Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Obecnie można dodać tylko jedną okładkę dla książki. Czy w przyszłości będzie szansa na wyświetlanie ich więcej? Często książki mają kilka charakterystycznych wydań a wybór "najładniejszej" zależy od gustu. Nasunęło mi się to przy dodawaniu okładek z książek z literatury dziecięcej/młodzieżowej, gdzie mnogość wydań klasyki jest spora. Przykładem mogą być okładki "Ani z Zielonego Wzgórza" / "Anne z Zielonych Szczytów", która w nowym tłumaczeniu zm...
Dawny widok można podejrzeć przez Wayback Machine - Internet Archive dla porównania https://web.archive.org/web/20160731172259/https://www.biblionetka.pl/author.aspx?id=*2*2&order=cycle [aby link zadziałał usunąć *] . Z tego by wyglądało, że kiedyś serie wydawnicze nie pokazywały się w cyklach. Może te serie powinny być wyświetlane w osobnym filtrze?
Udało się, punkt zniknął z Dodaj książkę. Dziękuję za reakcję!
Czyli być może niestety kolejne niedopatrzenie. Mam nadzieje, że zostanie szybko przez kogoś wyprostowane. Nie kojarzę żeby jakiś serwis miał w swoim katologu obszerny zasób podręczników. Może to byłby ciekawy i unikalny obszar w Biblionetce. Jeszcze można by to powiązać jakoś z Ibuk Libra (też serwis PWN) - z tego co wiem udostęnia wiele popularnych podręczników.
I tak robię, głównie jeśli jakąś aktualnie czytam i jej tu jeszcze nie ma. Przywołane książki, z racji wydawnictwa, są według mnie ciekawym (przynajmniej dla mnie) przykładem powiązania PWN z Biblionetką. Właściciel też jest, w jakiś sposób, użytkownikiem i nawet ze wględów promocyjnych mógłby zadbać o posiadania swojego pełnego katalogu w serwisie.
Odnoszę podobne wrażanie co do właściciela. Z ciekawości zobaczyłem czy są nowości i zapowiedzi z PWN w katalogu. I są nie wszystkie np. nie ma "Do rodziców" Maria Montessori [zapowiedź], "Poradnictwo i terapia w żałobie" J. William Worden [premiera 13.09.2022]. Nie ma też podręczników, ale one nadal, z tego co widzę, są objęte zakazem ("Nie należy wpisywać podręczników ani literatury specjalistycznej" cytat z Dodaj książkę https://www.biblione...
Nie określiłbym lobbowaniem przywoływywania, jakby nie patrzeć, największego konkurenta Biblionetki na rynku. Konkurencję powinno się podglądać i robić od nich albo to samo ale lepiej, albo inaczej i po swojemu. Czytatnik zrobiłem, bo mój komentarz, który wypunktował dwa lata temu ewidentne błędy (złe formatowania, nie działające linki, strzałki) przez ten cały czas pozostał bez odpowiedzi. I nikt, kto pracuje nad serwisem, sam przez ten czas ic...
Ja już jakiś czas temu przeniosłem wszystkie swoje przeczytane książki na Lubimy Czytać, żeby gdzieś mieć listę. Ręcznie, książka po książce (kilka godzin mi to zajęło). I teraz oceniam jednocześnie w obu. Tylko z LC korzystają moi znajomi. Ciekawe ile nowych kont się tu jeszcze pojawia i jak długo nowi ludzi wytrzymują. Większość rzeczy w porównaniu z LC wypada tu blado...
Tak, zgadzam się. Brakuje mi jednak widoku starej, prostej listy na której nie było pustego pola na okładkę i opisu książki. Przez nie niekomofortowo patrzy mi się na listę w telefonie, bo praktycznie widać najwyżej dwa tomy na raz. Przydatny byłby taki widok jak przy obecnym wyświetlaniu książki wg średniej ocen, ale z zachowaniem sortowania po kolejności tomów.
Już zauważyłem pierwsze poprawki np. w FAQ. Dziękuję osobie/osobom, które to poprawiły. Mam nadzieję, że stanie się to rozbiegiem pod większe ulepszenia!
Mi najbardziej szkoda starego widoku serii i cyklów. Szybko umiałem znaleźć, którą książkę powinien teraz wypożyczyć. Teraz zostały juz tylko wspomnienia tej wygody...
Zgadzam się. Ludzie zgromadzili się tu wspaniali. Wiele nicków kojarzę od lat i podpatruję, co oni ostatnio czytywali. Jedna z kilku ostatnich rzeczy, które jeszcze tu sprawdzam.
Może ktoś z samego PWN wreszcie zainteresuje się też stroną. Po coś chyba ją dołączyli pod swoje skrzydła. I oczywiście jak popatrzyłem czy mają gdzieś informację o BiblioNETce, to znalazłem kolejny błąd. Na stronie Księgarni PWN https://ksiegarnia.pwn.pl/ u dołu w "Nasze Serwisy" mamy logo Biblionetki, ale jakieś takie inne (ach ten stary fuksjowy[?] kolor).
Cieszę się (chociaż może właściwsze byłoby smucę się), że nie tylko jak tak myślę.
I nikt odpowiedzielny za portal nawet nie skomentował. Może są potrzebne 4 lata by takie błędy poprawić...
Minęły już ponad dwa lata i uznałem że sprawdzę, czy coś od tego czasu się poprawiło: Panel boczny "Patronaty Biblionetki" - bez zmian nawet w patronowanych książkach. Czy nie lepiej już ukryć tę smutną zakładkę? Teraz to jest tylko nagrobek dawnego "znaczenia" Biblionetki. Listy "Najlepsze książki", "TOP zapowiedzi", "Nagrodzone recenzje"nadal takie same tak samo pełne gwiazdki zamiast dodania połowy gwiazdki. "Biblionetka potrzebuje op...
Korzystam z Biblionetki już wiele lat. Długo liczyłem, że po "wielkiej rewolucji" niedoróbki będą sukcesywnie naprawianie, ale widzę tylko ich piętrzenie. Spędziłem dzisiaj chwile przeklikiwując serwis i takie rózne rzeczy można nadal znaleźć: Panel boczny: "Patronaty Biblionetki" obecnie (6.08.2020) na jednej widnieje tylko napis "Cover". Okładki, które wydaje się, że powinny po kliknięciu przenieść na stronę książki (albo gdziekolwiek) tego...
Książka, której nie ma Forsowanie powieści-rzeki Jeśli zimową nocą podróżny Młodość wydawcy Gawędy o księgarzach Dewey: Wielki kot w małym mieście Ex libris: Wyznania czytelnika O bibliotece
Przeczytane w sierpniu: Wybór dramatów (4) Sto lat samotności (6) W niedzielę po południu (4,5) Przyjdź i zgiń (5) Psy szczekają (4,5) Regulamin tłoczni win (5) 2666 (5) Egipcjanin Sinuhe (5) Hańba (4,5) Zimowe opowieści (4)
Przeczytane w lipcu: Tessa d'Urberville: Historia kobiety czystej (4) Bajki (3) Lesio: Powieść, nie da się ukryć, humorystyczna (4) Czerwona gorączka (5) Inny świat: Zapiski sowieckie (4) Lód (2) Wyspa dnia poprzedniego (4) Pachnidło (5) Służące (6) Pustelnia parmeńska (4) Piknik na skraju drogi (4) Moje sekretne życie (5) Rzeź bezkręgowców (4) Sceny z życia wiejskiego (4,5) Solaris (4) Hamida z zaułka Midakk (6) Najlepsze, co mo...
Zagadka Błękitnego Ekspresu (4) Inne kolory (4,5) Poradnik pozytywnego myślenia (4) Życie codzienne w Egipcie greckich papirusów (5) Afery i skandale Drugiej Rzeczypospolitej (4,5) Ulisses z Bagdadu (4) Fikołki na trzepaku: Wspominki z podwórka i nie tylko? (4) Wyznaję (6+)
Przeczytane w sierpniu: Niech no tylko zakwitną jabłonie (4) Ciekawe czasy (5) 1Q84: Tom 3 (4) Pamiątkowe rupiecie: Biografia Wisławy Szymborskiej (6) Cześć, i dzięki za ryby (4) Czekolada (4) Był sobie chłopiec (4) Słówka (4) Bajki robotów [1964] (3) Maskarada (5)
Przeczytane w lutym: Nakręcana dziewczyna; Pompa numer sześć (4) Ludzie jak bogowie (4,5) Balladyny i romanse (6) Dzikie Orchidee (4)
[*]
Przeczytane w styczniu: Kapuściński: Nie ogarniam świata (4) Tajemniczy przeciwnik (5) Pomniejsze bóstwa (6) Anna Karenina (4) Pociągi pod specjalnym nadzorem (4) Trzecie zapiski na pudełku od zapałek 1994-1996 (4) Pantaleon i wizytantki (5) Siedem niesamowitych opowieści (3,5) Dramaty (4,5) Kot, który bawił się w listonosza (4) Pan Lodowego Ogrodu: Tom 2 (4) Kot alchemika: Baśń kulinarna z Camonii Gofida Letterkerla, opowiedziana na ...
Przeczytane w grudniu: Autobiografia (5) Śnieg (5) Wojna futbolowa (5) Pan Jowialski (4,5) 13 małych błękitnych kopert (4) Spotkanie: Antologia noweli argentyńskiej (4) Bliżej (4,5) Pałac o Stu Bramach (6) Historie nieznane historii (5) 9 Wigilii (4) Dożywocie (4) Czytadła: Gawędy o lekturach (5) Pocałunek Fauna (2) Życie prywatne elit artystycznych Drugiej Rzeczypospolitej (6)
Serdeczne podziękowania dla Mikołaja z Bytomia za 9 Wigilii. Już wiem co będę czytać w te święta:)
Na rozpoczęcie idealny- jak już zaczynać to od wysokiego C. "Atlas" wciąga tak, że nie zauważysz jak te 1300 stron minie. Tak ciekawej powieści dawno nie czytałem. Rand genialnie oddała charakter głównych postaci: Dagny, Hanka i Francisca. Niby bogaci i chciwi, ale nie można ich nie polubić. Szczególnie Dagny, kobieta, którą pasją są koleje, trudno nie pokochać. Cały świat w tej powieści jak tak skonstruowany aby czytelnika wbić w fotel i nie po...
Przeczytane w listopadzie: Gospoda pod Królową Gęsią Nóżką (4) Wybór dramatów i opowiadań (5,5) Atlas zbuntowany (6+) Płatek śniegu (4) Rafa Armagedonu (4) Na powierzchni poematu i w środku (5)
Przeczytane w październiku: Nauka Świata Dysku I (5) Stambuł: Wspomnienia i miasto (4) Czekając na Godota (4) Opowiadania (4) Kuzynek mistrza Rameau (4,5) Na Zachodzie bez zmian (4,5) Maria Curie (5) Matka królów: Czasy Jagiełłowe (4) Eseje (4) Życie pana Moliera (4) Operacja "Dzień Wskrzeszenia" (4) Poezje [Wydawnictwo Lubelskie] (4,5)
1. Reginald Jeeves (wiele książek Pelhama Wodehouse'a) 30 2. Daphne Manners ("Klejnot Korony" - Paul Scott) 44 3. Marek Juniusz Brutus ("Juliusz Cezar" - William Szekspir) KILL 8 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 36 5. Gruban Malić ("Bohater na ośle" - Modrag Bulatović) 32 6. Tomasz Buddenbrook ("Buddenbrookowie" - Tomasz Mann) 30 7. Leszczynek ("Wodnikowe Wzgórze" - Richard Adams) 42 8. Dirk Gently (cykl "Dirk Gently" - D...
Przeczytane we wrześniu: Świat Zofii (6) Król Edyp (4) Holistyczna Agencja Detektywistyczna Dirka Gently'ego (4) Tatami kontra krzesła: O Japończykach i Japonii (5) W co się bawić (4) To! (4) Kongres futurologiczny; Opowiadania Ijona Tichego (6) Maszyna różnicowa (4)
Przeczytane w sierpniu: Vertical (4) Limes inferior (4,5) Wzgórze Błękitnego Snu (4) Moby Dick czyli Biały Wieloryb (4) Ludzie millenium (4,5) Biała bluzka: Najpiękniejsze opowiadania (6+) 1Q84: Tom 1 (6) Kot, który lubił Brahmsa (4) Jedz, módl się, kochaj (2) W świetle gazowych lamp (4) Piramidy (4,5) Dzienniki z podróży (4)
Przeczytane w lipcu: Rękopis znaleziony w Saragossie (4) Opowieść o Darwinie (4) Marina (3) Wszystkie opowieści kosmikomiczne (6) Orlando (5) Gra na wielu bębenkach (5) Kot, który nie polubił czerwieni (4) Mit Syzyfa i inne eseje (4) Nazywam się Czerwień (4) Diego i Frida (4) Lis już wtedy był myśliwym (5) Kielich (4) Rozważna i romantyczna (4) Doktor Żywago (6) Mgły Avalonu (4) Ruchome obrazki (6)
Przeczytane w czerwcu: Nostalgia anioła (5) Dzienniki (5,5) Ogromne okno (4) Gromowładny (4) Posłaniec (4) Zalotnica niebieska (4) Kobieta z bagażem (4) Wojna i pokój (5) Cylinder van Troffa (4) Wyspa Ściętych Hiacyntów (1,5) Najpiękniejsze wiersze i piosenki (6) Diuna: Kapitularz (6) Stieg Larsson: Mężczyzna, który odszedł za wcześnie (3) Dworzec Perdido (4,5)
"Muzeum rzeczy nieistniejących" to zbiór przemyśleń Terakowskiej dotyczących różnorakich dziedzin: historii, literatury, popkultury, np. "Magdalenka Marcela Prousta" czy "Ucho od śledzia". Czyta się szybko, często z uśmiechem na twarzy. Byłaby idealna gdyby stanowiła część jakiegoś większego zbioru. Samodzielnie trudno się jej obronić. Cieszę się, że "Lata ryżu i soli" spodobały Ci się. Kawał(naprawdę duży, ponad 600 stron) porządnej histori...
Przeczytane w maju: Przygody dobrego wojaka Szwejka: Szwejk na tyłach (4) Pojedynek detektywów (2) Przygody dobrego wojaka Szwejka: Szwejk na froncie (4) Straż! Straż! (5) To (4) Balzac: Biografia (5) Czerwone i czarne (5) Eneida (4) Zbrodnia Sylwestra Bonnard (5) Sztuka pierdzenia (4) Muzeum rzeczy nieistniejących (3,5) Lata ryżu i soli (4,5) Pigmalion (6) Aleksander Wielki (5)
Przeczytane w kwietniu: Ewangelia według Piłata (4) Gottland (5) Elżbieta II: Ostatnia królowa (4) Buszujący w zbożu (4) Pięć małych świnek (5) Zaginione królestwa (5) Człowiek z Wysokiego Zamku (4) Starcie królów (4) Piórka prawie wszystkie (5,5) Listy (4,5) Połówka żółtego słońca (4) Dziewczyna o szklanych stopach (4) Sprawiedliwość owiec: Filozoficzna powieść kryminalna (4) Fundacja i Ziemia (5)
Serdecznie dziękuje za życzenia:)
Przeczytane w marcu: Dzienniki gwiazdowe [2001] (5) Lala (5) Piołun i miód (5) Ptak Słońca (4) Drewniana twierdza (5) Bal maskowy (4) Co to są sepulki? Wszystko o Lemie (4,5) Pan wilków (5) A lasy wiecznie śpiewają (4) Triumf lisa Reinicke (5) Tajemniczy płomień królowej Loany: Powieść ilustrowana (4,5) Moja droga do lamów: Buddowie Dachu Świata (3) Poezje (5) Kalewala (5) Grek Zorba (3) Nowe Królestwo (3) Dziewczynka w czerwon...
1. Arya Stark (cykl "Pieśń lodu i ognia" - George R. R. Martin) 36 2. Samuel Pickwick esq. ("Klub Pickwicka" - Charles Dickens) 36 3. Jerome Wireman ("Ręka mistrza" - Stephen King) 30 4. Marta ("Jezioro Osobliwości" - Krystyna Siesicka) 56 OUT 5. Natalia Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 16 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 4 7. Alicja Hansen (cykl "Przygody Joanny" - Joanna Chmielewska) 60 SAVE! 8. Patrycja Mar...
1. Arya Stark (cykl "Pieśń lodu i ognia" - George R. R. Martin) 36 2. Samuel Pickwick esq. ("Klub Pickwicka" - Charles Dickens) 36 3. Jerome Wireman ("Ręka mistrza" - Stephen King) 30 4. Marta ("Jezioro Osobliwości" - Krystyna Siesicka) 56 5. Natalia Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 16 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 4 OUT 7. Alicja Hansen (cykl "Przygody Joanny" - Joanna Chmielewska) 58 SAVE 8. Patrycja Mar...
Mój luty był naprawdę udany: Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki (5) Orfeusz w piekle XX wieku (6+; "Orfeusz w piekle XX wieku" - cytaty) Wspaniały zbiór esejów, pełnych ciekawych i intrygujących przemyśleń, obejmujących okres od początku XX wieku do lat 60. Jestem zaskoczony, że książka jest tak mało znana. Polecam. Trzy wiedźmy (5) Elizabeth Costello(4) Pan Piłsudski i inne opowiadania (5,5) Śmierć w Wenecji (4) Wizyta starszej ...
1. Arya Stark (cykl "Pieśń lodu i ognia" - George R. R. Martin) 32 2. Samuel Pickwick esq. ("Klub Pickwicka" - Charles Dickens) 36 3. Jerome Wireman ("Ręka mistrza" - Stephen King) 30 4. Marta ("Jezioro Osobliwości" - Krystyna Siesicka) 50 OUT 5. Natalia Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 18 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 12 7. Alicja Hansen (cykl "Przygody Joanny" - Joanna Chmielewska) 56 SAVE 8. Patrycja ...
1. Samuel Pickwick esq. ("Klub Pickwicka" - Charles Dickens) 34 2. Jerome Wireman ("Ręka mistrza" - Stephen King) 30 3. Marta ("Jezioro Osobliwości" - Krystyna Siesicka) 52 4. Natalia Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 20 OUT 5. Gerald Tarrant ("Trylogia zimnego ognia" - C. S. Friedman) 58 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 16 7. Alicja Hansen (cykl "Przygody Joanny" - Joanna Chmielewska) 54 SAVE 8. Patrycja Maryn...
Ja wolę jego Koniec Świata i Hard-Boiled Wonderland. "Kronika..." jakoś nie przypadła mi do gustu. Początkowo byłem nią zachwycony (tajemniczy telefon, Ptak Nakręcacz), ale potem zaczęła mnie nudzić. "Afrykanin" to niby autobiografia Le Clézio, lecz większą część poświęca on tam swemu ojcu. Nie jest to coś niezwykle ciekawego, ot kolejna opowieść o Afryce. Warto ją jedynie przeczytać tylko po to by dowiedzieć się czegoś więcej o autorze. ...
Przeczytane w styczniu: Dzień mrówek (5) Zamordowana piramida (4) Król Bólu (4) Generał w labiryncie (4) Przedwiośnie (4) Pływające miasto (4) Na drugą planetę (3) Wiersze wybrane (5) Strona Guermantes (4,5) Afrykanin (4) Diabeł kulawy (4,5) Kronika ptaka nakręcacza (4,5)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Tarwid senior ("O melba!" - Grażyna Bąkiewicz) 20 3. Edward Rochester ("Dziwne losy Jane Eyre" - Charlotte Brontë) 34 4. Jan Smuga (cykl "Przygody Tomka" - Alfred Szklarski) 46 5. Ludka Balwikówna ("Tabliczka marzenia" - Halina Snopkiewicz) 52 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 24 7. Alicja Hansen (cykl "Przygody Joanny" - Joanna Chmielewska) 36 8. Reinmar von Bielau (cykl ...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Tarwid senior ("O melba!" - Grażyna Bąkiewicz) 22 3. Edward Rochester ("Dziwne losy Jane Eyre" - Charlotte Brontë) 34 4. Jan Smuga (cykl "Przygody Tomka" - Alfred Szklarski) 46 5. Ludka Balwikówna ("Tabliczka marzenia" - Halina Snopkiewicz) 50 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 24 7. Alicja Hansen (cykl "Przygody Joanny" - Joanna Chmielewska) 36 8. Reinmar von Bielau (cykl "...
Przeczytane w grudniu: Wesele Figara (4) Siódmy jednorożec (3) Krew faraonów (1) Czerwony Mars (5) Wiersze wybrane [a5] (6) Boży bojownicy (4) Halo, pan Bóg? Tu Anna (5) Jamioł: Obrazek wiejski (2,5) Rodzina Borgiów (3) Tango (5) Długa noc zimowa (4) Wiedźmikołaj (6) Dwunastu (3) Bitwa pod Corrinem (5) Dekameron (4,5) Shogun: Powieść o Japonii (5) Kot, który się włączał i wyłączał (4,5) Locja (1) Eryk (5)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 50 2. Georgina "Gina" Vitay ("Tajemnica Abigél" - Magda Szabó) 38 3. Eduard Delacroix ("Zielona Mila" - Stephen King) 18 OUT 4. Jan Smuga (cykl "Przygody Tomka" - Alfred Szklarski) 30 5. Petyr "Littlefinger" Baelish (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George R.R. Martin) 36 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 24 8. Reinmar von Bielau (cyk...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 50 2. Georgina "Gina" Vitay ("Tajemnica Abigél" - Magda Szabó) 34 3. Eduard Delacroix ("Zielona Mila" - Stephen King) 22 OUT 4. Jan Smuga (cykl "Przygody Tomka" - Alfred Szklarski) 30 5. Petyr "Littlefinger" Baelish (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George R.R. Martin) 32 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 28 8. Reinmar von Bielau (cyk...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 50 2. Georgina "Gina" Vitay ("Tajemnica Abigél" - Magda Szabó) 32 3. Eduard Delacroix ("Zielona Mila" - Stephen King) 26 OUT 4. Jan Smuga (cykl "Przygody Tomka" - Alfred Szklarski) 32 5. Petyr "Littlefinger" Baelish (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George R.R. Martin) 32 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 28 8. Reinmar von Bielau (cyk...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 50 2. Szeryf z Nottingham ("Wesołe przygody Robin Hooda" - Howard Pyle) 0 OUT! 3. Eduard Delacroix ("Zielona Mila" - Stephen King) 30 4. Jan Smuga (cykl "Przygody Tomka" - Alfred Szklarski) 30 5. Petyr "Littlefinger" Baelish (cykl "Pieśń Lodu i Ognia" - George R.R. Martin) 30 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 28 8. Reinmar von Bie...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 46 2. Szeryf z Nottingham ("Wesołe przygody Robin Hooda" - Howard Pyle) 6 OUT 3. Eduard Delacroix ("Zielona Mila" - Stephen King) 30 4. Telimena ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 4 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 58 SAVE 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 28 8. Reinmar von Bielau (cykl "Trylogia husycka" - Andrzej Sapko...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 44 2. Szeryf z Nottingham ("Wesołe przygody Robin Hooda" - Howard Pyle) 8 OUT 3. Eduard Delacroix ("Zielona Mila" - Stephen King) 30 4. Telimena ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 8 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 54 SAVE 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 28 8. Reinmar von Bielau (cykl "Trylogia husycka" - Andrzej Sap...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 42 2. Szeryf z Nottingham ("Wesołe przygody Robin Hooda" - Howard Pyle) 10 OUT 3. Eduard Delacroix ("Zielona Mila" - Stephen King) 30 4. Telimena ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 12 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 52 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 28 8. Benedykt Gierosławski ("Lód" - Jacek Dukaj) 58 SAVE 9. Joanna...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 42 2. Szeryf z Nottingham ("Wesołe przygody Robin Hooda" - Howard Pyle) 14 OUT 3. Eduard Delacroix ("Zielona Mila" - Stephen King) 30 4. Telimena ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 12 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 52 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 28 8. Benedykt Gierosławski ("Lód" - Jacek Dukaj) 56 SAVE 9. Joann...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 42 2. Szeryf z Nottingham ("Wesołe przygody Robin Hooda" - Howard Pyle) 22 3. Eduard Delacroix ("Zielona Mila" - Stephen King) 30 4. Telimena ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 14 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 48 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 28 8. Benedykt Gierosławski ("Lód" - Jacek Dukaj) 50 SAVE 9. Eberhard M...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Szeryf z Nottingham ("Wesołe przygody Robin Hooda" - Howard Pyle) 22 OUT 3. Eduard Delacroix ("Zielona Mila" - Stephen King) 30 4. Telimena ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 18 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 46 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 28 8. Benedykt Gierosławski ("Lód" - Jacek Dukaj) 46 SAVE 9. Eberha...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 38 2. Szeryf z Nottingham ("Wesołe przygody Robin Hooda" - Howard Pyle) 24 OUT 3. Mikael Lind z Ludzi Lodu (Saga o Ludziach Lodu - Margit Sandemo) 54 4. Telimena ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 30 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 44 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 28 8. Benedykt Gierosławski ("Lód" - Jacek Dukaj) 40...
Ja też dostałem dziś paczkę od tego Mikołaja i chciałbym za nią serdecznie podziękować. Naprawdę miły akcent na koniec tygodnia:-)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Szarmancki ("Powrót posła" - Julian Ursyn Niemcewicz) 6 OUT 3. Mikael Lind z Ludzi Lodu (Saga o Ludziach Lodu - Margit Sandemo) 34 4. Telimena ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 30 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 34 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 30 8. Benedykt Gierosławski ("Lód" - Jacek Dukaj) 38 SAVE 9. Ebe...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Szarmancki ("Powrót posła" - Julian Ursyn Niemcewicz) 10 OUT 3. Mikael Lind z Ludzi Lodu (Saga o Ludziach Lodu - Margit Sandemo) 34 4. Telimena ("Pan Tadeusz" - Adam Mickiewicz) 30 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 34 6. Christa ("Antychrysta" - Amélie Nothomb) 32 7. Ajok ("Córka Czarownic" - Dorota Terakowska) 30 8. Benedykt Gierosławski ("Lód" - Jacek Dukaj) 34 SAVE 9. E...
Przeczytane w listopadzie: Barbara Radziwiłłówna z Jaworzna-Szczakowej (4) Wielkie nadzieje (5) Filozofowie XVII wieku (4) Nie zabijać pająków (4) Pani Dalloway (4) Znak Jednorożca (4,5)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 38 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 48 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 20 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 54 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 32 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 2 OUT 7. Jennifer Cavilleri ("Love story" - Erich Segal) 4...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 40 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 22 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 54 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 32 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 8 7. Jennifer Cavilleri ("Love story" - Erich Segal) ...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 42 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 26 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 52 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 32 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 10 7. Jennifer Cavilleri ("Love story" - Erich Segal)...
Kochany Mikołaju z Knurowa chciałbym Ci OGROMNIE podziękować za Czerwony Mars. Od razu biorę się za jej czytanie:)
I kolejne podziękowania, tym razem skierowane do Mikołaja Warszawskiego za Przedwiośnie:)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 40 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 32 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 54 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 32 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 24 7. Jennifer Cavilleri ("Love story" - Erich Segal)30 8....
Serdecznie dziękuje Poznańskiemu Mikołajowi ze te dwie wspaniałe książeczki, a w szczególności za "P.S. Kocham Cię":)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 40 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 38 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 32 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 54 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 32 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 22 7. Anna Elliot ("Perswazje" - Jane Austen) 8 8. B...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 38 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 34 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 36 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 52 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 32 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 22 7. Anna Elliot ("Perswazje" - Jane Austen) 14 8. ...
Serdecznie dziękuje za konkurs i gratuluje wszystkim arachnologom, którzy odgadli wszystkie nazwy pająków:)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 36 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 34 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 38 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 50 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 32 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 26 7. Anna Elliot ("Perswazje" - Jane Austen) 14 8. ...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 36 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 32 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 38 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 50 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 28 7. Anna Elliot ("Perswazje" - Jane Austen) 24 8. ...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 36 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 34 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 38 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 48 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 28 7. Anna Elliot ("Perswazje" - Jane Austen) 26 8....
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 38 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 34 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 34 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 50 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 28 7. Anna Elliot ("Perswazje" - Jane Austen) 30 8....
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 38 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 34 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 36 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 48 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Locke Lamora (z serii "Niecni Dżentelmeni" Scott Lynch) 28 7. Annie Wilkes ("Misery" - Stephen King) 0 OUT 8. D...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 36 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 36 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 36 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 46 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 58 7. Annie Wilkes ("Misery" - Stephen King) 6 8. Dolores Claiborn...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Gilbert Blythe("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 30 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 32 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 42 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 54 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 14 8. Dolores Claiborne ("Dol...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 26 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 32 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 40 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 52 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 18 8. Dolores Claiborne ...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 26 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 32 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 38 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 52 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 18 8. Dolores Claiborne ...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 28 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 28 OUT 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 30 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 36 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 52 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 20 8. Dolores Claiborn...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 28 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 30 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 30 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 34 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 44 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 26 8. Dolores Claiborne ("Do...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 28 2. Gilbert Blythe ("Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Montgomery) 30 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 30 4. Helena Kurcewiczówna ("Ogniem i mieczem" - Henryk Sienkiewicz) 32 SAVE 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 44 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 26 8. Dolores Claiborne ("...
Przeczytane w październiku: Którędy droga? (4) Wieczna księżniczka (4) Wybrzeże Szkieletów (4) Kot, który jadał wełnę (4,5) Wojna państwa Rose (4,5) O kotach (4) Odyseja (4,5) Poezje (5) W krainie białych niedźwiedzi (4,5) Zniewolony umysł (4,5) Świat Czarownic (4) Człowiek śmiechu (5) Straszny dziadunio (4)
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 26 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 60 !SAVE! 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 30 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 4 OUT 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 40 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. Dolores Claiborne ("Dolores ...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 26 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 58 SAVE 3. Aleksandra Samojłowna Zeitlin-Palicyn ("Saszeńka" - Simon Sebag-Montefiore) 30 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 10 OUT 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 36 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. Dolores Claiborne ("Dolores C...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 56 SAVE 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 56 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 12 OUT 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 32 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. Dolores Claiborne ("Dolores Claiborne" - Stephen King) 32 ...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 52 SAVE 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 54 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 20 5. Balladyna ("Balladyna" - Juliusz Słowacki)8 OUT 6. Ignacy Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 52 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. komisarz Kurt Wallander (z powieści Henniga M...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 50 SAVE 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 50 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 20 5. Balladyna ("Balladyna" - Juliusz Słowacki) 24 6. Ignacy Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 48 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. komisarz Kurt Wallander (z powieści Henniga Man...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 48 SAVE 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 46 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 22 OUT 5. Balladyna ("Balladyna" - Juliusz Słowacki) 28 6. Ignacy Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 46 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. komisarz Kurt Wallander (z powieści Hennig...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 46 SAVE 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 42 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 24 5. Maggie O'Dell (z książek Alex Kavy) 4 OUT 6. Ignacy Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 46 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 26 8. komisarz Kurt Wallander (z powieści Henniga Mankella...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 44 SAVE 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 34 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 24 5. Maggie O'Dell (z książek Alex Kavy) 16 OUT 6. Ignacy Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 44 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. komisarz Kurt Wallander (z powieści Henniga Mankel...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 32 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 42 SAVE 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 32 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 24 5. Maggie O'Dell (z książek Alex Kavy) 22 OUT 6. Ignacy Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 42 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. komisarz Kurt Wallander (z powieści Henniga Mankel...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 32 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 40 SAVE 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 30 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 24 OUT 5. Maggie O'Dell (z książek Alex Kavy) 28 6. Ignacy Borejko (cykl "Jeżycjada" - Małgorzata Musierowicz) 40 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. komisarz Kurt Wallander (z powieści Henniga Mankel...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 32 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 36 SAVE 3. Humbert Humbert ("Lolita" - Vladimir Nabokow) 16 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 28 5. Maggie O'Dell (z książek Alex Kavy) 28 6. Atos - hrabia de la Fère (z powieści Aleksandra Dumasa ojca) 56 7. Grześ ("Idzie Grześ przez wieś" - Julian Tuwim) 2 OUT 8. komisarz Kurt Wallander (z powieści...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 32 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 34 SAVE 3. Humbert Humbert ("Lolita" - Vladimir Nabokow) 26 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 28 5. Maggie O'Dell (z książek Alex Kavy) 28 6. Atos - hrabia de la Fère (z powieści Aleksandra Dumasa ojca) 46 7. Grześ ("Idzie Grześ przez wieś" - Julian Tuwim) 10 OUT 8. komisarz Kurt Wallander (z powieści...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)