Autor: espinka
Data dodania: 24.08.2014 21:56
Z Grocholą jak to z Grocholą - czyta się lekko, łatwo i przyjemnie. Choć niektóre książki poruszają trudne tematy, mnie ta autorka już zawsze będzie się kojarzyć z literaturą niezbyt wymagającą. No chyba, że mówimy o ilości stron do przeczytania :) Tak też było z Kryształowy Anioł. Czasu zajął mi ten anioł troszkę, ale tylko ze względu na objętość. Jeśli chodzi o treść, to jakoś mnie nie porwał, a i do poziomu rozbawienia jak w przypadku historii Judyty, mu daleko.
Autor: @nat@
Data dodania: 04.11.2015 13:48
Ten miesiąc uznaję za bardzo udany, wiele nowo poznanych książek, choć powstrzymam się od skomentowania kolejnych części "Wampirów z Morganville". Mogę tylko powiedzieć, że seria wciąż zachwyca, jej fabuły nie dopada nuda, a moje zaciekawienie nią i jej oddziaływanie na czytelnika jest wciąż tak samo mocne i piorunujące.
1. Przeklęty dom
Tak, to kolejna stereotypowa powieść o wampirach, nadprzyrodzonych związkach i z nutą akcji. Tak, znów dostajemy bardzo głupią, naiwną i irytującą bohaterkę...