Dodany: 28.01.2019 10:36|Autor:
nota wydawcy
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
- jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
[Helion, 2017]
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.