Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
..faktycznie, wszystko niczym Holmes :) Serdecznie gratuluję!
Wybacz, że tak weszłam w szczegóły, ale po prostu uwielbiam tę książkę. :)
A może spróbuj jeszcze... jako coś lżejszego, acz nie do końca... "Psie serce" Bułhakowa. :-)
Jestem na diecie, ale serdecznie wspominam bardzo "letnie" ciasto: kruchy placek z morelami - pycha :)
Ja rozpoznałam Imię róży po słowie "księgi" użytym z całą powagą. I po łukowym sklepieniu:) W jakiej książce byłoby to możliwe.... Aha! Natomiast nie mogę sobie darować, że nie rozpoznałam Verne'a... I Nad Niemnem... No nie, naprawdę, muszę czytać uważniej:)
Tarta z truskawkami. I będę bronił jej pierwszeństwa jak niepodległości.
Witam, chciałbym zaprosić wszystkich do nowo otwartej księgarni internetowej www.booknet.com.pl Poza niskimi cenami, na dobry początek obniżyliśmy ceny na wszystkie pozycje z wydawnictwa Amber oraz wszyscy, który zrobią u nas zakupy za kwotę powyżej 200 zł otrzymają 5% rabatu na wszystkie zakupy do końca roku. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów. Daniel Różynek www.booknet.com.pl
a ja polecam <a href="http://www.booknet.com.pl">www.booknet.com.pl</a>, moze nie tak duzo jak w merlinie, ale ceny przystepne i promocja obecnie na wszystko z ambera jest, a jak kupisz za 200,- to do konca roku bedziesz miala tam rabat 5% na wszystkie zakupy
:-)) Ja właśnie jestem w trakcie "Oddziału chorych na raka"...
Witam, wysyła też http://www.booknet.com.pl, w regulaminie jest opisane za ile i w jakim czasie.
Wszystkie części HP czytałam (mimo swojego wieku) z wielką przyjemnością. Ostatnia część jest równie dobra jak poprzednie. Jestem ciekawa ostatniego 7 tomu (o ile to będzie ostatni).
Ja zazwyczaj polecanki i wypowiedzi na forum w tematach typu "Co polecacie?" czy też "Ulubiona książka", coś w te kolorki. Mój schowek w szwach nie pęka, jak narazie, jednak biblioteczka domowa - owszem. Jakichś 30 książek, które już nabyłam, jest nieprzeczytanych z braku czasu. Ale ja sobie radę dam, tylko muszę się uprzeć, zawziąć, i... mieć za sobą "Pana Tadeusza". Jako, że mam go na liście lektur w tym roku. Najp...
Może kogoś zainteresuje przepis na piernik z makiem?
Polecanki jak najbardziej! Oprócz tego czytam recenzje, czasem ktoś wspomni o jakiejś ciekawej pozycji na forum lub w czytatniku. Często, gdy buszuję sobie po bBETce, pozornie bez celu, trafiam na interesujące mnie książki i od razu dodaję do schowka. Czyli działam podobnie jak wszyscy. Regularnie odwiedzam też księgarnie (przede wszystkim empik, gdzie można usiąść i spokojnie obejrzeć daną książkę) i spisuję sobie pozycje, które mnie w jakiś spo...
Ja wchodzę w profile użytkowniów i oglądam ich oceny. Mam nadzieję, że nikt nie nie będzie miał mi za złe ;)
Ja zazwyczaj przeglądam jeszcze listy książek napisanych przez pisarzy, którzy mnie zainteresowali, których twórczość mnie zainteresowała. Czasem dodaje wiadomość do czytatnika i dzięki innym użytkownikom mogę znaleźć ciekawe pozycje:). Czytam też wiadomości na temat książek w "Angorze". Raz w miesiącu tygodnik publikuje listę bestsellerów danego miesiąca, którą też zawsze przeglądam.
"Gra w klasy" Cortazara
A kto wydał, czy też wydaje?
Ja dorzucam "Lód" Sorokina, raczej jako ciekawostkę, którą dobrze się czyta.
przeczytałęm dwa miesiące temu, w końcu :) - jest świenta. Pomyśleć tylko, że pozwoliłem stać jej nieruszonej przez niespełna rok wrrr :)
"Magik" - Wiliiam Goldman - czyta się przyjemnie nie jest to jednak książka wysokich lotów.
Ja tam wierzę,że do każdej książki uda mi się dotrzeć. Jak nie tak, to inaczej. Znacznie większym problemem jest chyba KIEDY a nie JAK ;). A do bibliotek zaczełam chodzić z PLANEM. Inaczej czuję się jak ten osiołek, któremu dano za duży wybór. Wybieram ze schowka, wpisuję do notesu tytuły książek interesującego mnie autora, szperam po zasobach bibliotek i zaznaczam przy każdej pozycji, w której bibliotece jest dostępna. Potem z notesu wykreślam...
Uważam, że Seksburga powinna wygrać całą tę licytację!
A Bernard...? My mówimy na niego Benek ;-)
Poe, Poe, Poe!
W kręgu przyjaciół, Maeve Binchy - film jest świetny. Ostatni Mohikanin - to samo, dodatkowy DUUUŻY plus za muzykę. Nie czytałam jeszcze Eugeniusza Oniegina, ale mam zamiar, bo tak bardzo spodobał ni się film Onegin. Polecam:) PS. Piotrowy, chodzi Ci o tego ostatniego Punishera czy starszego? Dla mnie ten starszy był do niczego, ten ostatni całkiem niezły, taktak:)
www.opowiadania.pl Ktos juz o to pytal... :))
Trochę nie to miałam na myśli - oczywiście jest sztuka sakralna, ale chodziło mi o coś innego. Po pierwsze - nie wszystkie utwory Bacha mają ewidentnie sakralny charakter, a on i tak uważał, że są napisane soli dei gloria. Próbowałam dość nieudolnie opowiedzieć o tym, co najlepiej ujął chyba Claudel - wiara nie jest jeszcze jednym dodatkowym elementem naszego życia, który możemy włożyć do szufladki i zajmować się nim kiedy jesteśmy akurat w poboż...
Oczywiście nie chodzi mi oto by roztrząsać Trzech Muszkieterów, lecz oto jak bardzo czytelnik utożsamia się z treścią powieści i czy ma wogólę ochotę porównać ją z napisaną Historią.
Skazani na Shawshank - rzeczywiście film lepszy niż opowiadanie Polowanie na Czerwony Październik - film jest mniej propagandowy niż książka i zdecydownie ciekawszy.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)