wymienię książki... chyba, że ktoś będzie chciał kupić ;)
Chętnie wymienię książki, mogę też za rozsądną cenę sprzedać ;)
Adieu: Przypadki księdza Grosera - Grzegorczyk Jan
Artemis Fowl - Colfer Eoin
Co wiedzą zmarli - Lippman Laura
Dom na krawędzi - Nurowska Maria (egz. recenzencki)
Flirtując z życiem: Danuta Stenka w rozmowie z Łukaszem Maciejewskim - Stenka Danuta, Maciejewski
Gra Endera - Card Orson Scott
Kod Lucyfera - Cordy Michael
Koniec świata - Porębiak Daria
Królowa lata - Marr Melissa
Ława przysięgłych - Grisham John
Malowany dom - Grisham John
Miasto ryb - Babina Natalia
Najlepsze dla mężczyzny - O'Farrell John
Nocna praca - Topol Jáchym
"Pan raczy żartować, panie Feynman!": Przypadki ciekawego człowieka - Feynman Richard Phillips
Pan Szatan - Grin Irek
Park Gorkiego - Smith Martin Cruz
Pochodnia zemsty - Goddard Kenneth
Powrót Młodego Księcia - Roemmers A. G. (egz. recenzencki)
Powrót niedoskonały - Bruczkowski Marcin
Rainmaker - Grisham John (wydanie w języku angielskim)
Raz wiedźmie śmierć - Hearne Kevin
RockMann czyli Jak nie zostałem saksofonistą - Mann Wojciech
Stokrotka: Rok z życia narkomanki - Krasnodębski Jan Paweł
Szantaż zza grobu - Hiaasen Carl
Tata@home - Ahlswede Elke
To, co ukryte - Lippman Laura