Komentarze użytkownika zakrze

Nie patetycznie a jednak o wojnie.

Książka: Złodziejka książek (Zusak Markus)
Autor: zakrze Dodany 04.02.2008 15:17

Szarganie świętości. Szarganie pamięci ludzi pomordowanych. Dla mnie to świętość. Dla Ciebie nie?

Zobacz całą dyskusję

Historia całkiem normalnej rodziny...

Książka: Drobny kłopot (Haddon Mark)
Autor: zakrze Dodany 01.02.2008 16:43

Lubię tego autora. Jego postacie są zabawne ale "niekiczowate". Haddon nie męczy czytelnika truizmami i moralizowaniem a "Drobny kłopot" to po prostu całkiem zgrabnie napisana komedia.

Zobacz całą dyskusję

Nie patetycznie a jednak o wojnie.

Książka: Złodziejka książek (Zusak Markus)
Autor: zakrze Dodany 01.02.2008 16:25

Książka poruszająca trudny temat w dość "poetycki sposób" - czy nie jest to odrobinę szarganie świętości tamtych czasów?

Zobacz całą dyskusję

„Kłamstwa Locke’a Lamory” - najgłośniejszy debiut w historii?

Książka: Kłamstwa Locke'a Lamory (Lynch Scott)
Autor: zakrze Dodany 09.11.2007 01:27

Słuchajcie, jak naprawdę nazywał się Locke Lamora? Czyżbym przegapiła taką informację, czy tego w książce nie było?

Zobacz całą dyskusję

„Kłamstwa Locke’a Lamory” - najgłośniejszy debiut w historii?

Książka: Kłamstwa Locke'a Lamory (Lynch Scott)
Autor: zakrze Dodany 04.11.2007 17:03

Twoje zdanie to również moje zdanie;) W pełni się z Tobą zgadzam.

Zobacz całą dyskusję

„Kłamstwa Locke’a Lamory” - najgłośniejszy debiut w historii?

Książka: Kłamstwa Locke'a Lamory (Lynch Scott)
Autor: zakrze Dodany 02.11.2007 14:12

XVII? XVIII? Tak naprawdę nie ma nic, co konkretnie wskazywałoby na jakąś epokę.

Zobacz całą dyskusję

Żywioł Ognia DeMille'a, świeże wrażenia

Książka: Żywioł ognia (DeMille Nelson (pseud. Cannon Jack, Ladner Kurt, Matthews Brad))
Autor: zakrze Dodany 29.10.2007 15:52

Prosto ze źródła... O tym, o czym wiedział Mille wiedziało sporo osób, więc nie jest to wcale takie wyjątkowe. Od dawna się mówiło, że wywiad.. . dał ciała w związku z atakami;) Raport to tylko potwierdził.

Zobacz całą dyskusję

Żywioł Ognia DeMille'a, świeże wrażenia

Książka: Żywioł ognia (DeMille Nelson (pseud. Cannon Jack, Ladner Kurt, Matthews Brad))
Autor: zakrze Dodany 27.10.2007 18:26

Dowodami? A można wiedzieć, jakie dowody Mill przedstawił?

Zobacz całą dyskusję

„Kłamstwa Locke’a Lamory” - najgłośniejszy debiut w historii?

Książka: Kłamstwa Locke'a Lamory (Lynch Scott)
Autor: zakrze Dodany 27.10.2007 18:12

Założę się, że autor wzorował się na "Półdiablu weneckim" Kraszewskiego;))) Wiadomo - każdy debiut to plagiat :P

Zobacz całą dyskusję

Żywioł Ognia DeMille'a, świeże wrażenia

Książka: Żywioł ognia (DeMille Nelson (pseud. Cannon Jack, Ladner Kurt, Matthews Brad))
Autor: zakrze Dodany 20.10.2007 01:47

Poczekamy - zobaczymy na co pana DeMilla jeszcze stać. Może nas czymś zaskoczy;)

Zobacz całą dyskusję

Żywioł Ognia DeMille'a, świeże wrażenia

Książka: Żywioł ognia (DeMille Nelson (pseud. Cannon Jack, Ladner Kurt, Matthews Brad))
Autor: zakrze Dodany 18.10.2007 21:56

Eee tam, bez Coreya to już nie to samo. A "Złotego wybrzeża" jeszcze w ogóle nie czytałam. Trzeba będzie nadrobić;)

Zobacz całą dyskusję

„Kłamstwa Locke’a Lamory” - najgłośniejszy debiut w historii?

Książka: Kłamstwa Locke'a Lamory (Lynch Scott)
Autor: zakrze Dodany 18.10.2007 21:00

Bo jesteś przyzwyczajona do porozciaganych sag. Dla mnie to plus, że każdy tom można czytać jako osobną powieść. Poza tym to jest denerwujące, kiedy trzeba czekać na kontynuacje;)

Zobacz całą dyskusję

„Kłamstwa Locke’a Lamory” - najgłośniejszy debiut w historii?

Książka: Kłamstwa Locke'a Lamory (Lynch Scott)
Autor: zakrze Dodany 16.10.2007 07:09

Babskie gadanie:) Zabójstwa z reguły przyjemne nie są;)

Zobacz całą dyskusję

„Kłamstwa Locke’a Lamory” - najgłośniejszy debiut w historii?

Książka: Kłamstwa Locke'a Lamory (Lynch Scott)
Autor: zakrze Dodany 15.10.2007 00:01

Mi te przeniesienia zupełnie nie przeszkadzały. Można się szybko przyzwyczaić:) Sama książka - super. Jeśli zaś chodzi o opis na okładce to coż - opisy z reguły odbiegają od rzeczywistości;)

Zobacz całą dyskusję

Żywioł Ognia DeMille'a, świeże wrażenia

Książka: Żywioł ognia (DeMille Nelson (pseud. Cannon Jack, Ladner Kurt, Matthews Brad))
Autor: zakrze Dodany 28.09.2007 12:46

Wątpię, żeby Brown chciał dokopać Kościołowi... Dan Brown wymyślił po prostu zgrabną historyjkę, a że wszyscy wzieli ją za celowy atak na kościół i że zrobił się z tego taki szum to już tylko na korzyść autora;)

Zobacz całą dyskusję

Żywioł Ognia DeMille'a, świeże wrażenia

Książka: Żywioł ognia (DeMille Nelson (pseud. Cannon Jack, Ladner Kurt, Matthews Brad))
Autor: zakrze Dodany 10.09.2007 12:54

Tak, wiem;) "Miła" to może być co najwyżej sąsiadka z pierwszego piętra, ale.. . mieliśmy się nie czepiać, tak?;) Chodziło mi o to, że książka jest lekturą niewymagającą. Mimo, że fabuła oparta jest na niepokojach społecznych wywołanych zamachami z 11 września; mimo, że zawiera prawdopodobny scenariusz - książka jest dość lekka. To po prostu świetna sensacja - z wartką akcją i wzbudzającymi sympatię bohaterami. Dzięki postaci detektywa...

Zobacz całą dyskusję

Żywioł Ognia DeMille'a, świeże wrażenia

Książka: Żywioł ognia (DeMille Nelson (pseud. Cannon Jack, Ladner Kurt, Matthews Brad))
Autor: zakrze Dodany 03.09.2007 10:18

Wcale się nie czepiamy;) Książka jest przede wszystkim "miła" ;). Bohater jest lekki, humor jest lekki, fabuła jest świetnie skonstruowana, a to co jest "ciężkie" to autentyczny niepokój, który książka może ewentualnie obudzić.

Zobacz całą dyskusję

Żywioł Ognia DeMille'a, świeże wrażenia

Książka: Żywioł ognia (DeMille Nelson (pseud. Cannon Jack, Ladner Kurt, Matthews Brad))
Autor: zakrze Dodany 31.08.2007 16:40

Tak, bo to taki autor z misją był i jego celem było pokazywać ;)

Zobacz całą dyskusję

Żywioł Ognia DeMille'a, świeże wrażenia

Książka: Żywioł ognia (DeMille Nelson (pseud. Cannon Jack, Ladner Kurt, Matthews Brad))
Autor: zakrze Dodany 31.08.2007 13:33

Hmmm. Wydaje mi się, że czym innym jest "ucieka groźna bakteria", a czym innym jest studium mentalności po zamachach terrorystycznych i pragnienie spokoju. Książka nie jest prawdopodobna, dlatego, że wydarzenia pasują do teorii światów możliwych, tylko dlatego, że jej fabuła jest oparta na autentycznych nastrojach społecznych (przesadzam?:))

Zobacz całą dyskusję

Żywioł Ognia DeMille'a, świeże wrażenia

Książka: Żywioł ognia (DeMille Nelson (pseud. Cannon Jack, Ladner Kurt, Matthews Brad))
Autor: zakrze Dodany 30.08.2007 00:10

Ona nie jest "mocna". Tzn nie jest ani specjalnie brutalna, ani nie wyróżnia się sensacyjnością. I trudno mówić "bez WTC", bo WTC jest tam wspominane jako uzasadnienie dla całej akcji Żywioł Ognia. Imho, nie tyle jest mocna, co (niestety) dość prawdopodobna :)

Zobacz całą dyskusję
Legenda
  • - książka oceniona przez Ciebie - najedź na ikonę przy książce aby zobaczyć ocenę
  • - do książki dodano opisy lub recenzje
  • - książka dostępna w naszej księgarni
  • - książka dostępna u innych użytkowników (wymiana, kupno)
  • - książka znajduje się w Twoim schowku
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: