Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
I koniecznie: http://www.youtube.com/watch?v=zUKE4J44MAY&feature=related http://www.mojvideo.com/video-cranberries-salvation-1996/a740dbbc444923845fa5 http://www.youtube.com/watch?v=Cq7vYvstkGU
może Muse? http://www.youtube.com/watch?v=w8KQmps-Sog&ob=av2nm
Miałam to podawać ;) Wokalizuje wokalista Faith no More tak a propos, który Ci się spodobał ;)
W reklamie nie słyszałam ;) Dobre, zwłaszcza teledysk i te dzieciaczki :D
jeszcze niemiecki Oomph! http://www.youtube.com/watch?v=Ilx_EfIGNk4
http://www.youtube.com/watch?v=6JG0N_tpmZA&ob=av2el http://www.youtube.com/watch?v=SE82nK3kPB8
i jeszcze [przepraszam, że tak na raty, ale co rusz coś mi się przypomina ;) ] http://www.youtube.com/watch?v=SSbBvKaM6sk&ob=av2em http://www.youtube.com/watch?v=1cQh1ccqu8M&ob=av2el http://www.youtube.com/watch?v=xBf1UblIMKU http://www.youtube.com/watch?v=fTM5cDIESrY&feature=fvw [ten sam zespół- Silverchair] tytuł tylko podali... http://www.myvideo.de/watch/845439/silverchair_anas_song http:...
o, tak, Placebo ;) lubię zwłaszcza tę: http://www.youtube.com/watch?v=RZlD9mBel8U&ob=av2nl
Też ich bardzo lubię ;)Wychowałam się na takiej muzie i najbardziej ją czuję mimo, że słucham różnej muzyki ;) Szkoda, że wokalista Aliców nie żyje...
http://www.youtube.com/watch?v=sfZq90Lx0jE http://www.youtube.com/watch?v=_ao2u7F_Qzg&feature=related
Też linkami polecę ;) http://www.youtube.com/watch?v=Zxmt4PX6gto&ob=av2el http://www.youtube.com/watch?v=f8hT3oDDf6c&feature=channel http://www.youtube.com/watch?v=TAqZb52sgpU&feature=channel http://www.youtube.com/watch?v=TAB9FaInkP4 http://www.youtube.com/watch?v=3yVI3UgtvwU http://www.youtube.com/watch?v=T6oKhMPemjY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=WOdr...
Zauważyłam u Ciebie Nightwish, to może do kolekcji z tych klimatów Therion [zwłaszcza dwie płyty 'Theli' i 'Vovin' ], Artrosis, Closterkeller, Whitin Tempation, Lacrimosa [łoj, mogłabym tu wymieniać i wymieniać :P ] A z pozostałych jeszcze: -Tueplo Honey -Sweet Noise -Guns n'Roses -Hey -Garbage -Guano Apes -Die Toten Hosen -Die Arzte
-Pearl Jam -Alice in Chains -Faith no More -Offspring -Green Day -Breaking Benjamin -Soundgarden -The Doors -Sex Pistols -Bad Religion -Korn Znam tego całe mnóstwo, będę rzucać po trochu jak mi się coś przypomni ;)
Jeszcze dodam, że 3 tom, to mój ulubiony i kocham Snape,a do szpiku kości ;)
Moja przygoda z Harrym zaczęła się w liceum, gdzie to naokoło słyszałam jak wszyscy piali na jej temat ;) Był to też okres, gdzie szalenie trudno było ja dostać w bibliotece, bo tak była rozchwytywana, ale z uporem maniaka chodziłam, aż w końcu ją dostałam. Niestety był aktualnie tylko trzeci tom, ale postanowiłam wypożyczyć i zobaczyć, co to za cudo ;)I wpadłam po uszy już po kilku rozdziałach :) Czytało się lekko, szybko i przyjemnie; uśmiałam ...
'Psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży' Żebrowska M. Katowano nas nią na studiach, ale lektura warta uwagi :)
"Emma i ja"
Dzieciństwo i wojna
8-Brzechwa: "Pchła Szachrajka"
Zamczysko w Otranto: Opowieść gotycka Italczyk albo Konfesjonał Czarnych Pokutników Tajemnice zamku Udolpho: Romans strofami poezji przetykany Grób rodziny Reichstalów
Ogrody
Opis mnie zachęca, postacie... wszystko trafia w moje upodobania :) Chyba muszę popędzić do biblioteki ::))
W jego ocenach 6 ma "Czarny bocian", więc pewnie o nią chodzi :)
Niesamowita intryga, wprost nie można się oderwać do ostatniej strony :) Polecam!
No i stało się :) Pochłonęłam ją w kilka godzin, i jestem zachwycona :) Pełna nietuzinkowego humoru, trupów :P i zwrotów akcji :) To zdecydowanie to, co lubię :)
Ja jestem dopiero przed lekturą i powiem szczerze, że niska średnia też mnie zaskoczyła w porównaniu z zachęcającymi recenzjami, ale Twoja opinia przywróciła mi wiarę w to, ze jednak warto przeczytać ;)
[artykuł niedostępny]
Też zakupiłam tę książkę jakiś czas temu, ale egzamin mi nie pozwolił czytać. Zachęcił mnie ten Twój post i już nie mogę się doczekać :P
Tu jest opis "Neofity", coś o matce i synu jest: http://horror.com.pl/books/recka.php?id=119
Zajrzyj tutaj, może Cię coś zainteresuje: http://horror.com.pl/books/
Ja od małego je czytam i wrażenie zrobiły na mnie tj.: "Neofita", "Twierdza", "Tengu", "Czarny anioł", "Szatański pierwiosnek", "Węże", "Manitou", "Zemsta Manitou", "Krew Manitou", seria "Kraby", "Las", "Obóz".
Ten drugi to może "Neofita" Smith'a. Dawno nie czytałam, ale coś mi świta, że o podobnej tematyce była. Ten pierwszy też chyba czytałam, jak sobie przypomnę tytuł to skrobnę :)
"Miłość Peonii"
"Cesarzowa", "Cztery życia wierzby", "Dziewczyna grająca w go", wszystkie autorstwa Shan Sa.
"Dzieciństwo i wojna" <antologia>
"Windą do szczęścia" Erin McCarthy
-Georg Hegel -Izaac Newton -Sylvia Plath -August Strindberg -Witkacy -Wirginia Woolf -John Nash
"Mowa ciała. Jak ją odczytywać i właściwie z niej korzystać" Jaskółka A. "Mowa ciała. Praktyczne wprowadzenie" Gordon R. Wainwright "Mowa ciała a sukces" Milewski Ł. "Mowa ciała" Zwoliński A. "Mowa ciała" Boyes C. "Mowa ciała" Pease A.B. "Mowa ciała" Quillan S. "Mowa ciała. Co znaczą nasze gesty" Collins A.
Ja widziałam ją na Allegro po złotówce :P a okładkę miałam z tą zjawą z nakrytą głową ;O
"Gra anioła" Zafón
Ja w podstawówce czytałam już Smith'a i też ogromne wrażenie wywarła na mnie "Neofita" i do tej pory pamiętam jej niesamowity klimat. Chyba kupię ją przez internet :P No cóż: o gustach się nie dyskutuje :)
Zabójcze piękno
Kult- "Śmierc poety" (Gałczyński) Kult- "Ballada o dwóch siostrach" (Gałczyński) oraz śpiewane przez Kazika teksty jego ojca Stanisława Staszewskiego.
Terakowska "Poczwarka", "Ogrody" Borowa
mnie się podoba 8, zdecydowanie :)
"Dzieciństwo i wojna"
ja też bardzo lubię literaturę rosyjską, na mnie duże wrażenie zarobiła "Anna Karenina", "Idiota", "Bracia Karamazow", "Wojna i pokój", "Cichy Don", "Droga przez mękę", "Oddział chorych na raka", "Doktor Żywago","Mistrz i Małgorzata"
nie ma za co :) ja z kolei lubię książki z zakresu biblioterapii, jak ktoś ma dziecko, które się czegoś boi to polecam "Bajki terapeutyczne" Molickiej, bardzo przyjemna lektura, nawet dla dorosłych ;)
-"Arteterapia w teorii i praktyce" Konieczna E. -"Arteterapia-szczęśliwy świat tworzenia" Arciszewska-Binnebesel A. -"Wspomaganie rozwoju dzieci nieśmiałych poprzez wizualizację i inne techniki arteterapii" Gładyszewska-Cylulko J. -"Rysunek w arteterapii" Karolak W. Polecam!!!
ARMATA J.: I otrze Bóg wszelką łzę APPLEEGATE K.: Dwie dziewczyny i chłopak ANDERSON J.: Anielskie drogi ALMOND D.: Powrót z bezkresu APPLEEGATE K.: Dzieląc się Samem BURNETT F. H. Tajemniczy ogród EWANS M.: Uczta o północy HASSENMULLER H.: W sidłach anoreksji HILDICK E.: Tropiciele HILDICK E.: Wzywam czterech tropicieli JURGIELEWICZOWA I.: Inna? MARIAŃSKA L.: To ja, Agata MEYER- GLITZA E.: Jakub pogromca strachu MEYER- GLITZA E.: Ki...
"Ogrody" Borowej, "Wstęga pawilonu" Chądzyńskiej
[*]
aha i "Dziesięcioro murzynków" też Christie
A. Christie "Czarna kawa"
u mnie obowiązkowo :))
Śnieg
był taki temat o książkach podobnych do "Cień wiatru" [artykuł niedostępny]
bardzo się cieszę, czekam z niecierpliwością :))
[artykuł niedostępny] [artykuł niedostępny]
"Zapałka na zakręcie"
też możesz zaliczyc :)
ja pisałam w pracy magisterskiej: np. J. Kowalski, (tytuł artykułu), www.......(tu adres)promotor to zaakceptował :)
To rzeczywiście dziwne, ja w wieku 11 lat już wypożyczałam horrory, kryminały, a nawet Harlequiny i nikt mi nic nie mówił :)
Borys Akunin
Już obejrzałam "Gdyby jutra nie było" i uryczałam się jak bóbr, wzruszający bardzo, jedni będą się śmiać z jego tandety, a inni płakać. Teraz jestem w trakcie "Nigdy nie mów żegnaj" i dokładnie to samo odczucie. Taki wrażliwy ze mnie typ ;)
Ja skończyłam pedagogikę i też korzystałam z tej książki i bardzo ją sobie chwalę. Śmiało polecam innym studentom :)
Oj, ja też się podpisuję pod Snape'm. Wprost go uwielbiam, nie wiem dlaczego, po prostu śmieszą mnie jego teksty nieraz i zawsze wiedziałam, że gdzieś w środku jest dobry mimo tego złego powierzchownego oblicza ;)
Ja w posiadaniu mam "Czasem słońce czasem deszcz", "Kroki w chmurach" i "Jestem przy Tobie", które wysyłam siostrze do Włoch, bo też zaraziła się Bollywoodem :)a mam zamiar uzupełnić filmotekę i poszperać za nowymi zdobyczami w sklepach, a zwłaszcza za "Gdyby jutra nie było" :)
Do tych filmów trzeba podchodzić inaczej niż do innych, te filmy pokazują kulturę i mentalność Hindusów, ich spojrzenie na miłość-nieco skromniejsze, jak tu już ktoś napisał-pocałunku w usta się raczej nie ujrzy-bardziej nieśmiałe pocałunki w policzek, ale to mi się podoba w tych filmach. Nie są to dzieła, ale niektórym mogą się podobać, a ja do tych osób należę :)
Ja ostatnio oglądam filmy rodem z Bollywood i bardzo mi się podobają :)
Dobre pytanie, sama chętnie się dowiem, bo też mnie to zawsze zastanawiało :)
no troszkę uboga ta stronka, może jest w rozbudowie ;)
Mnie się bardzo podoba tamtejsza kultura, muzyka i chętnie oglądam filmy rodem z Bollywood; ostatnio oglądałam "Czasem słońce czasem deszcz" i bardzo mi się podobał, niesamowite widowisko-piękne stroje, kobiety, przystojni mężczyźni...w Indiach ludzie żyją tymi filmami i chodzą do kina po kilka razy na jeden film-oglądałam raz reportaż na ten temat. Filmy te pokazują niektórym Hindusom świat jakiego nie znają na co dzień-pięknych salonó...
mnie też bardzo intryguje ta książka,mam zamiar ją przeczytac
ona nie kosztuje chyba tyle...
"Dziady", "Cierpienia młodego Wertera"
"Dziady" Mickiewicza
Christian Jacq (Egipt)
he he, to coś dla mnie, bo codziennie słucham mp3nawet dłużej niż 1,5 godziny
Ja bym wybrała te: -U nas w Auschwitz -Proszę państwa do gazu -Pożegnanie z Marią
jakbyś oglądała na TVN "You can dance", to byś wiedziała :)jogurt. Kojot czy struś pędziwiatr?
Co do poezji to polecam Leśmiana, Pawlikowską-Jasnorzewską,Herberta, Miłosza,Szymborską
he he, nie wiesz kim są? ;) regał. Fanta czy Sprite?
Na pewno utwory Sienkiewicza, Prusa, Mickiewicza i Słowackiego. Pozdrowienia dla Litwy!!! :))
chleb. Michał Piróg czy Agustin Egurrola (:) )?
łzy
wieża. Taniec z gwiazdami czy You can dance?
"Samotne ojcostwo" Dudak A. Zajrzyj tutaj: http://www.pedagogiczna.edu.pl/zest214.htm
Sama najchętniej bym to zrobiła :)
"Hrabia Monte Christo"- więzień
Według mnie "Toksyna"
ja mam coś takiego od niedawna, widzę po czyiś gestach, mimice. Myślę, że jest to możliwe, bo nie raz przekonałam się na własnej skórze :)
"Emma i ja" Flock E.
Ksiądz Faria z "Chrabia Monte Christo"
też o tym pomyślałam :)
He he, rzeczywiście niewiele
Herkules Poirot :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)