Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
nie nie dotarła
Moja top lista to: 1. Incepcja 2. Titanic 3. Przygoda na antarktydzie- bo kocham Husky 4. Ostatni samuraj 5. Sztuka dorastania 6. Sala samobójców- niektórzy ostro jadą, ale ja lubię 7. Obcy 1 i 2 część 8. Wszytskie Terminator'y 9. Star Trek 10. Bridget Jones i mój zawsze faworyt czuli serial Dr House
Dzięki, na pewno zobaczę.
a na co chiałabyś ją wymienić, bo w schowku rzeczy na wymianę to mam mało bo nie dodałam
Czy Frida nadal jest dostępna?
Dzisiaj dotarło do mnie wesel, dziękuję bardzo
Super będę czekać z niecierpliwością:)
Jak będziecie ustalać akiś nowy termin to mnie poinformujcie, chętnie dołącze:) Też jestem z trójmiasta:)
Szukam ludzi z Gdańska, macie jakieś swoje miejsce???
Klikasz na link użytkownika, zjeżdżasz na sam dół profilu i po lewej masz taki link książki ocenione i podana liczba a pod tym masz link schowek:) Mam nadziję że pomogłam
ok nie ma problemu:)
Makbet jest dostępny?
Czy Kapitan Worse: Powieść jest nadal do oddania, bo mnie zaciekawiłą ta pozycja, szczególnie, że kacja toczy się w krajach skandynawskich.
a polecasz ją?
jeśli można to ja WEZMĘ 1 TOM SAGI O CZARNOKSIĘŻNIKU
jeśli można prosić to ja wezmę wesele:)
Cieszę się, że bd ekranizacja, w sumie Intruz o niebo lepszy od sagi zmierzchu, dojrzalszy choć nie do końca orginalny, ale zawsze warto poczytać. Nad pytaniem o rolę aktorki pomyślałam o Jessice albie, i portman, raczej drobna i ciemne włosy, dalej się nie zastanawiałam:)
Wolę intruza, ciekawsza fabuła, dojrzalszy styl pisania a nie historyjki o wampirach dla dzieci:)
o tak Gałczyński jest świetny,
zachęcona waszymi postami też ustawiam się w kolejce
Hymm z pewnością zajrzę na bloga, i coś mi się wydaje, że będę tam często woadać:) Zrób może ocje rzeby inni moglo dodawać wpisy a blog będzie jeszcze się bardziej sprawdzał:0 Powodzonka
fakt, książka świetna, może być przestrogą
Akcja genialna, od dzisiaj w każdej przeczytanej książce, będę zostawiać zakładki:)
no chyba masz w tekście, a jak nie to spytaj księdza
pisząc miałam na myśli że najpierw biegam a potem czytam choć twój sposób rozumienia jest fajjny i na pewno wypróbuję
aj obecnie nic, ale wczoraj skończyłam( i zaczęłam) Adrian Mole lat 13 i 2/4 autorstwa Sue Townsend. Ksążka może być choć lekkie ma zboczenie. Dziś przygotowywuję się na 5 minutową prezentację na polski z Dziesięciu muurzynków A. Christie
Czytałam pierwsze 3 części. I żałuję, że aż tyle przeczytałam. Książki może i mają fajną formę, ale są puste. Nic w nich nie ma. Problemy są wyolbrzymione i naciągane. Wiadomo niby łatwo sę je czyta, ale z jakiego powodu. Bo nic z tych książek nie wynika, nic nowego nie wnoszą, są popularnym zabijaczem czasu. Badziew totalny.
Na początek polecam coś luźnego w stylu godzina zero.
Nie czytałam wszystkich książek autorki, aczkolwiek wiele. Doszłam do takich wniosków: 1. Morderstwo w Orient Express. 2. Dziesięciu murzynków. 3. Godzina zero. To taka moja ulubiona trójca. Dodam też, że fajne jest morderstwo na nilu- ukazała też się ekranizacja.
Postaram, się przeczytać.
Całkowicie popieram.
Zgadzam się z kilkoma osobami, które mówią, że książki Coelha trzeba umieć czytać. Pewnych rzeczy owszem trzeba się domyślać, ale przesłanie z nich płynie. Rację mają osoby, które uważają, że czasami lekturę należy przerwać i odpocząć 2-3 dni. Wtedy możemy sobie wszystko ułożyć i przemyśleć. Nie jestem super znawcą autorów i książek, ale doceniam Coelha. Gdybym miała go ocenić to dałabym mu jakieś 5 z 6. Inna sprawa polega na tym, że nie wszyscy ...
Anioły i demony najlepsze
Nigdy nie próbowałam porównywać Artemisa Fowla i Harrego Pottera. Ciekawe, ale nie mogę zdecydować co wolę. Pewnie dlatego, że Harrego czytałam jak byłam młodsza<jakieś 3 lata temu>. Obecnie wolę Artemisa. Inne książki pana Colfera też są ciekawe<np. Lista Życzeń>. Zresztą podoba mi się, że o Artemisie nie jest tak głośno jak o Harrym. Ten cały szum przyciągnął ludzi, którzy chcą być na czasie i dlatego przeczytali Harrego. W wypadku ...
Szybko zagłosowałam i jest już 51 koma 9 procent dla Lema:)
Jestem za wysłaniem Lema.
Co do tych wcześniejszych komentarzy. Miasteczko salem uważam za genialne. Być może dlatego, że ja to przeżywałam. Byłam głównym bohaterem, widziałam i czułam to co on. Tak działają wszystkie książki na mnie. Każdej doświadczam. Czasami jest to bolesne, ale pozwala spojrzeć z innej perspektywy na książkę. Może dlatego zdania są podzielone, bo jedni są w książce i ją przeżywają a inni tylko ją czytają. Jeśli kogoś uraziłam moim słowami to przepra...
Szerze to nie lubię książek autorstwa M. M.. Nie szczerze to też nie lubię:). Ale nie o tym mam pisać. Musierowicz zupełnie nie przypadła mi do gustu, wprost przeciwnie pani Nowak. Jej książki wciągają i nie mogę się od nich oderwać. Niektórzy owszem uważają panią Nowak za następczynię Musierowicz. Jednak ja nie należę do tego grona. O nie!. Uważam, że pani Nowak ma lepsze spojrzenie na świat i rozumie młodzież. Ale to tylko moje skromne zdanie,...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)