - Gwizdne wojny - Szeregowiec Ryan - Hero (z Jetem Li) - Przyczajony tygrys, ukryty smok - Gangi Nowego Jorku Wszystkie genialne.. .
1. King Stephen - Pokochała Toma Gordona (5) 2. Highsmith Patricia Mary - Utalentowany pan Ripley (3) 3. Nienacki Zbigniew - Ja, Dago (5) 4. Bond Michael - Nowe przygody Paddingtona (4) 5. Lipny Tobiasz W. - Barocco (4) 6. Moore Susanna - Tatuaż (2) 7. Knight Harry Adam - Fungus (3) 8. Roger Zelazny - Dworce Chaosu (3) 9. Roger Zelazny - Krew Amberu (w czytaniu) 10. Antoni Gołubiew - Złe dni (w czytaniu)
Dzięki:)
Też biorę w nim udział:)
Konkurs odbywa się w naszym Miejskim Ośrodku Kultury w Bukownie:)
Dziękuję za propozycje, na pewno mi się przydadzą jeszcze. A wybrałam "Opętani" Gombrowicza... :) Ten fajniasty pentagram na okładce... Po prostu nie mogłam się oprzeć. :)
cieszy, że Tobie się podoba ;) przynajmniej można sobie porównywać cenniki w różnych miastach ;)
kościół
Adwent misiaki pluszaki czy lalki czy samochodziki?
przepraszam! ...i zastanawiał się...
Nudził mnie ten absurd w całej książce... I żal psa mi było :)
Religa
i zatsnawiał się...
:)
No to dołączam swoje listopadowe dokonania Przygody dobrego wojaka Szwejka - J. Hasek: 1.Przesławne lanie (5) 2.Po przesławnym laniu (4) 3.Lolita - V. Nabokov (5) 4.Planeta Voodoo - A. Norton (1) 5.Frankenstein - M. Wollstonecraft Shelley (2) 6.Norweski dziennik: Obce ścieżki - A. Pilipuk (5) 7.Wieszać każdy może - A. Pilipiuk (5) 8.Lux perpetua - A. Sapkowski (6) 9.Dom na klifie - M. Szwaja (5) 10.Antykwariat ze starymi mapami - U. M...
Szkoda, że mnie nie było, kurcza :( :P
No to super! Prawdopodobnie będziemy jechać autobusem Trans-Frej o 9:50. Gdzie mamy wysiąść, bo na ulotce jest podane kilka przystanków w Sączu?
Hmmm, moim zdaniem porównać Sapkowskiego do Tolkiena to tak jak porównać kajak do Daru Pomorza...
Dzisiaj pięknie namawiam Ciebie; udanych łowów i wspaniałych wrażeń przy lekturze. Przekaż panu Robertowi d'Artois moje ukłony, chociaż to warchoł, intrygant i hałaśliwy samochwał jakich mało, ale jakże fascynujący!
Może coś Cejrowskiego (np."Rio Anaconda" o Amazonii)?
Nutinko, od początku było wiadomo, że nikt nie opisze tego lepiej.:)Wiwat Czajka! Dziękuję!
Moje "przeczytane w listopadzie" :) na stan obecny (w przerwach między szukaniem i czytaniem materiałów do pracy...) to: - "Znak wzruszenia" S.Kopiec - "Powrót Atanaryka" M.Kalandyk - "Moje ptaki, zwierzaki i krewni" G.Durrell - "Sprawa wynajętej brunetki" E.S.Gardner - "Ofka z Kamiennej Góry" K.Dobkiewiczowa - "Trudna decyzja panny Pym" J.Tey - "Wielki Wóz (wiers...
W piątek (24 listopada) byłam w Gdańsku i nie mogłam odmówić sobie zajścia do antykwariatu na Dmowskiego we Wrzeszczu. Miałam nadzieję, że znajde coś z poszukiwanych książek z "Serii Dzieł Pisarzy Skandynawskich". Dwie mam takie na oku. Miałam :) bo jedna była. Za 8 zł, 495 stron!! A w Olsztynie są droższe... Tak oto stałam się posiadaczką "Ragnhildy" Olava Duuna.
Wydaje mi się Gosiu, że po prostu Susan Hill jest mało znana w Polsce. A szkoda. Szalenie podobało mi się "Wiosną owego roku". "Jestem królem zamku" jeszcze nie czytałam, bo nie ma w mojej bibliotece. "Albatros" ma jeszcze mniej ocen, czy świetny zbiór opowiadań "Trochę śpiewu i tańca". Widzę, że nie masz ocenionego - więc serdecznie polecam.
nie znam.... Puzo Słowacki Smith, widziałem kiedyś ma świetne okładki :D Tolkien.
Kava nie znam Mickiewicz King nikt
Bardzo dobra pozycja, nie mam, ale czytałam. Właśnie... przydłoby się kupić :)
Ja również słucham. Po prostu mi się podoba.
Czy wyszla pelna Rodzina Palliserow? Wszystkie tomy? Czy wciaz tylko ten barbarzynski skrot autorstwa Hardicka czy jak mu tam bylo, niech imie jego bedzie zapomniane? Jesli wyszla pelna Rodzina Palliserow... hoho... Ruszam na polowanie...
Ostatnio najczęściej jest to Coma, obie płyty. Poza tym Riverside i Pearl Jam.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)