Ludzie to też czytają - cytat z listu o wizycie w księgarni
Ludzie to też czytają.
Nie w celu zamordowania czasu, a w celu podbicia świata.
Czy ktoś czyta podobne?
Jest to list 26-latka z kraju w którym ludzie mają mało czasu.
jan urbanik
//Zakupy kiazkowe.... to nie takie latwe. Wybranie 4 ksiązek zajelo prawie 3 godziny.
Przegladalem spisy tresci i okladki, troche wstepow.
Jak tytul zaczyna sie "Jak..." Lub "10 prostych sposobow na..." - ksiazka wydaje sie byc cienizną.
Nabytki:
1) Dlaczego kupujemy. Naukowe podejscie do zakupow.
Why we buy.
Paco Underhill.
(Lekka ksiazeczka o roznych motywach pchajacych nas ku okreslonym stoiskom i markom)
2) Strategiczne kreowanie produktow
Strategic product creation
Ronald Kerber.
(techniczne podejcie do planowania, projektowania i rozwoju produktow..... duuuuuzo wykresow i tabelek... wyglada strasznie :)
3) Efekt pietnamilosci (pietna nie piekna)
The Lovemarks effect
Kevin Roberts
(autor jest szefem sprawnej firmy marketingowej u ktorej podstaw lezy idea glebszej wiezi konsumenta z produtem.. firma, anizeli tylko dane techniczne czy reklama. Ksiazka zawiera zbior opinii o rynku i wspolczesnych konsumentach przedstawicieli, wlascicieli i zarzadzajacych firmami jak Benetton, Whirpool, Toyota...)
4) Wiedza, a bogactwo narodow.
Knowledge and the wealt of nations
David Warsh
Jakie miejsce w systemie ekonomicznym maja nowe idee lezace u podstaw wzrostu gospodarczego i czy ich znaczaca pozycja rodzi niebezpieczenstwo bycia permanentnie podporzadkowanym pionierom w swoich dziedzinach takim jak np Microsoft czy Google.
Pytania kierowane do mnie obejmujace ww zakres beda mile widziane... opowiedzi po czasie...//
PS
Jeśli będą "mile widziane" pytania, temat umieszczę na rodzącym się forum Stowarzyszenia, które zaczyna funkcjonować w Gdańsku. Informacja tu: www.biblionetka.pl/...
j.u.