Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Jakakolwiek muzyka latino. U mnie byłby mały problem. Kiedy słyszę latynoskie rytmy to mnie roznosi więc jazda mogłaby skończyć się wypadkiem ;D Polecam utwory: Magalenha (Sergio Mendes), Papa Loves Mambo (Nat King Cole), Just Dance (Lady GaGa), Shake Your Pom Pom (Missy Elliott), może ścieżki dźwiękowe z filmów muzycznych i tanecznych np Dirty Dancing, Chicago, Moulen Rouge, Grese itp. Każdy lubi coś innego. Ja na dłuższe wyjazdy zabieram ...
Ja! Ja! Ja słucham :D Młodość mojego taty wypadła w latach fascynacji takimi zespołami jak: The Beatles, Queen, Rolling Stones itp. Ja od "małego" uwielbiałam muzykę i zaraziłam się tym od taty. Bardzo często wolę posłuchać starszych utworów niż współczesnych piosenek. Trudno wymienić ulubiony utwór Beatles'ów, ponieważ lubię większość. Na pierwszą myśl do głowy przychodzą mi: "Love Me Do", "Oh! Darling", "Twi...
A co polecicie początkującej czytelniczce fantasy? Od jakiegoś czasu gatunek ten chodzi mi po głowie, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać. Do tej pory czytałam tylko Harrego Pottera, a to raczej nie to samo co opowieści Sapkowskiego czy Tolkiena. Co do tego ostatniego nie zachęca mnie saga o władcy pierścieni. Może przez szum medialny, zachwyt większości i ekranizacje jego książęk, które mnie nie zainteresowały i zwykle kończyłam oglądajac ich...
"Przeminęło z wiatrem" "Kamienie na szaniec" "Echa" Danielle Steel "Inny świat" Gustaw Herling-Grudziński "Jaskółki z Kabulu" Khadra Yasmina Wymienione wyżej książki jako pierwsze przyszły mi do głowy, ale jest ich więcej. Trudno oceniać takie książki. Z wiekiem gusta się zmieniają. Mnie jeszcze to tak bardzo nie dotyczy (rocznik 89'), ale już teraz nie wzrusza mnie wszystko to, co np w wie...
Moja kumpela uwielbia reggae. Ja nie jestem co prawda wielką fanką tej muzyki, ale częściowo zaraziła mnie nią. Zazwyczaj podobają mi się wybrane utwory danych wykonawców. Chwilowo słucham "Jest ładna i cfana" i "Każdego dnia" Mesajah.
W pierwszej kolejności do głowy przychodzi mi Rhett Butler i Darcy. Ciekawy jest też doktor Hannibal Lecter. Niesamowicie inteligentny koneser sztuki, psycholog, nieodgadniony mężczyzna, a jednocześnie niebezpieczny morderca. W tym wypadku moje serce mogło "zadrżeć" z fascynacji i strachu.
"Przeminęło z wiatrem" Ech...Rhett Butler. Losy jego i Scarlett są niesamowicie wciągające. Interesujące są też dzieje Melanie i jej męża. "Angielka" Julie Garwood i "Cukiereczek" Jill Barnett. Co prawda nie są to wybitne książki, ale należą do moich ulubionych w gatunku określanym romansem historycznym. Różne oblicza miłości są ciekawie ukazane w "Niebezpiecznych związkach".
Zależy co ktoś rozumie przez stwierdzenie 'książka mnie pokonała'. Jedyna książka, której nie przeczytałam do końca (nie dobiłam nawet do 100 strony)to jakiś romans, którego tytułu już nie pamiętam. Z kolei "Zbrodnia i kara" to jedyna książka, przy której zasnęłam w trakcie jej czytania. Jakoś nie wciągnęły mnie losy Rodiona.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)