Dodany: 16.01.2006 16:35|Autor: kachna
Ulubione książki
Tą czytatkę postanowiłam poświęcić moim ulubionym książkom, zarówno kiedyś jak i obecnie.
Stwierdzam krótko,że najlepszymi książkami, które przeczytałam są wszystkie książki z serii "Jeżycjada" (oj, ile rasy już do nich wracałam...). Poza tym bardzo lubię książki Meg Cabot (może nie są ambitne, ale przynajmniej lekkie w czytaniu, można się przy nich odprężyć), "Lot nad pawilonem X", "Zatrzymajcie świat chcę wysiąść" i "Supergigant z motylem" Krystyny Boglar (ta wciągająca akcja...),"Oskar i pani Róża" Érica-Emmanuela Schmitta i "Mały książę" Antoine de Saint-Exupéry (piękne książki, można sie z nich czegoś nauczyć...) oraz "Kod Leonarda da Vinci" Dana Browna (muszę pochwalić pomysł, książka zaskakująca, kontrowersyjna i niebanalna).
Pamiętam, że w podstawówce w klasach około 2-5 z wypiekami na twarzy czytałam serię o przygodach Pana Samochodzika Zbigniewa Nienackiego (każdą książkę czytałam po kilka razy) i książki Edmunda Niziurskiego. W klasie pierwszej i drugiej szalałam z kolei za "Dziećmi z Bullerbyn" (kończyłam je czytać i na drugi dzień zaczynałam od nowa), a jeszcze zanim poszłam do szkoły, a nawet nauczyłam się czytać, wielokrotnie prosiłam swoją babcię o poczytanie "Pchły Szachrajki" Jana Brzechwy (Ile razy została ona wypożyczona z biblioteki. Czy to można w ogóle policzyć?)
Czy ktoś tu obecny ma może podobne do mnie gusta czytelnicze:)?
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.