Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
A czytałaś już coś Anne Rice np. Wampir Vittorio, Królowa potępionych, Wywiad z wampirem.
Zapomniałam o Anne Rice:" Wywiad z wampirem", "Królowa potępionych" i wiele innych. Wejdż na stronę tej autorki w BiblioNetce, może znajdziesz coś dla siebie.
Richards Justin " Powrót władcy wampirów"
Mój grudzień: Kate Mosse- Grobowiec- oceniam na 5 Will Adams- Szyfr Aleksandra Wielkiego- oceniam na 6 Jean Christopher Grange- Kamienny krąg- oceniam na 5 Simon Mawer- Ewangelia Judasza- oceniam na 5 Małgorzata Kalicińska- Dom nad rozlewiskiem- oceniam na 5 Brenda Joyce- Nagroda- oceniam na 6 Barbara Dawson Smith- Pamiętniki księżnej- oceniam na 6 Jane Feather- Fiołkowa tajemnica- oceniam na 5 Nicole Jordan- Rozkosze damy- oceniam na 2 ...
Skończyłam czytać John Hart " W dół rzeki "- całkiem dobry thiller autora "Króla kłamstw" Czytam Virginie Henley " Kobieta namiętna"- romansidło w typie Bertrice Small W kolejce- "Godzina śmierci" Catherine Coulter
To świetna wiadomość, bo nie czytałam kilku ostatnich tomów.
Tak wiem, bo mam do opracowania taki temat "Wojna o Niepodlwgłość i Wojna secesyjna w literaturze światowej", więc staram się znaleść kilka pozycji na ten temat, a Róże i kaprifolium kiedyś czytałam, tylko zapomniałam tytułu i nie wiedziałam która to wojna. A może znasz jeszcae jakieś inne książki na ten temat?
Dzięki! A może znacie autora książki.. coś.. i chyba w tytule jest kaprifolium albo coś podobnego?
Dziękuję za podpowiedzi, ale mnie nie o to chodzi. Chciałam poruszyć na Forum temat braku nowych autorek, które piszą romanse historycze dla kobiet w wyd. Amber, Bis czy Lucky / takich czytadeł/.
Dzięki "miłośniczko" za obszerne wyjaśnienia, ale i tak uważam, że coś jest nie tak. Kupując książkę, nie mam przy sobie komputera, żeby sprawdzić czy książka ukazała się pod innym tytułem. A jeżeli chodzi o tłumaczy, to przyznaję ci rację, ale jak wtedy wytłumaczyć fakt, że wyd. AMBER wydało kilka lat temu powieść pani Becnel "Sawantka', a teraz wznowiło ją pod tytułem "Ryzykowny kochanek" Płaciło za tłumaczenie dwóm...
Dumas, Druon to wzasadzie klasyka powieści historycznej. Mnie raczej chodzi o to, że wciąż wydaje się i wznawia romanse historyczne tych samych autorek np.Quick, Balogh czy Laurents/ chociaż bardzo je lubię / to brak jest nowych nazwisk.
Gorąco polecam "Kochanice króla"-P.Gregory - to wspaniała powieść o dwóch siostrach, kochankach króla Henryka VIII. Wszystkie powieści Mary Jo Putney np."Wróg i kochanek","Orientalny książe", oraz powieści Joan Wolf oraz Rosemary Rogers i Kat Martin.
"Jedyne, co mogłoby być lepsze niż jeden ze wspaniałych romansów Joan Wolf, to dwa takie romanse! Autorka pisze je z takim wdziękiem i łatwością, że zanim czytelnik się spostrzega, jest już w połowie lektury; i już żałuje, że wkrótce skończy czytać." Tak o "Opiekunie" napisała Amanda Quick, a ja popieram jej wypowiedż pod każdym względem. A nudzić się przy lekturze Joan Wolf - to niemożliwe!! !!!
No cóż,kiedyś na książki Forbesa czekało się z niecierpliwością, bo był jednym z nielicznych pisarzy literatury sensacyjnej. Teraz Tweed i jego ekipa to już nie to samo, a ostatnia książka jest tego przykładem. Straszna nuda!!
Książka jest świetna /nieważne jaki film / pokazuje bowiem dwie kochanki Henryka VIII z innej strony, tej bardziej prywatnej. Możemy użalać się nad kolejami losu Marii /o której bardzo mało wiedziałam / jak również Katarzyny, czy wreszcie Anny, która z bezwzględnej intrygantki przemienia się w samotną, opuszczoną przez wszystkich kobietę Polecam tę książkę wszystkim, jak również "Błazna królowej" natomiast "Czarownica" bardzo...
Ja też gorąco polecam wszystkie książki Jo Putney. Jej powieści bardziej są zbliżone w treści i stylu pisania do do Mary Balogh czy Jane Feather. Natomiast Amanda Quick pisze w takim bardziej żartobliwym stylu i też jej nie lubię.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)