Dodany: 08.07.2007 17:21|Autor: mazalova
nowe trendy w promocji ksiązek by Proszynski S-ka
Otóż, moi drodzy, ostatnimi czasy na półki księgarń tudzież kiosków w całej Polsce tudzież w większych miastach tylko, trafiło pokłosie konkursu Kolory Życia, rozpisanego przez wydawnictwo Prószyński S-ka oraz Claudię. Nie zakładam tego tematu jednak po to, żeby Wam o tym powiedzieć - nie uznaję tego za aż tak interesujące.
Co jest na rzeczy - w kampanii promocyjnej I nagrody (a kampania ma być - jak wieść niesie - zakrojona na ogromną skalę) wykorzystano zwiastun filmowy książki.
Co do jego jakości mam bardzo wiele zastrzeżeń - a wręcz wydaje mi się nieadekwatny, żeby nie powiedzieć; wyjątkowo debilny - http://www.proszynski.pl/asp/fiszka.asp?ksiazka_id=29612 - ale sam fakt zrobienia zwiastunu filmowego książce - dla mnie bomba.
I wydaje się, że na tym nie koniec, gdyż:
http://ksiazkikreca.ksk.pl/konkurs.php
Zobaczymy jak wypadną te kampanie i czy przyniosą skutek.
Nie jestem pewna czy wierzę w Boga i takie tam inne, ale wierzę w postęp. Zawsze i wszędzie ;)
Trzeba dmuchnąć i chuchnąć w ten zakurzony świat, jeśli mamy się w nim dłużej pobawić.