Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ja ostatnio oglądam na youtube "Za chwilę dalszy ciąg programu" Manna&Materny. Polecam!!! Znakomicie parodiują życie w realu i w telewizji.
Dawno temu oglądałem "Misery" i były momenty, przy których się przestraszyłem. Natomiast "The Ring" trochę mnie zawiódł, choć nie mogę powiedzieć, że to zły film. Natomiast kompletnie się nie bałem na "The Blair Witch Project". Tutaj (jak dla mnie) całkowita porażka.
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/ http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/ http://felieton.bloog.pl/
A można tak normalnie sobie posłuchać MP3?
To lub Matrixa, i oglądaj sobie filmy ważne dla ciebie, ale obejrzyj również Casablance bo warto
nie sądze, że to najgorszy film w historii, ale wiele się o tej polskiej produkcji mówiło i pisało - "Ogniem i mieczem" zdecydowanie najsłabszy film z całej hoffmanowskiej trylogii, a drugie "dzieło" tego reżysera to "Stara baśń...", zupełny przekret powieści Kraszewskiego i ośmieszenie Słowian. Ps: co do Titanica to moge zrozumiec tych, co uważają go za najgorszy w dziejach (choć ja tak nie uważam), ponieważ za...
o co ci chodzi jakozak? co "wedle własnego uznania"?. Mi chodzi tylko o to, że jak ktoś Wypisuje najlepsze filmy w historii tak: Władca Piescieni 1, 2, 3 Matrix 1, 2, 3 i inne mnie lub bardziej znane tytuły, a nie pisze np: Casablanca to to chyba jest trochę dziwne no nie? Mi chodziło, aby tu ludzie napisali jakie są ich typy do tej "dziesiątki", ale większość pisze swoje ulubione filmy które oglądnęło gdzieś, kiedyś. Bo jeśl...
podobno dobre są także na www.ownlog.pl i www.E - blog.pl ja czasami zaglądam na onecie.
Dobra, teraz moja lista, wyjdzie chyba trochę poza 10, ale nie chcę niczego odrzucić (kolejność przypadkowa): - Casablanca - Przemineło z wiatrem - La Strada - Obywatel Kane - Pancernik Potiomkin - Ojciec Chrzestny - W samo południe - Dyliżans - Osiem i pół A jednak nie wyszło poza 10, ale czuję, że o czymś jeszcze zapomniałem. Jest jeszcze jakiś western z lat 50 tytuł ma na litere "P", ale nie mogę sobie w ogóle przypomn...
Hehe nie zrozumieliście mnie, nie chodzi mi o to że WP jest żałosny (bo matrix dla mnie raczej jest), tylko oto, że niektórzy zaczynają Top 10 od takiego czegoś: Władca Pierścieni 1, 2, 3, Matrix 1, 2, 3 i piszą inne filmy. Jak takie coś widzę, to się załamuję. WP może być w Top 10, ale chyba w kategorii filmów fantastycznych, do najlepszych filmów w historii to jeszcze musi trochę poczekać.
Nie wiem czy cię rozumiem, ale wydaje mi się, że ty sądzisz że to co jest w Biblii to wszystko się wydarzyło. A właśnie tak nie jest. Już pisałem że takie opowieści jak: Wieża Babel, czy opowieść o Jonaszu, są tylko pouczeniami dla nas. My musimy z tego czerpać nauke.
I po raz kolejny uwidocznia się brak wiedzy o naszej wierze. To co jest w Biblii, to nie znaczy że to się stało naprawde. Są owszem rzeczy prawdziwe które się wydarzyły, ale są też opowieści autora natchnionego, które są pouczeniami (np. opowieść o Wieży Babel) To samo ze stworzeniem świata. Bóg na pewno nie stworzył świata w 6 dni, i na pewno przy tym się nie zmęczył. To jest symbol, że w 7 dniu mamy oddawać cześć Bogu, a nie pracować!
Prawda, na początku autor ostrzega nas hasłami "nie idź dalej", "stop zawróć" itp. - chyba się przeliczył. To jest najgorsza książka jaką kiedykolwiek w życiu przeczytałem. Nie ma co, nie polecam!
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)